Jarno Kärki – ykkössentteri

  • 261 892
  • 1 487

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
En kyllä keksi yhtään syytä miksi Kärki tulisi heti Ahon joukkueesen takaisin. Vaikka EHT matsit tuli vedettyä, pelillinen touhu meni koko kauden ajan alaspäin. Sitä samaa satoa tässä nyt korjataan. Peli-ilo kuntoon muualla ja ensi kaudeksi Poriin.
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Eiköhän jokainen tee sen arvion itse. Jos itse olet sitä mieltä, että KalPa on kovakin mitaliehdokas tällä kaudella, niin sitten olet. En yllättyisi, vaikka näin arvioisit.

Käsittääkseni ennen kautta jokainen joukkue on mitaliehdokas kun peliäkään ei olla vielä pelattu.

Kärki tuskin palaa Ässiin vielä tällä kaudella.
 

Larhii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jäähonka
Käsittääkseni ennen kautta jokainen joukkue on mitaliehdokas kun peliäkään ei olla vielä pelattu.

Kärki tuskin palaa Ässiin vielä tällä kaudella.
Mistäs kaikki niin varmoja Kärjen halusta karttaa Ässiä? Ulostiko Aho viime kauden jälkeen? Itse kuvittelin lähteneen isompien haasteiden perään.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Peli-ilo kuntoon muualla ja ensi kaudeksi Poriin.

Kärki on tosiaan kaivanut itselleen sellaisen kuopan, että tämän kauden loppu pitää varata jo ihan sieltä nousemiseen ja korvienvälin kuntoon saamiseen. Ja juuri tästä näkökulmasta onkin todella mielenkiintoista minkä ratkaisun Kärki tekee. Ainahan sitä voisi mennä vaikka johonkin Mikkeliin, jossa on senttereistä tiukkaa ja siellä saisi pelata, mutta ei sellainen ratkaisu kuitenkaan välttämättä palvele kaikella tavalla. Poriin paluuseen taas sisältyisi niin sanoinkuvaamaton nöyryytys (se on nyt jo monta kertaa todettu), ettei mies sellaista ikipäivänä halua vielä muiden vaikeuksiensa lisäksi

Onpa todella mielenkiintoista nähdä mitä mies tekee, muuta ei voi sanoa..
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mistäs kaikki niin varmoja Kärjen halusta karttaa Ässiä? Ulostiko Aho viime kauden jälkeen? Itse kuvittelin lähteneen isompien haasteiden perään.

Ei mistään. Historian valossa jos isompiin ympyröihin on irtauduttu, paluu takasin ei tapahdu samana syksynä. Toisaalta, kun sopimus purettu kai loppukaudeks voi päätyä mihin vaan.
 

Ralph

Jäsen
Käsittääkseni ennen kautta jokainen joukkue on mitaliehdokas kun peliäkään ei olla vielä pelattu.
En tiedä paljonko olet kautta seurannut, mutta siellä on yli kolmasosa runkosarjasta takana. Selvästi odotat KalPalta toista mitalia putkeen, älä anna minun näkemykseni häiritä uskoasi kuopiolaisiin. Itse uskon enemmän Lukon tai Kärppien mitaliin.
 

Fubar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Loppukausi ja ensi kausi Ässissä niin taas on market value kunnossa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mistäs kaikki niin varmoja Kärjen halusta karttaa Ässiä? Ulostiko Aho viime kauden jälkeen? Itse kuvittelin lähteneen isompien haasteiden perään.
Koska oma olettamus on ainakin, että mies haluaa nähdä muutakin kuin Porin elämänsä aikana, eikä näin nopeasti palaa tutuille nurkille. Ja voi toki olla, että pitää sitä hieman nolonakin tulla näin nopeasti häntä koipien välissä takaisin.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Kärki on tosiaan kaivanut itselleen sellaisen kuopan, että tämän kauden loppu pitää varata jo ihan sieltä nousemiseen ja korvienvälin kuntoon saamiseen. Ja juuri tästä näkökulmasta onkin todella mielenkiintoista minkä ratkaisun Kärki tekee. Ainahan sitä voisi mennä vaikka johonkin Mikkeliin

Ehkä Lehterä kertoo tarinoita kehittymisestä ja mies pelaa 1,5 kautta SaiPassa. :D

No, ainahan sitä saa toivoa. Miestä kuitenkin koko ajan on haettu. Todennäköisesti tulee sen verta kova kilpailu, että Kärpät tai Lukko vie.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Koska oma olettamus on ainakin, että mies haluaa nähdä muutakin kuin Porin elämänsä aikana, eikä näin nopeasti palaa tutuille nurkille. Ja voi toki olla, että pitää sitä hieman nolonakin tulla näin nopeasti häntä koipien välissä takaisin.
Mihin tälläinen olettamus perustuu. Tunnen paljon ihmisiä joille riittää se että voi asua kotikaupungissa. Kaikki eivät sopeudu isoihin ympyröihin.

Noloa voi olla palata, mutta ei Kärki lähtenyt mitenkään ovet paukkuen ja henkseleitä paukutellen.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Mielenkiintoinen spekulaatio, kun Ässät julkisti ettei Aho jatka. Pelaajien sopimuksia ruvetaan tulevalle kaudelle kirjoitteleman ja agenttien kautta nuo valkutkin tahtovat "vuotaa" tietoisuuteen(joten parempi itse julkaista). Sopisi hyvin nyt kuvioon että Kärki palaisi kun Aho ei jatka.
 

mmyl23

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin ÄSSÄT
Vahvat huhut vievät herraa luguun. Ei oo kyllä Porissa käyttöä, viime kevät jo niin laiskaa pelaamista. Hommataan jostain joku pelimies ja Kärki surffaileen raumalle. Tietysti niitä hyviä pelimiehiä voi olla aika vaikea tähän aikaan vuodesta löytää...
 

Oto Hascak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse olen siinä käsityksessä, että looginen valinta olisi Ilves. Eiköhän Tappara sopimuksen purku tuo jo kuluvalle kaudelle ihan mukavat tulot ja Ilveksen valkkuna Humaani Karri, olisi aikaa laittaa pääkoppaa kuntoon koko kausi.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kärjen kannalta paras ratkaisu on mennä sinne, missä saa suurta vastuuta ja tätä kautta itseluottamustaan takaisin. Mies varmaan itse tietää mistä kiikastaa, eli pitääkö valita turvallinen ympäristö, vai kokonaan hyppy tuntemattomaan, eli toiseen maahan ja sarjaan.
Aho ei Kärkeä ulostanut Ässistä, joten sitä virttä on turha veisata. Syksyllä Tappara kalasti Ojamäen ja Kärjen jo hyvissä ajoin, eikä siinä ollut mitään tehtävissä. Kärjen peli meni viime kaudella jo alamäkeen ja meno ei parantunut toisen valmentajankaan alaisuudessa.
Nyt toivon ihailemani pelaajaan puolesta, että löytää oikean treenin ja valmentajan, jonka avulla saa pelinsä takaisin huipputasolle!
Ilves voisi olla oikeasti se paras paikka, sillä joukkueessa on tilaa kärkiketjuissa (heh) ja vastuunkantajia ei liikaa ole.
 

Padas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mihin tälläinen olettamus perustuu. Tunnen paljon ihmisiä joille riittää se että voi asua kotikaupungissa. Kaikki eivät sopeudu isoihin ympyröihin.

Noloa voi olla palata, mutta ei Kärki lähtenyt mitenkään ovet paukkuen ja henkseleitä paukutellen.
Ei varmasti ovet paukkuen, mutta kertonut kuitenkin, ettei suostu Ahon joukkueessa pelaamaan. Kovin moneen liigavalmentajaan ei ole varaa polttaa siltoja, jos meinaa vielä uraa tehdä liigassa. Toivottavasti saadaan Kärjelle ensi kaudeksi sopimus Poriin. Nyt täytyy Jarnon pitää
kylmänä ja keskittyä vain oman ammatin harjoittamiseen. Taidot ovat tallella, pää jumissa.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ilves voisi olla oikeasti se paras paikka, sillä joukkueessa on tilaa kärkiketjuissa (heh) ja vastuunkantajia ei liikaa ole.

Itse tästä samaa mieltä. Vaikkei Kärki ole tietääkseni Karri Kiven valmennuksessa koskaan pelannutkaan, olen sitä mieltä että Kivi jos kuka osaa näitä nuoria pelaajia valmentaa ja laittaa homman takaisin raiteilleen. Ja mikäs Kärjelle olisi sen makoisampaa kun heittää muutama reppu Tapparaa vastaan Ilveksen nutussa pelatessa. Mihin lie sitten hävisi miehen tehot, loppuiko treenaaminen siihen paikkaan kun sai sopimuksen Tapparaan vai mistä kiikastaa.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei mahdu samaan koppiin uskokaa nyt! Täälähän niin sanotaan.

Tervetuloa Jarno takas.
 

The Rock

Jäsen
Helvetin hyvä uutinen, jos pitää paikkansa.

SK ei hirveän usein siirtoja etukäteen julkaise, jolleivät ne ole jo lähestulkoon saletissa.

Piristää kyllä kummasti ankeaa tiistaiaamua tämä tieto Kärjen paluusta takaisin patapaitaan – Korppi näyttää röhmyttävän siirtomarkkinoilla rajusti!
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei mahdu samaan koppiin uskokaa nyt! Täälähän niin sanotaan.

Tervetuloa Jarno takas.

Olisiko mahdollista että Aho valmentaa käytävästä käsin, silloin kun Kärki on kopissa? Seisoo oviaukossa ja kertoo ohjeet. Pelien aikana jolloin pukukopin ovi on pidettävä kiinni otetaan etäyhteys puhelimella? Ei tää niin vaikeeta ole miltä joskus näyttää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös