Eiköhän jokainen tee sen arvion itse. Jos itse olet sitä mieltä, että KalPa on kovakin mitaliehdokas tällä kaudella, niin sitten olet. En yllättyisi, vaikka näin arvioisit.
Mistäs kaikki niin varmoja Kärjen halusta karttaa Ässiä? Ulostiko Aho viime kauden jälkeen? Itse kuvittelin lähteneen isompien haasteiden perään.Käsittääkseni ennen kautta jokainen joukkue on mitaliehdokas kun peliäkään ei olla vielä pelattu.
Kärki tuskin palaa Ässiin vielä tällä kaudella.
Peli-ilo kuntoon muualla ja ensi kaudeksi Poriin.
Mistäs kaikki niin varmoja Kärjen halusta karttaa Ässiä? Ulostiko Aho viime kauden jälkeen? Itse kuvittelin lähteneen isompien haasteiden perään.
En tiedä paljonko olet kautta seurannut, mutta siellä on yli kolmasosa runkosarjasta takana. Selvästi odotat KalPalta toista mitalia putkeen, älä anna minun näkemykseni häiritä uskoasi kuopiolaisiin. Itse uskon enemmän Lukon tai Kärppien mitaliin.Käsittääkseni ennen kautta jokainen joukkue on mitaliehdokas kun peliäkään ei olla vielä pelattu.
Koska oma olettamus on ainakin, että mies haluaa nähdä muutakin kuin Porin elämänsä aikana, eikä näin nopeasti palaa tutuille nurkille. Ja voi toki olla, että pitää sitä hieman nolonakin tulla näin nopeasti häntä koipien välissä takaisin.Mistäs kaikki niin varmoja Kärjen halusta karttaa Ässiä? Ulostiko Aho viime kauden jälkeen? Itse kuvittelin lähteneen isompien haasteiden perään.
Kärki on tosiaan kaivanut itselleen sellaisen kuopan, että tämän kauden loppu pitää varata jo ihan sieltä nousemiseen ja korvienvälin kuntoon saamiseen. Ja juuri tästä näkökulmasta onkin todella mielenkiintoista minkä ratkaisun Kärki tekee. Ainahan sitä voisi mennä vaikka johonkin Mikkeliin
Mihin tälläinen olettamus perustuu. Tunnen paljon ihmisiä joille riittää se että voi asua kotikaupungissa. Kaikki eivät sopeudu isoihin ympyröihin.Koska oma olettamus on ainakin, että mies haluaa nähdä muutakin kuin Porin elämänsä aikana, eikä näin nopeasti palaa tutuille nurkille. Ja voi toki olla, että pitää sitä hieman nolonakin tulla näin nopeasti häntä koipien välissä takaisin.
Ei varmasti ovet paukkuen, mutta kertonut kuitenkin, ettei suostu Ahon joukkueessa pelaamaan. Kovin moneen liigavalmentajaan ei ole varaa polttaa siltoja, jos meinaa vielä uraa tehdä liigassa. Toivottavasti saadaan Kärjelle ensi kaudeksi sopimus Poriin. Nyt täytyy Jarnon pitääMihin tälläinen olettamus perustuu. Tunnen paljon ihmisiä joille riittää se että voi asua kotikaupungissa. Kaikki eivät sopeudu isoihin ympyröihin.
Noloa voi olla palata, mutta ei Kärki lähtenyt mitenkään ovet paukkuen ja henkseleitä paukutellen.
Ei varmasti ovet paukkuen, mutta kertonut kuitenkin, ettei suostu Ahon joukkueessa pelaamaan.
Ilves voisi olla oikeasti se paras paikka, sillä joukkueessa on tilaa kärkiketjuissa (heh) ja vastuunkantajia ei liikaa ole.
Aha...vai sellainen on tilanne!Ensi kausi on asia erikseen, mutta Kärki ei Ässiin tule niin kauan kuin Aho on päävalmentaja.
Ensi kausi on asia erikseen, mutta Kärki ei Ässiin tule niin kauan kuin Aho on päävalmentaja.
Helvetin hyvä uutinen, jos pitää paikkansa.
Ei mahdu samaan koppiin uskokaa nyt! Täälähän niin sanotaan.
Tervetuloa Jarno takas.