Re: Re: Re: Re: Loppukauden pelikielto!
Viestin lähetti Pärde
Tämä nyt on taas Pee sinulta niin silkkaa paskapuhetta, että oksat pois. Toki tiedän, ettet ollut pelissä, mutta silti tällaiset kommentit ovat täysin naurettavia, vaikka kuinka olisi Sakuun ihastunut.
Nyt tiesit väärin, sillä olin kyllä pelissä. En tosin ollut HIFK-TPS -pelissä, vaan Hippoksen JYP-Kärpät -mittelössä, että sikäli olet kyllä myös oikeassa.
Nyt on kuitenkin niin, että minä omistan sellaisen kodinkoneen kuin television. Sitä kautta seuraan esimerkiksi erilaisia urheiluohjelmia, kuten Nelosen IS Urheilu-uutisia joka päivä. Oletko itse, "Pärde", kuullut tällaisesta ohjelmasta? Eilisillan promilleillani ei tosin yhteen kertaan katsottuna kyseisestä ohjelmasta olisi paljoa päähäni jäänyt, mutta nyt on käynyt niin hassusti, että omistan myös videot. Lisäksi minulla on monia VHS-kasetteja, jollaiseen nauhotin esimerkiksi tuon eilisiltaisen IS Urheilu-uutiset -ohjelman.
Täten olen voinut tänään, krapulapäivän iloksi, katsella monta kertaa kyseistä ohjelmaa, jossa näytettiin tuo Kuhdan loukkaantumiseen johtanut tilanne. Tätä pätkää olen tänään kelaillut moneen otteeseen ja tullut siihen tulokseen, että Koivu "refleksinomaisesti suojasi itseään", eikä hänellä ollut tarkoituksenaan tarjota Kibelle poikittaista mailaa. Siitä huolimatta pikkukakkonen olisi kuitenkin ollut siis paikallaan, toisin kuin Ruudun kostoretki ja "vielä nähdään" -puheet.
Hienoa, että sinä, Pärde, olit oikein paikan päällä, mutta veikkaanpa, että VHS-kasettia kelaillessa tilanteesta saa kuitenkin
hieman paremman kuvan kuin kerran hallilla nähtynä.
Viestin lähetti Pärde
PS. Kyllä, Kimmo Kuhta on tähtipelaaja IFK:ssa, ja olisi sitä myös jokaisessa muussakin 12:ssa liigaseurassa.
Tästä olen samaa mieltä ja sikäli harmi, että mies loukkaantui vahinkotilanteessa. Lisäksi Kuhta ei myöskään lauo aina tyypillisiä "liikutaan hyvin ja tehdään paikoista maalit" -fraaseja, vaan on hienojen pelitaitojensa lisäksi erilaista kuunneltavaa myös haastatteluissa.