Jasse Ikonen HIFK:hon

  • 101 465
  • 312

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ikonen jatkaa siitä mihin jäi. Pari kautta uralla on ollut vähän parempaa kun pääsi Elkinsin laidalle. Mutta jos nyt jotenkin pystys pelaan edes nolla-nolla oman pelinsä ja hyvää alivoimaa niin riittää mulle. Mihinkää yläketjuihin ei ole asiaa eikä sentteriksi. Saman tasoisia laitureita on nyt meillä paljon. Lennu, Mickke,Pitkänen,Keränen,Tallberg. Varmaan arvokkaita keväällä jos pelit sujuu mutta ratkaisjat pitää löytyä muusta kokoonpanosta.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saman tasoisia laitureita on nyt meillä paljon. Lennu, Mickke,Pitkänen,Keränen,Tallberg. Varmaan arvokkaita keväällä jos pelit sujuu mutta ratkaisjat pitää löytyä muusta kokoonpanosta.
Näistä Tallberg on hieman eri tasoa. Pelaa runkosarjaa IFK:ssa sellaisella 0,5 pisteen keskiarvolla ja pleijareita sitten 0,74 keskiarvolla. Hyvä pelaaja jonka voi heittää mihin tahansa kenttään.

Ikosesta sen verran, että liike on nyt parempaa kuin sillä loukkaantumisten värittämällä edellisellä IFK-kaudella. Ikosesta on silti turha odottaa apua hyökkäyspään ongelmiin. Alivoimalla hyvä kyllä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ikonen jatkaa siitä mihin jäi. Pari kautta uralla on ollut vähän parempaa kun pääsi Elkinsin laidalle. Mutta jos nyt jotenkin pystys pelaan edes nolla-nolla oman pelinsä ja hyvää alivoimaa niin riittää mulle. Mihinkää yläketjuihin ei ole asiaa eikä sentteriksi. Saman tasoisia laitureita on nyt meillä paljon. Lennu, Mickke,Pitkänen,Keränen,Tallberg. Varmaan arvokkaita keväällä jos pelit sujuu mutta ratkaisjat pitää löytyä muusta kokoonpanosta.

Mä koittaisin kyllä pistää yhteen vanhan tutun kolmikon, eli Lennu-Ikonen-Åsten jo tänään. Siitä voisi saada meille uuden pätevän nelosketjun.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Miten meni Jassen paluu? Itseltä jäi peli näkemättä ja kurkkasin, että pelasi vajaa 15 minuuttia ja jäi kiikareille. Kiinnittivätkö palstaveljet ja -sisaret kaverin otteisiin huomiota? Oliko yhtään sitä vanhaa Jassea?

Eilisen perusteella on vahvistus av:lle ja 3./4.ketjuun. Liike oli mun mielestä yllättävän hyvää, haki aktiivisesti taklauksia ja taisi päästä vetämäänkin pari kertaa. Ei välttämättä juuri sitä, mitä kipeimmin oltaisiin tarvittu mutta vahvistaa joukkuetta kuitenkin, se lienee tärkeintä.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Näistä Tallberg on hieman eri tasoa. Pelaa runkosarjaa IFK:ssa sellaisella 0,5 pisteen keskiarvolla ja pleijareita sitten 0,74 keskiarvolla. Hyvä pelaaja jonka voi heittää mihin tahansa kenttään.

Ikosesta sen verran, että liike on nyt parempaa kuin sillä loukkaantumisten värittämällä edellisellä IFK-kaudella. Ikosesta on silti turha odottaa apua hyökkäyspään ongelmiin. Alivoimalla hyvä kyllä.
Tallbergilla urallaan 15 PO peliä joten otanta on niin pieni että mitään kokonaistasoa ei sillä voi mitata.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jassen ilo tarttuu hetkessä. Aivan varmasti myös kanssapelaajiin. Hieno taistelija ja tosi siistiä, että saatiin vahvistamaan alaketjuja vielä loppukaudeksi. Josko kaataisi jälleen Pelsut puolivälierässä viime sekuntien maalilla – sarjataulukkoa katsellessa näyttää ihan mahdolliselta skenaariolta.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Tämä (anteeksi nyt, Kärppäjämä) oli meidän paras kenttäpelaaja tänään. Kertoo paljon kärkijoukkueiden ja meidän välisestä tasoerosta. Täytyy oman mielenrauhan takia suhtautua loppukauteen välinpitämättömän rauhallisesti. Onnea Jasselle kahdesta maalista.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Tämä (anteeksi nyt, Kärppäjämä) oli meidän paras kenttäpelaaja tänään. Kertoo paljon kärkijoukkueiden ja meidän välisestä tasoerosta.

Ei mun mielestä. Ikonen ei vaan päässyt parhaimpaansa Kärpissä, syystä tai toisesta. Jos ihan vain omaa mutua heitän, niin esimerkiksi tällä kaudella Kärpissä yksinkertaisesti vain tällaiset "toivotaan toivotaan" -hankinnat & nostot kuten Kristof, Koblizek, Heponiemi ja Kupari ovat pelanneet paljon ennakoitua paremmin, ja sitä kautta muuten ihan kelvollisia pelejä pelanneet Ikonen ja Lindsten ovat jääneet / jäivät vähän vaikeaan rakoon. Kaikenkaikkiaan luulen, että Ikosen siirto HIFK:iin tulee mua harmittamaan, mutta toisaalta mahtavaa, että kaveri pääsee pelaamaan, koska ei ole missään tapauksessa huono pelaaja.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ikonen on siitä hyvä pelaaja, että voi oikeasti pelata monenlaisessa roolissa. Sentteripelaaminen ei ole suurin vahvuus, mutta laitahyökkääjänä pystyy pelaamaan kärkikentissa pilaamatta ketjun dynamiikkaa ja tuomalla siihen jopa fyysisiä elementtejä ja maalintekovoimaa. Pelikäsitys riittää siinäkin roolissa liikuttamaan kiekkoa. Myös puolustavan roolin hoitaa tunnollisesti vaikka nelosessa. On nyt selvästi paremmassa fyysisessä kunnossa, kuin edellisen reissun viimeisellä kaudellaan täällä ja näkyy siinä, että ehtii tilanteisiin. On selvästi tehokkaampi takaamalla tehdyissä kiekonriistoissa, kun vaikka Åsten ja Petrell, jota pääasiassa taklaavat liian myöhään kiekonriistoa ajatellen. Juuri sellainen syvyys pelaaja, kun joukkueessa pitää olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös