Kukas oli ennen Kekeä Jokeri-konsernin TJ?
Eikö se Mika Sulin ole enää siellä? Ainakin itse muistelisin, että Hjallis on nimenomaan ollut hpj.
Kukas oli ennen Kekeä Jokeri-konsernin TJ?
Viime vuosien puuhasteluun tottuneena ei tätä usko edelleenkään todeksi...
HIFK:n mestaruusjoukkue 1998?Ettei nyt menisi ihan pelkäksi kehumiseksi niin kertokaa nyt minulle tietämättömälle mitä Kekäläinen on täällä Suomessa saanut urallaan aikaiseksi?
Käytä Googlea ja Wikipediaa. Perhesyiden takia, kuten on tässäkin ketjussa jo todettu.Ettei nyt menisi ihan pelkäksi kehumiseksi niin kertokaa nyt minulle tietämättömälle mitä Kekäläinen on täällä Suomessa saanut urallaan aikaiseksi?
Onko hänellä muitakin meriittejä kuin "asiantuntevia" kommentteja MM-kisalähetyksissä? Toiseksi ihmettelen miksi hän vaihtaa NHL-joukkueen varatoimitusjohtajan paikan SM-liigajoukkueen toimitusjohtajan paikkaan?
Aivan uskomaton veto Jokereilta täytyy sanoa. Tämä oli kirjaimellisesti DIILI! Mutta itseäni vielä enemmän lämmittä se asia, että Keklu näkee nyt Suomen junioritoiminnan erittäin läheltä ja jos Kummolan toimistossa ollaan hereillä kysytään Kekäläiseltä näkemyksiä varmasti, miten järjestelmää tulisi kehittää.
Käytä Googlea ja Wikipediaa. Perhesyiden takia, kuten on tässäkin ketjussa jo todettu.
Kaveri, joka juoksee maratonin alle 3 tuntiin, ei lähde minnekään perhesyiden takia. Kyllä se on niin, että hän uskoo tekevänsä niin kovaa jälkeä Jokereissa, että se huomataan isommissa piireissä, jolloin hän pääsee urallaan eteenpäin suurorganisaation johtoon.
Ettei nyt menisi ihan pelkäksi kehumiseksi niin kertokaa nyt minulle tietämättömälle mitä Kekäläinen on täällä Suomessa saanut urallaan aikaiseksi?
Onko hänellä muitakin meriittejä kuin "asiantuntevia" kommentteja MM-kisalähetyksissä? Toiseksi ihmettelen miksi hän vaihtaa NHL-joukkueen varatoimitusjohtajan paikan SM-liigajoukkueen toimitusjohtajan paikkaan?
Seuravalinta resursseineen oli varsin ymmärrettävä ottaen huomioon, että tulevaisuuden tähtäin on edelleen GM:n pesti NHL:ssä.
Jarmo Kekäläinen on Suomen kovin jätkä. Sitä ei käy kieltäminen. Muiden, kuin Jokeri-fanien onneksi siellä on kuitenkin yhä Hjallis heilumassa. Voipi olla, että tuo yhtälö ei toimi. Se jää nähtäväksi.
En ihan niele, että Jokereissa menestyminen on ihan hirveä meriitti kuitenkaan NHLssä GMksi? Ehkä tie vain nuosi NHLssä pystyyn ja paluu Suomeen on varmaan ihan hyvä valinta (mahdollisesti perhesyyt yms.)?