Arvatenkin näin, koska Ruudulla loppuu tekosyyt Melartin välttelemiseen.
Ei maajoukkue pakin kannata minkään väsyneen ikälopun kanssa nyhjätä.
Arvatenkin näin, koska Ruudulla loppuu tekosyyt Melartin välttelemiseen.
Ei jumalauta, miten tuollaisen voi ottaa vastaan? No Jarkko Ruutu olisi ottanut sen kyllä kyykkäämällä tai poikittaisella mailalla, mutta ei sekään välttämättä ole ihan koodiston mukaista toimintaa. Valot päälle nyt narri.Kyllä oli aikaa nähdä, että taklaus tulee ja ottaa se reilusti vastaan.
Toi Sihvonen jaksaa kyllä joka kerta ihmetyttää.
Totuus Ruudun pelikiellosta: "Halusi pakoilla paikallispeliä ja HIFK:n hyökkäystä"
Linkki vie Urheilulehden sivuille
Hauskaa olisi myös, jos kertoisit, että missä kohtaa on tapahtunut vahinko ja missä kohtaa esim. eilen Jarkko toimi kuin tiukat ja kunnioitettavat ammattilaiset.Itse Jarkkohan jatkaa tiukan ammattilaisen ottein, nyt kävi pieni vahinko, mutta kerran puolessa kaudessa se sallittakoon.
Hauskaa olisi myös, jos kertoisit, että missä kohtaa on tapahtunut vahinko ja missä kohtaa esim. eilen Jarkko toimi kuin tiukat ja kunnioitettavat ammattilaiset.
Näinhän se tietenkin menee. Jarkko Ruutua nyt ei varmasti ole hetkauttanut mikään paska enää moneen moneen vuoteen, mutta kaiken paskan herra on itse omilla tekemisillään kyllä ansainnut ja tietää sen varmasti myös itse. Hauskaa on kuitenkin nähdä kuinka Jokerit-kannattelijat nyt jaksavat Ruutua ja sen tekemisiä puolustella ja vähätellä.Ei kaikkia ammattilaisia tarvitse kai kunnioittaa, mutta oman roolinsa hoitaa ammattimaisesti. Seurat ja liiga ovat kuitenkin kiitollisia lisänäkyvyydestä ja paikoin lisääntyneistä katsojamääristä, raha kaiketi ratkaisee...?
Ja kerrotko vielä, miksi Jokerikannattajien ei pitäisi puolustella yhtä parhaista pelaajistaan? Aika vähän täällä on ollut niitä kannattajia, jotka eilistä taklausta vähättelevät. Mutta pakosti joutuu puolustelemaan, kun kaikenmaailman idiootit (sori) riemastuvat heti, kun tulee kauden ensimmäinen ruma taklaus, ja kaatavat samaan kasaan kaikki Ruudun uran aikana tekemät rudismit. Vain Jokerikannattaja on seurannut tiiviisti Ruudun koko kautta ja tietää, kuinka tärkeästä pelaajasta omalle joukkueelle on kyse.Näinhän se tietenkin menee. Jarkko Ruutua nyt ei varmasti ole hetkauttanut mikään paska enää moneen moneen vuoteen, mutta kaiken paskan herra on itse omilla tekemisillään kyllä ansainnut ja tietää sen varmasti myös itse. Hauskaa on kuitenkin nähdä kuinka Jokerit-kannattelijat nyt jaksavat Ruutua ja sen tekemisiä puolustella ja vähätellä.
Jos sulla on hauskaa, niin voitko kuvitella, kuinka hauskaa meillä Jokerikannattajilla on seurata teitä, jotka käytte jatkuvasti ylikierroksilla, kun kyse on Jarkko Ruudusta. Voi voi...on teillä vaikeaa.
Rudi on aivan loistava paketti sm-liigaan. Valtakunnan ykkösärsyttäjän joka osaa myös pelata. Todella tärkeä pelaaja nyt ja eritoten keväällä. Välillä läikkyy yli, minua se ei haittaa.
Vituttaahan se katsoa sitä kun se on välillä niin jäätävä apina monessa suhteessa, mutta koska taitonsakin riittävät SM-liigaan paremmin kuin hyvin, niin kuten yllä lukee, on loistava paketti.
En voi ymmärtää vieläkään tuota Ruudun mussutusta tuomareille joka ikisessä välissä. Mitä hän luulee sillä saavuttavansa?
Käytännössä myös aiheutti sitten jatkoaikatappion. Ilman sitä jäähyä Jokerit ei varmasti olisi ollut paniikissa omassa päässään tilanteessa, missä Moses sitten otti sen aivopierujäähynsä. (kiekko käteen jäästä ja heitto katsomoon).
Kyllä se on niin, että Ruutu oli jo ennen matsia luokiteltu täydeksi pelleksi, kuten aina ennenkin vieraskaukalossa. Raksilassa se näkyi ja kuului heti alusta lähtien. On se aina niin huvittavaa, kun kuuskymppiset ukot huutaa herjaa Ruudulle niin, että sylki lentää melkein kameran linsseihin;)Eilen kyllä Ruutu teki itsestään melkoisen pellen Raksilassa.
Ruutu valitsi kyllä Kärpistä ihan väärät miehet hiillostuksen kohteeksi (Keränen/Kemppainen lähinnä). Nämä ei siihen pelleilyyn lähtenyt mukaan ja loppujen lopuksi Jarkkoa vietiin kuin litran mittaa näissä tilanteissa.
On se Jakke vaan niin Jokeri. Taas ainakin otteluketjussa meni faneilta puurot ja vellit sekaisin. Turhake haukuttiin ja silloin olin jo melko varma, että Jarkko ratkaisee taas. 5 pelin pisteputki joten nyt on taas aika antaa Jarkolle kehuja.