HN kirjoitti:
Heikko takaovi-viritys.
(Sulle ei Hautamaan sana riitä?)
Takaovi ja takaovi. Olin kyllä tietosi 1+1 mallisesta sopimuksesta lukenut jo aikaisemmin kuin aloin tähän ketjuun kirjoittamaan.
Hautamaan sanaa en ole kuullut, ja jos yksi jatkoajan kirjoittaja julkaisee näitä sopimuksia, niin ei ne ennenkään paikkaansa ole pitänyt (välttämättä). Nimimerkkien "HN" tai "Vesa" (molemmat kertoneet 1+1 mallisesta sopimuksesta tässä ketjussa) luotettavuudesta näissä "sisäpiiritiedoissa" minulla ei ole mitään käsitystä, koska sen verran newbie tällä palstalla vielä olen. Olihan tässä Immosen korvaajaksi tulevalla Perrinilläkin melkein varma sopimus JYP:iin erään jatkoaikalaisen mukaan tehtynä, mutta ei ole korvaajaa Immoselle näkynyt, saati Perriniä. Muutenkin sopimuksenalaiset pelaajat ja valmentajat tuppaavat sm-liigasta kaikkoamaan näinä päivinä, joten suhtaudun erityisen kyseenalaisesti kaikkiin "varmoihin" sopimuksiin. Myöskin seurajohtojen antama informaatio vahvistusten suhteen on ollut melkolailla harhaanjohtavaa tänä vuonna, ainakin muutaman seuran tapauksessa, mikä toki lisää skeptisyyttäni koskien pelaajasiirtoja ja niiden luotettvuutta.
Eli yhä odottelen sitä virallista ilmoitusta, joka varmistaa, että Guerrero on Ilveksen kanssa sopimuksen tehnyt (toivon myös edelleen, että näin tulee tapahtumaan/on jo tapahtunut). Ja n. tunnin päästä pääsen näkemään mitä ilmeisemmin kaverin jo tositoimessa. Mielenkiintoisin pelaaja tällä hetkellä Ilveksessä! Toki Lumpeen paluu liigaan kohotti myös kiinnostustani Ilvestä kohtaan.