Jarkko Ruutu ja työsulku

  • 47 993
  • 310

McPolde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR, Newcastle, P.Salmi & J.Jokinen
Viestin lähetti Animal
Ja näistä yksi on Tie Domi ?


Aiheesta sen verran, että itse ottaisin J.Ruudun HIFKiin jopa mieluummin kuin O.J:n. Ihan vaan sen takia, että näen Rudissa pelaajan, joka voisi tuoda sen IFKn takaisin, joka oli olemassa vielä ennen Suhosen aikaa. Eli sen oikeasti ilkeän ja vittumaisen joukkueen. Nytkin IFK pelaa kovaa, mutta ei tarpeeksi kovaa. Silloin pelataan tarpeeksi kovaa, kun iltapäivälehdet ja kulttuuriministerikin siitä kiinnostuvat.

Puhut asiaa, onkin jo korkea aika saada vanha ilkeä IFK takaisin.
Veijo Esso Here I Come!
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti JHag
Vittu me mitään odotella, Ruudut tänne ja sassiin!
- - -

Kuten arvata saattaa, näinä päivinä saattavat asiat muuttua varsin nopeasti, jopa tunneittain. Nyt ei sitten enää odotella, kun tarvitaan potilas Järvisen tilalle laitahyökkääjää, vai mitä Pena?
 

Animal

Jäsen
Viestin lähetti fiftyeight
Kuten arvata saattaa, näinä päivinä saattavat asiat muuttua varsin nopeasti, jopa tunneittain. Nyt ei sitten enää odotella, kun tarvitaan potilas Järvisen tilalle laitahyökkääjää, vai mitä Pena?

Mä oon ihan samaa mieltä.

Mun mielestä se Pena se hyökkääjä vois olla tämä:

tiistaix laatikkoo!
 

rjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jakke Nordikselle ja heti! IFK tarvitsee fyysisyyttä kun Vopatin rooli on nykyisin mitä on. Kauden avajaisissa Vopi oli yksi parhaista punanutuista: Kiekollisena. OJ:n taidot(maalinedustatehoilu)on tietenkin tervetullutta, mutta Jakke on AITO IFK. OJ casessa on pieni ? siitä, miten joukkueen kemia pukukopissa ja jäällä toimisi. Todennäköisesti hyvin, mutta...

Jakke,Tuomo,Marek=olen tyytyväinen.OJ extraa.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Q
J.Ruudun sinnikkyydelle HIFK:n suhteen täytyy tavallaan nostaa hattua.

Tarkoitatko "Jarkon sinnikkyydellä" tässä siis sitä, että hän olisi tunkemassa mukaan jengiin, vaikka aiempien tietojesi mukaan Aravirta ei halua häntä joukkueeseen "kaatuilemaan"?

Ja jos Aravirta ei häntä - kuten itse kirjoitit - joukkueeseen halua, niin onko a) Matikainen kävelemässä Aravirran yli vai b) eikö Jarkko tiedä, ettei Aravirta halua häntä joukkueeseen - kuten itse kirjoitit - "kaatuilemaan"?
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Viestin lähetti Animal
Mä oon ihan samaa mieltä.

Mun mielestä se Pena se hyökkääjä vois olla tämä:

tiistaix laatikkoo!

Bryan Helmer on muuten pakki, ei hyökkääjä. On kyllä pelannut joitakin pelejä myös hyökkääjänä, mutta varmaan 98% peleistä pakkina. Kukahan tuo tanssissa oleva pelaaja mahtaa olla ja miten Helmeriin ollaan Pentin osalta päädytty?
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Mielenkiintoista keskustelua olen käynyt viime aikoina ja lopputulos on se, että "haastattelukohteet" ovat lähes poikkeuksetta olleet sitä mieltä, että Jake toisi enemmän yleisöä jäähallin kuin veljensä tai Marek.
Minäkin uskon tähän.
Harmillista jos Jaken mahdollinen pelaaminen HIFK:ssa sössitään. Viihdettä kehään.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Viestin lähetti Svante
Mielenkiintoista keskustelua olen käynyt viime aikoina ja lopputulos on se, että "haastattelukohteet" ovat lähes poikkeuksetta olleet sitä mieltä, että Jake toisi enemmän yleisöä jäähallin kuin veljensä tai Marek.
Minäkin uskon tähän.
Harmillista jos Jaken mahdollinen pelaaminen HIFK:ssa sössitään. Viihdettä kehään.

Pitää paikkansa. Kotiavauksen jälkeen vannoin, etten muutamaan viikkoon kotoliigaa aio katsoa. Niin tuskastuttavaa peli oli. Marek uutisesta kului muutama klikkaus ja olin ostanut netistä kaksi lippua KerHo-matsiin, vaikken tiennyt edes saanko ketään mukaan. Jos Jarkko tulee, niin silloin pitää ostaa ainakin neljä lippua!!!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jarkko Ruutu ei btw. suunnittele välttämättä uransa jatkumista NHL:ssä. Hänet olisi itse asiassa mahdollista saada pidemmäksikin aikaa. Virmasen puhelintoiminnasta sen verran, että puheluissa on nimenomaan kerrottu, kuinka "me tarvitaan tyyppejä, jotka vetävät yleisöä". Mutta se siitä, ei olennaista kokonaiskuvan kannalta. Jortikka muuten, veikkaan, ei valmenna enää kautta 05/06 Jokereissa. Äijä ei ole tottunut stadin meininkiin, täällä hän ei ole kuningas, jota jokaisen seurassa kuuluu kumartaa joka ainoassa asiassa. Masa ja Hjallis hääräilevät taustalla ihan omia juttujaan :)

Saas nähdä, vielä ehtisi saada täksikin illaksi mukaan, mutta tuskinpa kuitenkaan. Kaipa Ruutu-nimisen signauksen tueksi halutaan uutinen mediaankin hyvissä ajoin ennen seuraavaa matsia. Eli tämän päivän lehdissä sen olisi pitänyt olla.

Mutta katellaan, sanoi Arsi Harju.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Viestin lähetti JHag

Jarkko Ruutu ei btw. suunnittele välttämättä uransa jatkumista NHL:ssä. Hänet olisi itse asiassa mahdollista saada pidemmäksikin aikaa.

Tää on kiinnostava pointti. Monet, ehkä vähän itsekin, aikanaan epäili Jarkon muuttavan lihan kunnioituksen edessä pelitapaansa änärissä, koska siellä teoista joutuu maksamaan, mutta kun jätkä jatkoi samalla tyylillä farmeissakin lankkujen keskellä, niin oli pakko vetää kättä lippaan.

Kuitenkin Jarkon kädet ei riitä vakiopakkaan joka änäriseurassa, koska vastaavia jarkkoja löytyy pamerikasta omastakin takaa ja edelleen siellä, jos ei nyt vaadita, nin ainakin odotetaan europelaajilta parempaa luistelua ja kiekonkäsittelyä kuin saman roolin nikkariversiolta.

Onko sitten SM-liiga sopiva tulevaisuus Ruudulle, sitä en usko, mutta toivon, kunhan meidän Metro ei mene rikki.




Virmasen puhelintoiminnasta sen verran, että puheluissa on nimenomaan kerrottu, kuinka "me tarvitaan tyyppejä, jotka vetävät yleisöä".

No tuohan on se ainoa kannattava syy miksi Jarkko kannattaisi nykyiseen SM-liigaan tuoda, mutta kuten todettu, niin Jortikan jengiin aivan turha edes harkita ja Hannulla on käsittääkseni edelleen veto-oikeus ihan jokaisesta hankinnasta Jokereihin. (Tai tuskin jostain Teemusta, mutta kaikista muista pelaajista.)



Jortikka muuten, veikkaan, ei valmenna enää kautta 05/06 Jokereissa. Äijä ei ole tottunut stadin meininkiin, täällä hän ei ole kuningas, jota jokaisen seurassa kuuluu kumartaa joka ainoassa asiassa

Ei enää liity tähän ketjuun, mutta ei kyllä ainakaan jokereille ole yllätys, jos ei jatka. Jortikka ei ole saanut kaikkia haluamiaan pelaajia, asia, josta hän on kiukuttellut jo ennen viime kauden alkua. Äijällä on kuitenkin kova ammattiylpeys vetää projekti kunnialla loppuun ja sitä pitää tukea satasella.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Panzerfaust: Luulen, että moni sekä Ilmalassa että Nordiksellakin on vain tyytyväinen, mikäli Jortikka toteuttaa uhkauksensa puikoista poistumisesta. Siis ei kesken kauden, vaan ensi kevään jälkeen, kävi siinä miten kävi. Helsinki ei ole iso kaupunki, mutta Turkuun verrattuna sen verran iso, että eipä ole Jortsu tottunut siihen, että hänelle ei levitetäkään punaista mattoa joka paikassa. Puhumattakaan siitä, että kaupungissa on toinenkin seura ja sisäinen kisakin on totta.

Mikään yllämainitusta ei liity Jortikan valmennuskykyihin, hän on erinomaisen menestyvä ja ammattitaitoinen valmentaja edelleen.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Panzerfaust
No tuohan on se ainoa kannattava syy miksi Jarkko kannattaisi nykyiseen SM-liigaan tuoda, mutta kuten todettu, niin Jortikan jengiin aivan turha edes harkita ja Hannulla on käsittääkseni edelleen veto-oikeus ihan jokaisesta hankinnasta Jokereihin.

Ei taida sittenkään olla, tai jos on niin ette tunne valmentajaanne tarpeeksi hyvin. Jos Jarkko haluaisi, niin hän pelaisi seuraavan pelinsä Jokereissa. Sanoi siihen Jortikka mitä tahansa.
Mutta luojan kiitos ei taida haluta.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Viestin lähetti Isaksson
Ei taida sittenkään olla, tai jos on niin ette tunne valmentajaanne tarpeeksi hyvin. Jos Jarkko haluaisi, niin hän

Taitaisi tai ei taitaisi, jos Jarkko niin haluaisi...niinpä niin, Isaksson. Inside "faktojesi" kanssa ei kiinnosta väitellä, kun itse tyydyn arvelemaan asioita niiden seurauksineen ja niin teen jatkossakin, mutta onnea valitsemallasi tiellä, missä sen määränpää sitten onkaan.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Panzerfaust
Taitaisi tai ei taitaisi, jos Jarkko niin haluaisi...niinpä niin, Isaksson. Inside "faktojesi" kanssa ei kiinnosta väitellä,

Tässä tapauksessa ei kannatakaan. Ja voit olla varma, että sydämestäni toivon, että en pääse sanomaan "mähän sanoin".
 

Jake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Iltalehti

Tämän päivän Iltalehti uutisoi IFK:n ja Ruutujen välisistä neuvotteluista. Matikainen oli neuvotellut Jarkon kanssa eilen, mutta ne olivat päättyneet tuloksettomina. IFK:n pääintressi on sentteri (Tuomo), mutta Matikainen haluaisi saada molemmat veljekset jengiin. Hän toivoo Jarkolta hieman vastaantuloa, koska pelaajabudjetti on rajallinen. Toivottavasti asiassa päästään sopimukseen ennen perjantaita, jolloin on IFK:n seuraava kotiottelu (Ässät). Saadaan halli taas täyteen. Nyt kun Järvinenkin toipuu leikkauksestaan muutaman viikon, niin Jakelle olisi paljonkin käyttöä ehkä ensi alkuun juuri Turon paikalla Hirschovitsin ketjussa.

Tuomo lähtee taasen loppuviikosta P-Amerikkaan, joten häntä ei nähtäne Nordiksella punanutussa kuin aikasintaan 2.10. TPS-ottelussa. Ja halli on taas täynnä. Tämä siis silloin, jos neuvottelut Blackhawks-päälliköiden kanssa etenevät suotuisasti.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti JHag
Jarkko Ruutu ei btw. suunnittele välttämättä uransa jatkumista NHL:ssä. Hänet olisi itse asiassa mahdollista saada pidemmäksikin aikaa. Virmasen puhelintoiminnasta sen verran, että puheluissa on nimenomaan kerrottu, kuinka "me tarvitaan tyyppejä, jotka vetävät yleisöä". Mutta se siitä, ei olennaista kokonaiskuvan kannalta. Jortikka muuten, veikkaan, ei valmenna enää kautta 05/06 Jokereissa. Äijä ei ole tottunut stadin meininkiin, täällä hän ei ole kuningas, jota jokaisen seurassa kuuluu kumartaa joka ainoassa asiassa. Masa ja Hjallis hääräilevät taustalla ihan omia juttujaan :)


Täytyy ihmetellä että miksi narrit sitten hankkii pelaajia kuten Lind,Varis,kuki,Martikainen yms.
Ihan ok pelaajia mutta kukaan ei varsinainen yleisömagneetti.
Tuntuu että narrileirissä ei oikein tiedetä mitä pitäisi tehdä vaan joka kuukausi muuttuu "strategia".
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti mixu
Täytyy ihmetellä että miksi narrit sitten hankkii pelaajia kuten Lind,Varis,kuki,Martikainen yms.
Ihan ok pelaajia mutta kukaan ei varsinainen yleisömagneetti.
Tuntuu että narrileirissä ei oikein tiedetä mitä pitäisi tehdä vaan joka kuukausi muuttuu "strategia".
Voiko strategian syödä vai mitä se on ? Tässä tapauksessa täytyy kuitenkin hieman puolustaa Masaa ja Jokeri-johtoa. Mainitut Lind, Varis, Martikainen ym. hankittiin siksi, että he ovat Jokereita isolla Jiillä ja siksi heidän uskotaan sitoutuvan joukkueeseen. Tämä sitoutuminenhan on Jortsulta lähtöisin ja aika kiitettävästi johto on tätä ajatusta lähtenyt toteuttamaan.

Nämä NHL-paluujätteet ovat sitten kokonaan toinen juttu. Niitä voidaan ja varmaan osittain hankitaankin SM-liigaan lisäyleisön houkuttelemiseksi. Anyway, Lintu, Pete ym. ovat osa Jokerien tämän kauden strategiaa, NHL-homma on sitten oma kuvionsa, siihen ei kukaan pystynyt täydellisesti varautumaan, kun ei tiedetty tuleeko työtaistelua ja jos tulee niin kuinka kauan se kestää. Näiltä osin palikat on mun mielestä Jokereilla hyvin hallussa ja maltti on valttia tässäkin asiassa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Isaksson
Ei taida sittenkään olla, tai jos on niin ette tunne valmentajaanne tarpeeksi hyvin. Jos Jarkko haluaisi, niin hän pelaisi seuraavan pelinsä Jokereissa. Sanoi siihen Jortikka mitä tahansa.
Mutta luojan kiitos ei taida haluta.


En nyt viitsi paljastaa lähdetänne, mutta tämä toiminta menee jo yli. Ottamatta kantaa siihen, haluaisiko Jortikka Jarkko Ruudun pelaamisen Jokereissa estää, voin sanoa aivan varmasti sen tosiasian, että Jarkko EI pelaa Jokereissa, jos Jortikka ei häntä halua. Tästä asiasta olen jutellut niin Virmasen, Hjalliksen kuin Jortikankin kanssa ja homman nimi on tämä.

Kaikkein naurettavinta mitä olen vähään aikaan lukenut on selitys siitä, että Jarkkoa oltaisiin tuomassa Jokereihin sen vuoksi, että Jokerit hakee tähtiä, jotka toisivat yleisöä. Jälkimmäinen on täysin totta. Juuri näin Jokerit aikoo tehdä. Mutta että Jarkko Ruutu olisi se tähti, jolla Virmanen kuvittelisi saavansa yleisöä - älkää naurattako! Tästä asiasta olen jutellut Virmasen kanssa pelaaja pelaajalta. Sen voin sanoa, että ei meille edes mieleen tullut Jarkko Ruutu kun pohdittiin sitä, mitkä nimet vetäisivät Areenan täyteen ja mitkä eivät.

Jotain rajaa nyt näillä vedätyksilläkin!

Edit: näyttää vaan kovin tulevan lisää tietoa asiasta ja kai se on minunkin on kohta jo pakko uskoa, että Virmanen sössii ensin Ritan ja Somervuoren ulos kun laituripaikat on täynnä ja yrittää sitten perään hankkia Jarkko Ruudun isolla rahalla laituriksi Jokereihein - saamatta edes tätä aikaiseksi. Voi helvetti! En kyllä prk vielä usko, vaikka tässä on jo melkein pistämättömät faktat toiselta osapuolelta tiskissä. Selvitän asian, jahka ehdin. Nyt en ehdi.
 
Viimeksi muokattu:

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti nuckhead
Kukahan tuo tanssissa oleva pelaaja mahtaa olla

Tanssissa mukana alan piireissä varsin tunnettu kaveri nimeltä Reid Simpson, muistaakseni vuodelta 01 tai 02 tuo tappelu.
 

Graham

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
1 Ruutu riittää

Nimittäin T. Ruutu. Jarkko voi mun puolesta pelata (sikailla ja sukellella) missä tykkää. On olemassa myös oikealla lailla kovia pelaajia, semmoset kelpais mun IFK:hon.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Viestin lähetti Graham
Jarkko voi mun puolesta pelata (sikailla ja sukellella) missä tykkää. On olemassa myös oikealla lailla kovia pelaajia, semmoset kelpais mun IFK:hon.

Millä perusteella mielestäsi Jarkko Ruutu ei ole oikealla lailla kova pelaaja? Tai ehkä vastasitkin siihen, kun viittasit sikailuun tai sukelteluun, mutta omalta näkökantiltani Jarkko on kova pelaaja juuri sen takia, että hän on oma itsensä vastuksesta riippumatta, eikä hän pelkää goonien kostoja tai edes välitä miksi hänet yleisesti leimataan, jos hän katsoo vain auttavan joukkuetta(tehden tietenkin tunnekuohouissa myös virhearvioita.).

Mikä Ruudun erottaa varsinaisista cheapshot artisteista, on juuri suoraselkäisyys ja seurauksien kohtaaminen. Turpaan otetaan tai annetaan, mutta jatkossakin laidat vaan ryskyy ja vastustajat kiljuvat raivosta/tuskasta. Se on sitten koutsin luotosta kiinni, onko Jarkon rooli voimalaituri vai sikailija. Parhaassa tapauksessa molempia.

Ja en hehkuta Ruutua siksi, että jotenkin "valmistelisin" hänen tuloaan Jokereihin - pidän sitä edelleen Virmasen mahdollisista tempauksista huolimatta järjettömänä ajatuksena.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: 1 Ruutu riittää

Viestin lähetti Graham
Nimittäin T. Ruutu. Jarkko voi mun puolesta pelata (sikailla ja sukellella) missä tykkää. On olemassa myös oikealla lailla kovia pelaajia, semmoset kelpais mun IFK:hon.

Tääkö on sitä HIFK-henkeä? Omista pidetään huolta ja heille tarjotaan aina mahdollisuus. Jakke on ex-kapteenimme ja hänen sydämensä sykkii HIFK:lle, aivan kuten Jerelläkin. Jakke kuuluu minun kaikkien aikojen HIFK:hon, ei epäilystäkään. Lado Pena ne hillot mitkä Jarkko vaatii pöytään, HIFK sytyttäisi jälleen kerran ja kaikki otteluketjut venyisivät 20 sivun pituisksi. Halli on aina täynnä ja aina tapahtuu jotain, seuraavan päivän IL kauhistelee HIFK:n toimintaa ja yleisö kusee hunajaa.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: 1 Ruutu riittää

Viestin lähetti Graham
Nimittäin T. Ruutu. Jarkko voi mun puolesta pelata (sikailla ja sukellella) missä tykkää. On olemassa myös oikealla lailla kovia pelaajia, semmoset kelpais mun IFK:hon.
Täällä kyllä ollaan hieman Grahamin linjoilla. Tuomo riittää ja loput rahat(jos on) niin talteen. Jarkko saattaisi tuoda "viihde" arvoa ja saada Suvi Lindenit kertomaan mielipiteensä jääkiekosta. Kuitenkin se suuruinen raha, joka jouduttaisiin maksamaan niin ei kompensoi hyötyä kyseisestä pelaajasta. Nyt siis oli kyse siitä mestaruudesta pelaamisesta eikä jäähyboksissa istumisesta. Jos puoleen hintaan saatasiin Tuomoon verrattuna niin silloin hinta-laatu kohdallaan.
 

rudy25#

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jarkko Ruutu
Ruudun veljeksistä Tuomo on varmaankin etusijalla useimpien fanien listalla. Syykin on selvä, sillä Tuomo osaa maalinteon lisäksi myös pelata kovaa.

Jarkko on kuitenkin HIFK:n miehiä asenteeltaan ja pelityyliltään 100 prosenttisesti. Viime kaudella tällä palstalla peräänkuulutettiin juuri perinteiden kunnioittamista. Jarkon hankinta olisi juuri sitä. Omista pidetään huolta. Jarkko tekee sen varmasti kaukalossa, joten Penan olisi parempi tehdä samoin kaukalon ulkopuolella.

Varmaa on, että tarvittaessa Jarkko ei tyydy huuteluun ja muniin puhalteluun, vaan toimii niin kuin pitää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös