Jarkko Ruutu – Jokeri

  • 994 984
  • 3 184

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma

Njoo ehkä vähän näpäytin turhan railakkaasti takas, mutta tuli vaan mieleen jutusta kaikki perus kaudenalus jutut, kun porukka kehuu miten kova jengi on taas kasassa ja nyt tänä vuonna VIHDOIN/TAAS/(JOKO) Ilmalassa tapahtuu. Mun mielestä voitas ekana joskus jopa voittaa taas jotain ennenku tarvii huudella yhtään mitään. Jossitella pystyy kuka vaan, mutta loppupeleissä vaan ne mitalistit/mestarit muistetaan.
 

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
No on se nyt kumma kun omatkaan eivät saa enää hehkuttaa. Ulkoistetaan se hehkutus sitten sinne suomi24-osastolla samantien.

Virmasen aikakausi on vihdoin ohi, ja Keklun aikana on tapahtunut niin paljon kaikkea hyvää että kyllä tässä on syytä jo vähän hehkutella ja paukutella henkseleitä. Mestaruutta ei ole jaettu, mutta milloin viimeksi on ennen kautta tuntunut siltä että nyt voisi tullakin menestystä ilman mitään ihmetekoja?

Pessimisti ei pety. Mutta pessimistit voisivat pessimistisöidä ihan itsekseen ja hiljaa.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Itse olen suorastaan ällistynyt miten nopeasti Kekäläinen on kääntänyt koko organisaation ympäri alkaen nimenomaan juniorimyllyn ja taustavoimien ammattimaistamisesta unohtamatta kuitenkaan timanttisen edustusjoukkueen kasaamista samaan aikaan.

Kyllähän meilläkin junioripuoli on pitkään ollut kunnossa, vaikka juuri viime kaudella siellä ei ihmeemmin mennytkään. Ja ennen nykyistä pestiään siitä vastasi aika pitkälle juuri Nybondas. Mutta eiköhän tämä venyttely riitä jo minunkin pippelilleni. Tosiasia siis on, että molemmissa seuroissa tehdään tällä hetkellä todella hyvää työtä. Vähän kuohahti turhan helpolla, kun tuosta johdosta kuitattiin(joskin kevyesti), vaikka HIFK ei ole minun aikanani ollut oikeastaan kertaakaan paremmin johdettu seura kuin nyt. Nykyinen combo hakkaa jopa sen 90- luvun lopun Keklu- kauden, joskaan Keklusta ei syy tähän löydy. Silloin ongelmat olivat ihan muualla kuin Keklun postilla.
 

MiksuMan

Jäsen
No on se nyt kumma kun omatkaan eivät saa enää hehkuttaa. Ulkoistetaan se hehkutus sitten sinne suomi24-osastolla samantien

Täysin samaa mieltä. Tuntuu kuin täällä ei muita enää kirjoittele kuin pessimistejä. Eikä jaksa enää itse kirjoittaa ja lukeja näitä juttuja kun kaikki koko ajan valittaa ja kaikilla vituttaa...

Mutta me ollaan suomalaisia ja syksykin on taas täällä...

Onneksi sentään muutama positiivinen kirjoittelija löytyy.
 

Advertius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Itsemoderointi
- HIFK:n faneilla on oikeus mielipiteisiinsä. Se on kylläkin harmi, ettei kukaan ole tullut laukomaan juttujaan minulle kasvotusten. Eivät ne uskalla. No, minulla ei ole heille minkäänlaisia terveisiä. Näin kertoo Jarkko Ruutu IS:n verkkosivuilla.

On Ruutu kyllä hieno mies! Puhuu jälleen kerran täyttä asiaa.

Linkki uutiseen: HIFK-fanit solvasivat Ruutua - - Ilta-Sanomat
 

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK
On Ruutu kyllä hieno mies! Puhuu jälleen kerran täyttä asiaa.

Tässä kyllä ei Ruutu puhu, vaan iltapäivälehti kirjoittaa. Kyseinen lehti hämmentää ylilyöntien toivossa, jotta tulisi taas lisää kirjoitettavaa.

Se on kuulkaas sillä tavalla, että ammattilaiset pelaa ja koirat haukkuu. Ei tää oikeesti oo niin iso juttu muualla, kuin tässä ketjussa.
 

Masentaja

Jäsen
Tässäkin ketjussa se taitaa suurin juttu olla jullifaneille. Mun puolesta Jarkolle tervetuloa, antaa näyttää että vieläkö on liigajäille pelimieheksi. Jos ei niin natustamaan popparia piippuhyllylle. On niitä kalliimpiakin jätkiä katsomossa istutettu (viimekauden Hyvönen & Kovanen...).
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Tässäkin ketjussa se taitaa suurin juttu olla jullifaneille. Mun puolesta Jarkolle tervetuloa, antaa näyttää että vieläkö on liigajäille pelimieheksi. Jos ei niin natustamaan popparia piippuhyllylle. On niitä kalliimpiakin jätkiä katsomossa istutettu (viimekauden Hyvönen & Kovanen...).

Juu, Kovanen kalliimpi kuin Ruutu, jep jep. Ja Hyvönen ei muuten istunut katsomossa peliäkään(paitsi 1-2 ennen kuin oli ajettu harjoituksissa sisään). Yhdessä pelissä penkitettiin, ja sitten ei miestä enää näkynyt kaukalossa eikä katsomossa. Tuolloin ei tietysti enää palkkakaan juossut.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
J.Ruutu osaa kyllä käyttää kaikki keinot kentällä ja vähän ulkopuolellakin mitä tulee joukkueen auttamiseen voittamisessa. Tässä eräs huvittava esimerkki.

Vaikka ei miehen kaikkia temppuja (sukelluksia yms) hyväksyisikään niin onhan se pakko myöntää että J.Ruutu on Viihdemies isolla Veellä!! :)
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
- HIFK:n faneilla on oikeus mielipiteisiinsä. Se on kylläkin harmi, ettei kukaan ole tullut laukomaan juttujaan minulle kasvotusten. Eivät ne uskalla. No, minulla ei ole heille minkäänlaisia terveisiä. Näin kertoo Jarkko Ruutu IS:n verkkosivuilla.

On Ruutu kyllä hieno mies! Puhuu jälleen kerran täyttä asiaa.

Linkki uutiseen: HIFK-fanit solvasivat Ruutua - - Ilta-Sanomat

Hakkaako Jarkko the Great kaikki HIFK fanit ennen ottelua vai ottelun jälkeen? Haluan itse olla jonossa.

Jarkko on ihqU itkupotkuraivaripoika. Vielä tuossa iässä jaksaa "mun isällä on isompi auto kun sun isällä" -juttuja.

En ymmärrä missä miehen fiksuus nyt sitten on? Tarkkistasoa edelleen vaikka ikää on jo 40-vuotta melkein.

Ps. Nybondakselta sain mailia ja ymmärrän hyvin että Jarkko pelaa nyt Jokereissa eikä HIFK:ssa. En tiedä millä väärentävät pelaajapalkkaa kun se julkstetaan ensi vuoden verotiedoissa, mutta kait osa palkasta menee sen mummon verokortilla.....
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Moi tikikymppi,

Jarkko Ruudun palkka Jokereissa on miljoona euroa.

T: Tom

Ja te narrifanit edelleen elätte siinä uskossa että Jarkko Ruutu on oikeast narri ja pelaa jokereissa vaikka sai saman/paremman tarjouksen HIFK:sta.

Herätkää jo! Ei se HIFK-kasvatti yhdessä yössä narripelleksi muutu vaikka kuinka omissa märissä unissa niin luulette.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Ps. Nybondakselta sain mailia ja ymmärrän hyvin että Jarkko pelaa nyt Jokereissa eikä HIFK:ssa.

Moi tikikymppi,

Lähetä vielä osoitteesi niin postitan halinallen, jolla on söpö hifkin paita päällä, jossa selässä lukee Ruutu. Itke siihen kyyneleesi.

T: Tom
 

Boi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hakkaako Jarkko the Great kaikki HIFK fanit ennen ottelua vai ottelun jälkeen? Haluan itse olla jonossa.

En millään jaksa uskoa, että Jarkko mitään turpaan vetämistä tarkoittaa noilla kommenteillaan. Sen verran fiksu kaveri kuitenkin kyseessä. Eiköhän Jakke kuitenkin tarkoita sitä, että harva HIFK/mikä vaan muu fani uskaltaisi mennä sanomaan hänelle päin naamaa näitä juttuja mitä internetin keskustelupalstoille anonyymeina laitetaan. Heidän "faktoja" esim. sopimuksen yksityiskohdista tms. Ei edes tiki10.

Yksikään toimittaja eikä tälle palstalle kirjoitteleva nimimerkki tiedä tarkkaan tuon sopimuksen yksityiskohtia. Se on varma se. Ellei sitten Keklu/Jarkko/Hjallis tänne salaa kirjoittele, mitä epäilen.
 

basswood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hakkaako Jarkko the Great kaikki HIFK fanit ennen ottelua vai ottelun jälkeen? Haluan itse olla jonossa.

Niin, Ruutuhan ei tuossa sano mitään vakivaltaan ja hakkaamiseen liittyvää, toteaa vain etteivät IFK-fanit kehtaa sanoa asioista naamatusten. Eli ainut joka myllyhalukkuutensa on ilmaissut on kirjoittaja tiki10 itse.

Tarkkistason mainitsitkin itse, jokainen voi itse päätellä kuka sitä tasoa edustaa..


edit. Ovie ehtikin jo todeta saman
 
Viimeksi muokattu:

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Ja te narrifanit edelleen elätte siinä uskossa että Jarkko Ruutu on oikeast narri ja pelaa jokereissa vaikka sai saman/paremman tarjouksen HIFK:sta.

Ottaapa koville. En kyllä muista lukeneeni, että täällä olisi väitetty Jarkon saaneen yhtä hyvän tai paremman tarjouksen HIFK:lta. Jos joku näin on väittänyt, se on yhden kirjoittajan näkemys eikä edusta kaikkien Jokerifanien käsitystä asiasta.

Varsin todennäköisesti Ruudun omat puheet pitävät paikkansa, eli Jokerit halusi hänet enemmän kuin HIFK. Tämähän silloin tarkoittaa, että Jokerit on tarjonnut paremmat sopimusehdot, eli luultavasti myös enemmän rahaa. Tämän luulisi olevan selvää ilman Nybondasin sähköpostiviestejäkin.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
En millään jaksa uskoa, että Jarkko mitään turpaan vetämistä tarkoittaa noilla kommenteillaan. Sen verran fiksu kaveri kuitenkin kyseessä. Eiköhän Jakke kuitenkin tarkoita sitä, että harva HIFK/mikä vaan muu fani uskaltaisi mennä sanomaan hänelle päin naamaa näitä juttuja mitä internetin keskustelupalstoille anonyymeina laitetaan. Heidän "faktoja" esim. sopimuksen yksityiskohdista tms. Ei edes tiki10.

Yksikään toimittaja eikä tälle palstalle kirjoitteleva nimimerkki tiedä tarkkaan tuon sopimuksen yksityiskohtia. Se on varma se. Ellei sitten Keklu/Jarkko/Hjallis tänne salaa kirjoittele, mitä epäilen.

Minä uskallan ainakin sanoa Jarkolle päin naamaa että "halvalla sielusi myit" ja "olen ihmeissäni että sinussa oli narriakin" jne.

Katsotaan jos tilanne tulee. Asun tässä Jarkon vanhempien lähellä ja ehkä näen hänet. Minusta ei HIFK:ta saa pois rahalla tai muulla.

Ehkä se Jarkko sitten vetää mua kuonoon kun kehtaan puhua hänelle suoraan. Katsotaan kuinka fiksu nyt sitten on.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Minä uskallan ainakin sanoa Jarkolle päin naamaa että "halvalla sielusi myit" ja "olen ihmeissäni että sinussa oli narriakin" jne.

Etkö juuri äsken yrittänyt väittää, että hän myi sielunsa kalliilla?

Ja sano ihmeessä asiasi Jarkolle kasvotusten. Se on miehekästä. En usko, että saat kuonoosi.
 

Boi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä uskallan ainakin sanoa Jarkolle päin naamaa että "halvalla sielusi myit" ja "olen ihmeissäni että sinussa oli narriakin" jne.

Katsotaan jos tilanne tulee. Asun tässä Jarkon vanhempien lähellä ja ehkä näen hänet. Minusta ei HIFK:ta saa pois rahalla tai muulla.

Ehkä se Jarkko sitten vetää mua kuonoon kun kehtaan puhua hänelle suoraan. Katsotaan kuinka fiksu nyt sitten on.

Tuohan on aika "kevyttä" tekstiä vielä. Ota nauhalle kun sanot hänelle päin naamaa "Jarkko on ihqU itkupotkuraivaripoika", takuuvarma YouTube-hitti kyseessä.

Ei muuta kun Jarkon vanhempien oven taakse jonain kauniina sunnuntaipäivänä kamera kädessä toivoen, että tämä itkupotkuraivaripoika sattuisi olemaan kylässä.

Ainiin, Nybarin meilit mainittu. Priceless.
 

Myrkky

Jäsen
Minusta ei HIFK:ta saa pois rahalla tai muulla.

Tässä on nyt se perustavaa laatua oleva ero, että kukaan ei maksaisi Sinulle yhtään mitään, että siirtyisit pois HIFK:sta.

Threadin asiaan liittyen, toivon, että JR keskittyy pelaamiseen ensimmäisessä pelissä (myös ilman HIFK-leiristä tulevia tappeluhaastoja). Jarkolla on enemmän todistettavaa siinä, että peli kulkee ja taitoja pelaamiseen löytyy, kuin tappelun osalta. Mielestäni huonoin lopputulema olisi, että JR haastetaan tappeluun ekassa vaihdossa (tosin nyt kun Melart on poissa, todennäköisyys tähän pienentyi huomattavasti) - käy itse tappelussa miten vaan. Pää kylmänä ja kiekkoa HIFK:n reppuun!
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Hakkaako Jarkko the Great kaikki HIFK fanit ennen ottelua vai ottelun jälkeen? Haluan itse olla jonossa.
Tuhkasta on jälleen noussut uusi Feenix-Tiki10. Valitettavasti näyttää siltä, ettei ole saanut varistettua siivistään kaikkea tuhkaa. Juttujen taso vaikuttaa pysyneen ennallaan;)
Eiköhän ole aika jättää tämän siirtouutisen repostelu ja siirtyä uudelle tasolle, jolla seurataan J.Ruudun peliesityksiä (ja vähän muitakin esityksiä) Jokereiden riveissä. Alkaa jo vähitellen tympiä nämä liksa-arvailut, twitterit, iltapulun nostatukset ja nybarin mailit. Hohhoijaa...huomiseen on tuskastuttavan pitkä matka.
 

MiksuMan

Jäsen
Voi vittu jo näitä keskusteluja.

Tämä on saatana vain jääkiekkoa ja monien ihmisten työ ja tällä ei ole mitään tekemistä sielun myymisen ym. asioiden kanssa.

Ruutu valitsi Jokerit, koska se oli hänen uralleen parempi vaihtoehto. Helvettiin kaikki keskustelut seurauskollisuudesta, palkoista jne.
Ihminen on yleensä sellainen otus, että hän valitsee sellaisen työympäristön jossa uskoo viihtyvänsä parhaiten ja missä hänellä on paremmat tulevaisuuden näkymät.

Menkäähän Jarkolle juttelemaan sielun myymisestä ja narriksi joutumisesta. Mies varmasti ilahtuu ja saa pukukoppiin hyvän tarinan kuinka joku kyttääjä tuli hänelle ifk paita päällä huutelemaan.

Ja on aivan sama mitä iltapaskalehdet kirjoittaa. Otsikoiden ja juttujen tarkoitus on vain herättää huomiota ja saada lukijoita sekoamaan heidän kirjoituksiinsa.

Hankkikaa elämä!

Menkää jonku ammattilaisen luokse puhumaan tästä Ruutu-episodiasta ja kuinka se on vaikuttanut negatiivisesti teidän elämäänne. Saatte varmasti apua ongelmaanne. Niin ei tarvitse sitten enää purkaa pahaa oloa täällä jatkoajassa.

Voitaisiinko keskittyä siihen, että millaisia pelillisiä apuja Ruutu tuo Jokereihin ja mainosta SM-liigaan...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
500 täynnä. Kiitettävä suoritus alle viikossa.

Kuulinko jonkun sanovan, että J. Ruutu on turha eikä herätä tunteita ihmisissä?

Tuleeko 1000 täyteen jo huomisen pelin jälkeen vai vasta syyskuun lopussa?
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Onhan tässä tuhottu monen IFK fanin kupla "ikuisuudesta" ja vielä Jokeri -organisaation toimesta. Tällä hetkellä ylivoimaisesti Suomen mediaseksikkäin seura.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös