Tätähän ei kukaan voi varmaksi sanoa vaarantaako vai ei. Sehän riippuu täysin miten kuntoutus menee ja loppujen lopuksi pelithän sen näyttää ensi kaudella miten kuntoutus on mennyt. Varmasti pelaamattomuus näkyy aluksi, mikä on täysin luonnollista.
Minä en ihan käsitä tätä kohtaa : "
Olin tietoinen riskiskenaariosta, jossa hän pystyy pelaamaan vain muutamia otteluita tai ei ollenkaan. Vaakakupissa painoi myös se, että Kärppien kausi on mennyt viime vuosina aika pitkälle kevääseen ja hän pääsisi siten kuntouttamaan itseään vasta toukokuun puolella ja pelaajaan valmistautuminen tulevaan kauteen Ässissä vaarantuisi sen vuoksi, Ässien kehitysjohtaja
Tommi Kerttula kommentoi.".
Siis väittääkö Kerttula ettei pitkälle pelaavien joukkueissa kuntouteta pelaajia, jos heillä on vamma joka kuntouttamista vaatii? Minä en tätä usko. Mitä jos Ässät menee pitkälle tällä kaudella? Onhan sekin täysin mahdollista. Kärpissä muutenkin rooli ollut tyyliin mitätön tällä kaudella, niin tuskin olisi mitään järkevää syytä olla päästämättä pelaajaa leikkaukseen ja kuntoutumaan. Toki ymmärrän tämän sillä tavalla, että pääsee kuntoutuksen aloittamaan Porissa. Mikä sinällään on varmasti hyvä homma, kun Porissa jatkaa.
Toivotaan Jasperille hyvää kuntoutusta ja ettei ensi kausi ole yhtä rikkonainen. Ja tämä viesti ollut mikään hyökkäys kirjoittaja
@ValkMan kohtaan. Toivottavasti kukaan niin ei tätä ymmärtänyt.