Jarkko Ruutu – Jokeri

  • 996 474
  • 3 184

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Kyllä oli aikaa nähdä, että taklaus tulee ja ottaa se reilusti vastaan.
Ei jumalauta, miten tuollaisen voi ottaa vastaan? No Jarkko Ruutu olisi ottanut sen kyllä kyykkäämällä tai poikittaisella mailalla, mutta ei sekään välttämättä ole ihan koodiston mukaista toimintaa. Valot päälle nyt narri.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Itse Jarkkohan jatkaa tiukan ammattilaisen ottein, nyt kävi pieni vahinko, mutta kerran puolessa kaudessa se sallittakoon.
Hauskaa olisi myös, jos kertoisit, että missä kohtaa on tapahtunut vahinko ja missä kohtaa esim. eilen Jarkko toimi kuin tiukat ja kunnioitettavat ammattilaiset.

Mielenkiintoinen näkemys asiaan tuossa Sihvoselta, mutta itse olen kyllä eri mieltä ja uskon muutenkin asioiden olevan juuri niin yksinkertaisia kuin miltä näyttävät. Tässä tapauksessa on helppo uskoa siihen, että Jarkko Ruutu nyt vaan on kaukalossa yksinkertainen idiootti.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Hauskaa olisi myös, jos kertoisit, että missä kohtaa on tapahtunut vahinko ja missä kohtaa esim. eilen Jarkko toimi kuin tiukat ja kunnioitettavat ammattilaiset.

Ei kaikkia ammattilaisia tarvitse kai kunnioittaa, mutta oman roolinsa hoitaa ammattimaisesti. Seurat ja liiga ovat kuitenkin kiitollisia lisänäkyvyydestä ja paikoin lisääntyneistä katsojamääristä, raha kaiketi ratkaisee...?
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Ei kaikkia ammattilaisia tarvitse kai kunnioittaa, mutta oman roolinsa hoitaa ammattimaisesti. Seurat ja liiga ovat kuitenkin kiitollisia lisänäkyvyydestä ja paikoin lisääntyneistä katsojamääristä, raha kaiketi ratkaisee...?
Näinhän se tietenkin menee. Jarkko Ruutua nyt ei varmasti ole hetkauttanut mikään paska enää moneen moneen vuoteen, mutta kaiken paskan herra on itse omilla tekemisillään kyllä ansainnut ja tietää sen varmasti myös itse. Hauskaa on kuitenkin nähdä kuinka Jokerit-kannattelijat nyt jaksavat Ruutua ja sen tekemisiä puolustella ja vähätellä.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Näinhän se tietenkin menee. Jarkko Ruutua nyt ei varmasti ole hetkauttanut mikään paska enää moneen moneen vuoteen, mutta kaiken paskan herra on itse omilla tekemisillään kyllä ansainnut ja tietää sen varmasti myös itse. Hauskaa on kuitenkin nähdä kuinka Jokerit-kannattelijat nyt jaksavat Ruutua ja sen tekemisiä puolustella ja vähätellä.
Ja kerrotko vielä, miksi Jokerikannattajien ei pitäisi puolustella yhtä parhaista pelaajistaan? Aika vähän täällä on ollut niitä kannattajia, jotka eilistä taklausta vähättelevät. Mutta pakosti joutuu puolustelemaan, kun kaikenmaailman idiootit (sori) riemastuvat heti, kun tulee kauden ensimmäinen ruma taklaus, ja kaatavat samaan kasaan kaikki Ruudun uran aikana tekemät rudismit. Vain Jokerikannattaja on seurannut tiiviisti Ruudun koko kautta ja tietää, kuinka tärkeästä pelaajasta omalle joukkueelle on kyse.

Jos sulla on hauskaa, niin voitko kuvitella, kuinka hauskaa meillä Jokerikannattajilla on seurata teitä, jotka käytte jatkuvasti ylikierroksilla, kun kyse on Jarkko Ruudusta. Voi voi...on teillä vaikeaa.
 
Suosikkijoukkue
James Harden, Tyson Fury, Tyler Bertuzzi
(Pyydan jo valmiiksi anteeksi, olen ulkomailla joten a ja o pilkut puuttuvat).

Mutta, asiaan. On se janna, etta Ruudusta ja tempauksista jaksetaan jauhaa ja valittaa. Ei varmasti tule kenellekkaan enaa yllatyksena Ruudun tempaukset. Olen itse kelannut muutamaan otteeseen lapi seka Jarkko Ruudun etta Stefano Giliatin eiliset holmoilut. Mielestani (HUOM. minun mielestani, ja yritan viela katsoa ilman varilaseja) Giliatin taklaus on pahempi ja torkeampi kuin Jarkon. Ja kummasta puhutaan enemman palstoilla ja lehdissa? No lehdet nyt ymmartaa, kyllahan Jarkko paremmin myy kuin Giliati mutta silti...Ja ei, en puolustele Ruudun tekoa, jalat nousi maasta ja se on rangaistava teko.

Nyt se alkukauden Ruutu takaisin, ei holmoiluja, pienta arsytysta ja kiusaamista eli oma normaali rooli. Plus tietenkin alivoimat.

-Kiittaen ja kumartaen, Sergei Fedorov
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Jos sulla on hauskaa, niin voitko kuvitella, kuinka hauskaa meillä Jokerikannattajilla on seurata teitä, jotka käytte jatkuvasti ylikierroksilla, kun kyse on Jarkko Ruudusta. Voi voi...on teillä vaikeaa.

Tarvitsee kyllä sanoa että itseäni on naurattanut ihan ääneen moneen kertaan kun on katsellut eilis-illasta lähtien mm. nimimerkkien Rontti ja Musta-Kyy angstailua ja avutumista asiasta. On ollut jätkillä aika paha olla.

Hyvä Rudi! Tuostahan sinulle maksetaan!

Ovatkohan mm. edellämainitut nimerkit huomanneet, että tämä meillä pelaava sm-liigan paras agiaattori/voimahyökkääjä osaa myös pelata ja on meidän arvokkaimpia kavereita joukkueessa ja on naputellut ihan kivat tehot 7+9 samalla kun on nollannut yhden sun toisen jengin ykköshyökkääjiä. Esim. eilen Viitaluoma ei tuonut väriä kentälle kuin sen yhden ja ainoan kerran kun sitä tippui sen nenästä. Senverran raivonpartaalle Rudi saa vastustajat että peli sekoaa täysin (ja vielä pahemmin hajoaa näköjään vastustajien fanien kasetit).

Ei Rudia voi sitten millään verrata kehenkään muuhun liigassa pelaavaan agiaattoriin tai ärsyttäjään vai sopiiko esim. Antti "2+1" Aarnio jotenkin samaan lauseeseen Rudin kanssa? Ei todellakaan!

Rudi on aivan loistava paketti sm-liigaan. Valtakunnan ykkösärsyttäjän joka osaa myös pelata. Todella tärkeä pelaaja nyt ja eritoten keväällä. Välillä läikkyy yli, minua se ei haittaa.
 
Viimeksi muokattu:

Konkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa
Lisätään salaliittoon vielä jullien dinot, sovittu keskenään että Rudi ei pelaa ja sitä kautta saadaan pidettyä tunteet aisoissa. Soppahan meni hölmöyksissään jo möläyttämään että Rudi on ihon alla ja syvällä.

Kauden eka tappelu nähty ja isot herrat&media ovat ummistaneet silmänsä. Huippuja ei yksinkertaisesti saada sm-liigaan mikäli rotat hyppivät pöydillä ja tulee turhia loukkaantumisia kun ei tarvitse vastata teoistaan, esim. Kungenia on saanut lähes surutta hakata mailalla ja pelata pikkusikaa ilman pelkoa jäähystä. Ei tod! Jäänyt viimeiseksi myllyksi tällä kaudella ja valitettavaa kuin asia on kukkahattutädeille, mielummin pari myllyä kuin pahoja loukkaantumisia.

Stadin jengit ovat kuitenkin valtakunnan seuratuimmat ja samalla vihatuimmat joukkueet ja mikäli Rudi olisi tänään askissa hän tekisi juuri sen: saisi jullit niin kuumiksi että siitä saisi lehdet taas revittyä sellaiset otsikot että oksat pois.

Käsitykseni mukaan Rudi ja Semir ovat meidän jengin hanskaajakuninkaat ja Semir on poissa laskuista. Tyrsky pudottaa saletisti hanskat tarvittaessa, mutta S&R ovat omaa luokkaansa. Liivik on tietysti naapurilla, mutta kyllä kaveri osaa myös pelata. Melartilla taasen riittää keskittymistä omaan pelaamiseen ja maajoukkuepaikan säilyttämiseen nekkailun sijaan.

Parempi siis, että Rudi "otti" tarkoituksella kymppitilin täyteen ja tänään nähdään viihdyttävää kiekkoa ilman jälkiseuraamuksia.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Rudi on aivan loistava paketti sm-liigaan. Valtakunnan ykkösärsyttäjän joka osaa myös pelata. Todella tärkeä pelaaja nyt ja eritoten keväällä. Välillä läikkyy yli, minua se ei haittaa.

Tässähän se on hyvin kiteytettynä. Itse en liiemmin edes siedä kyseistä pelaajaa tai tämän ajatustenkulkua, mutta pitäessään fyysiset otteensa puhtaina on kyllä myönnettävä että Jarkko on yksi tärkeimmistä pelaajista omalle jengilleen tässä sarjassa. Vituttaahan se katsoa sitä kun se on välillä niin jäätävä apina monessa suhteessa, mutta koska taitonsakin riittävät SM-liigaan paremmin kuin hyvin, niin kuten yllä lukee, on loistava paketti.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Vituttaahan se katsoa sitä kun se on välillä niin jäätävä apina monessa suhteessa, mutta koska taitonsakin riittävät SM-liigaan paremmin kuin hyvin, niin kuten yllä lukee, on loistava paketti.

Ruutu on pelaaja, jonka lähes koko ammattilaisura on perustunut agitointiin ja vastustajan sekoittamiseen. Pelkästään noilla hän ei päässyt maajoukkueeseen, NHL:ään ja otsikoihin, mutta noilla hän teki itsestään miljoonia tienaavan pelaajan liigajyrän sijaan.

Kun Rudi on joukkueessa, täytyy vain hyväksyä se, että välillä homma menee yli. Noita tekoja ei varsinaisesti voi puolustella tai hyväksyä, mutta ne ovat osa miehen peliä. Jos haluat nauttia Rudin vahvuuksista, täytyy myös varautua siihen, että välillä mopo keulii. Tällä kaudella pakka on pysynyt melko hyvin kasassa ja pahimmilta pelleilyiltä vältytty, mutta kyllä se wanha Rudi siellä vielä on.

Loistava pelaaja kaiken kaikkiaan, joka valtaosassa matseja vituttaa vastustajaa ja vastustajan faneja yli kaiken. Tosin muutamassa matsissa sitten omia vituttaa niin ettei veri kierrä ja myötähäpeän takia ei suutakaan viitsisi avata.
 

Pande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
En voi ymmärtää vieläkään tuota Ruudun mussutusta tuomareille joka ikisessä välissä. Mitä hän luulee sillä saavuttavansa?

Lopputulos on se, että Ruutua rikottaessa ei tule jäähyä oikein mistään ja sitten taas pilli soi toiseen suuntaan sitten suhteessa helpommin.

Keskittyis pelaamaan, kun sillä tavoin auttaa parhaiten joukkuettaan.
 

JPL

Jäsen
Eilen kyllä Ruutu teki itsestään melkoisen pellen Raksilassa. Yritti psyykata sekä Kärppien pelaajia, että tuomareita ja meinasi samalla aiheuttaa Jokereiden tappion jo varsinaisella peliajalla. Käytännössä myös aiheutti sitten jatkoaikatappion. Ilman sitä jäähyä Jokerit ei varmasti olisi ollut paniikissa omassa päässään tilanteessa, missä Moses sitten otti sen aivopierujäähynsä. (kiekko käteen jäästä ja heitto katsomoon).

Ruutu valitsi kyllä Kärpistä ihan väärät miehet hiillostuksen kohteeksi (Keränen/Kemppainen lähinnä). Nämä ei siihen pelleilyyn lähtenyt mukaan ja loppujen lopuksi Jarkkoa vietiin kuin litran mittaa näissä tilanteissa.

Kannattaisi tosiaan keskittyä pelaamaan jääkiekkoa, koska hän sen homman kyllä osaa hyvin. Erittäin paha parivaljakko Mooseksen kanssa.
 

J.Rita

Jäsen
Käytännössä myös aiheutti sitten jatkoaikatappion. Ilman sitä jäähyä Jokerit ei varmasti olisi ollut paniikissa omassa päässään tilanteessa, missä Moses sitten otti sen aivopierujäähynsä. (kiekko käteen jäästä ja heitto katsomoon).

Aikamoinen johtopäätös. Moseksen jäähyyn johtanut tilanne lähti siitä kun Stevien maila katkesi hyökkäysalueella lähes kaksi minuuttia Ruudun jäähyn loputtua.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Aina löytyy näitä (lähes aina vastustajien kannattajien riveistä) jotka tulevat kertomaan kuinka Ruutu oli pelle. Eilenkin Jakke iski 1+1 tehot ja hämmensi normaaliin tapaan, ei edes mitenkään erityisesti keskittynyt tuohon vaan pelasi varsin siistin pelin. Ruudun saama jäähykin oli mallia vain vierasjoukkueelle vihellettävät ja jatkoajalla tulleen tappion syylliseksi Jarkon saaminen vaatii jo aikalailla karsastavia värilaseja.
 

Patrik79

Jäsen
Suosikkijoukkue
JOKERIT, TORONTO
Ihme ulinaa porukalta!! Vaikka Ruutu tekis 7+7 niin sekään ei riitä porukalle. Jarkko pelas törkeän hyvän pelin Raksilassa. Ainoa miinus oli juuri se 3. erän jäähy. Sekin tuli melko kevyesti, sillä maila oli yhdellä kädellä kaverin kainalossa, ranne 90´asteen kulmassa. Mut tyhmää se on sitä sinne tarjota, etenkin hyökkäyspäässä. Itse olin hallissa katsomassa, ja tällä kertaa hämmennys toimi ainakin kotiyleisöön. Tunnelma oli hyvä!
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Eilen kyllä Ruutu teki itsestään melkoisen pellen Raksilassa.

Ruutu valitsi kyllä Kärpistä ihan väärät miehet hiillostuksen kohteeksi (Keränen/Kemppainen lähinnä). Nämä ei siihen pelleilyyn lähtenyt mukaan ja loppujen lopuksi Jarkkoa vietiin kuin litran mittaa näissä tilanteissa.
Kyllä se on niin, että Ruutu oli jo ennen matsia luokiteltu täydeksi pelleksi, kuten aina ennenkin vieraskaukalossa. Raksilassa se näkyi ja kuului heti alusta lähtien. On se aina niin huvittavaa, kun kuuskymppiset ukot huutaa herjaa Ruudulle niin, että sylki lentää melkein kameran linsseihin;)

Aika hyvin mr.Litran Mitalta: 1+1
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
On se Jakke vaan niin Jokeri. Taas ainakin otteluketjussa meni faneilta puurot ja vellit sekaisin. Turhake haukuttiin ja silloin olin jo melko varma, että Jarkko ratkaisee taas. 5 pelin pisteputki joten nyt on taas aika antaa Jarkolle kehuja.
 

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
On se Jakke vaan niin Jokeri. Taas ainakin otteluketjussa meni faneilta puurot ja vellit sekaisin. Turhake haukuttiin ja silloin olin jo melko varma, että Jarkko ratkaisee taas. 5 pelin pisteputki joten nyt on taas aika antaa Jarkolle kehuja.

Ja Jakke on kyllä rankkarien ansiosta hankkinut joukkueelle huomattavasti enemmän pinnoja, mitä on tyhmien jäähyjen takia menetetty. Way to go Jakke ja jatka samaan malliin!
 

Onside

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jellonat, KalPa, Tappara
Hyvä Jakke!

Jakesta puhutaan paljon, Jakkea joskus aiheettakin dissataan, mutta hattua nostan: tosipaikan tullen on mies paikallaan. Monesko rankkumaali tällä kaudella?
 

Konkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa
Malliesimerkki syystä miksi Rudi on meille hankittu. Rankkarit, nuff said, haters gonna hate....
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Olin ihan varma kun ensimmäisen pisti sisään että toista kertaa ei enää onnistu. Mitä vielä, Crosbymainen maali yläpeltiin ja 2 pistettä. Taisi olla 4 rankkari putkeen jonka pisti sisään. Puhukoon muut mitä lystää mutta Jakke on arvokas pelaaja meille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös