Jarkko Ruutu, kovis kaukalossa. sydän kultaa ulkopuolella

  • 3 559
  • 40

velho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiat HIFK:lle
En tiedä, mihin tämäkin viesti oikein kuuluisi. Tämä lienee sittenkin oikea areena. Jarkko nimittäin lahjoittaa Olympialaisiin päässeille pelaajille kuuluvan lipunsa, joka oikeuttaa ilmaiseen edestakaiseen lentomatkaan ensimmäisessä luokassa, ilmaiseen majoitukseen koko kisojen ajan huippuluokan hotellissa ja luonnollisestikin vapaaseen pääsyyn kaikkiin Suomen otteluihin, halvaantuneelle, entiselle TPS:n pelaajalle Simo Rouvalille. Lisäksi SM-liigan pelaajayhdistys on päättänyt Jarkon toivomuksesta kustantaa Simon avopuolison Piritta Äijön matkan kisoihin, koska Simo ei pyörätuolin kanssa yksin pärjäisi.

Upeaa Jarkko Ruutu! Nostan Sinulle edellisen johdosta hattuani ja toivon Sinulle menestystä niin Olympia- kuin NHL-kaukaloissakin.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Todella hieno ele Ruudulta!
Tämä on sitä olympiahenkeä puhtaimmillaan!
Toivottavasti joukkuetoveritkin keksivät jotain vastaavaa...
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Hienoa!

Hatun noston arvoinen juttu. Hienoa että muistetaan vanhoja pelikavereita ja yli seura rajojen. Varmaan Jarkon tempauksen takia TPS:kin lähtee mukaan hyväntekeväisyyteen jollakin lailla...?
 

Huuhaa

Jäsen
No niin. Ruudun ikuiset mollaajat ovat varmaan tästäkin Ruudun upeasta teosta ihan hiljaa, mutta kyllä silloin, kun Ruutu puhutti negatiivisesti, niin kyllä Ruutu silloin sai kuulla kunniansa oikein kunnolla raukkisten taholta. Joittenkin on vain niin vaikea käsittää, että, vaikka olisi kaukalossa kovis, niin ns. oikeassa elämässä voikin olla ihan muuta, kuin kovis.
 

theref

Jäsen
Huuhaa

Älä höpäjä kanankakkaa! Minä olen aika montakin kertaa tuominnut Jarkon törttöilyt, mutta kiitostakin tulee kun sille on paikkansa. mot
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
hyvä meisiniki

näin on näreet ja jos haluaa tarkempaa tietoa voipi lukea veikkaajasta numero 2...


että tämmöstä
 

Huuhaa

Jäsen
Re: Huuhaa

Viestin lähetti theref
Älä höpäjä kanankakkaa! Minä olen aika montakin kertaa tuominnut Jarkon törttöilyt, mutta kiitostakin tulee kun sille on paikkansa. mot

En minä Sinusta "puhunutkaan", vaan tarkoitin, että ihan yleisesti ottaen.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jarkko Ruudulta hatun noston arvoinen teko - hienoa!

Alkuperäinen veikkaajan juttu olisi mukava saada tänne ihmisten luettavaksi - vaikka oikein tuonne uutissivulle!
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä muistan erään Hufvudstadsbladetin toimittajan
joka otti elämäntehtäväkseen Rudin haukkumisen ja
mollaamisen kun Rudi pelasi punapaidassa. Rudi oli
aina iljettävä hamppari, törkeä rikollinen, Rudin paikka
olisi pitänyt olla vankilassa ym ym ym..........
Tämä "toimittaja" on onneksi kadonnut k.o lehden
urheilusivuilta häiriköimästä

Mitenköhän hän kommentoisi tätä Rudin jaloa tekoa?
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti Sakke35
Minä muistan erään Hufvudstadsbladetin toimittajan
joka otti elämäntehtäväkseen Rudin haukkumisen ja
mollaamisen kun Rudi pelasi punapaidassa. Rudi oli
aina iljettävä hamppari, törkeä rikollinen, Rudin paikka
olisi pitänyt olla vankilassa ym ym ym..........
Tämä "toimittaja" on onneksi kadonnut k.o lehden
urheilusivuilta häiriköimästä

Mitenköhän hän kommentoisi tätä Rudin jaloa tekoa?

Kyseessä on lehden pyöräilytoimittaja Marius Turula joka on Jokeri kannattaja! Olen henkilökohtaisesti nähnyt hänen tulettavan Jokeri maaleja Jaffa-areenalla. Tämän miehen ei pitäisi kirjoittaa juttuja lätkästä mutta kyseisen lehden resurssit ovat mitä ovat. Sitäpaitsi ei kyseinen vesipää ymmärrä pelistä mitään minkä myös pelaajat ovat huomanneet. Nauru kuuluu aina kopista kun jotain pelaajaa kutsutaan Mariuksen haastatteluun.

Valitettavasti tämä toimittaja ei ole ainakaan vielä häipynyt lehden sivuilta. Päävastuu lätkästä on onneksi annettu legendaariselle Göran Stubbille.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Hienoa, Rudi!

Niin sitä pitää. Olen aina myös pitänyt Ruudun pelityylistä ja asenteesta pelata kiekkoa. Nyt myös loistavaa toimintaa kiekkokaukalon ulkopuolella. Ja ei edes oman joukkueen pelaajalleen, vaan entiselle huippuroolipelaajalle ja vakavasti loukkaantuneelle Rouvalille.

Saavatpa Ruutu-vihaajat tosiaan hieman mietittävää kuinka suuri mulkku Ruutu heidän mielestään tosiaan on.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Viestin lähetti t4
Jarkko Ruudulta hatun noston arvoinen teko - hienoa!

Alkuperäinen veikkaajan juttu olisi mukava saada tänne ihmisten luettavaksi - vaikka oikein tuonne uutissivulle!
Pieni pätkä siitä jutusta.
Vesa Rantanen, Veikkaaja 08012002
Minä toivon, että kun te suomalaisen ja kansainvälisen kiekkoseurapiirin jäsenet siellä Salt Lake Cityssä, VIP-paikoilla, graavilohet ja valkoviinilasit käsissänne, lyötte toisianne pienessä piirissä lapoihin, pysähdytte miettimään, mikä näitä kahta kaukalon vihollista yhdistää.

Sillä sen enempää Ruutua kuin Rouvalia ei ole teidän kesteillänne nähty.

Yhdistävä tekijä on se, että yhtä helposti osasitte kääntää selkänne heistä kummallekin

Todella hieno ele Jarkko Ruudulta.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Tosiaan plussaa Ruudulle.

Vesa Rantaselta taas loistava juttu.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Hienoa, Jakke!

Siinä on Mies isolla M:llä. Mahtava ele Jakelta.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Otevrel..

Kukahan kustantaisi Jaroslav Otevrelin Suolajärvelle? Älkää nyt ainakaan ruvetko inttämään, että "kukas se sitten muka on"?

Minulla ei ole ainakaan varaa... mutta jospa jokin instanssi jossakin lukee tämän ja SAA OIKEIN KING-IDEAN........
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Ralli

Kyseessä on lehden pyöräilytoimittaja Marius Turula joka on Jokeri kannattaja! Olen henkilökohtaisesti nähnyt hänen tulettavan Jokeri maaleja Jaffa-areenalla. Tämän miehen ei pitäisi kirjoittaa juttuja lätkästä mutta kyseisen lehden resurssit ovat mitä ovat...
...Valitettavasti tämä toimittaja ei ole ainakaan vielä häipynyt lehden sivuilta. Päävastuu lätkästä on onneksi annettu legendaariselle Göran Stubbille.
Juu, koska kannattaa Jokereita ei saa kirjoittaa jääkiekkoaiheisia juttuja. ONNEKSI(!) heillä on sentään siellä tuo varmasti puolueeton Göran jonka kukaan ei ole nähnyt tuulettavan kun ifk tekee maalin... Hieno logiikka!
 

PIISPA

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Loistava ele!

Ruutu osoitti taas, ettei tappava voittamisen halu ja kaikkensa antaminen tee ihmisestä kuolaavaa apinaa, jollaiseksi mies on monasti yritetty leimata.
Loistava liike todelliselta pelimieheltä.
Toivotetaan tsemppiä sekä Ruudulle että Rouvalille omille taistelukentilleen.
 

Jet-Ace

Jäsen
Hieno teko Ruudulta. Todella hieno.

Kauhukseni tunnen jopa positiivisia ajatuksia Ruutua kohtaan. Kyllä se varmaan menee ohi, kun otan pari Buranaa ja menen sänkyyn.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yleensä suhtaudun kovin kyynisesti "hyviin tekoihin", mutta tässä oli kyllä jotain harvinaista aitoutta mukana. Hienoa. Eihän kyseessä ole edes mikään ökymiljonäärikiekkoilija...
 

#13

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Todella uskomattoman upea juttu ei muuta kun hyvää matkaa Simolle ja Pirjolle! Sekä Jarkolle hyviä kisoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös