Nieminen-Agassi lähestyy...
Töistä piti karata "selkäkivun" takia kotia, että ehtisi katsomaan suurta ja mahtavaa, odotettua matsia. Vaan eikös belgialainen menetä toisen erän, vaikka voitti ekan 6-0. Odotus jatkuu...
Miksi Eurosportilta ei saa enää englanninkielistä selostusta kuuluviin? Olen lopullisesti kyllästynyt tähän nuorempaan Hedmaniin, vamos vamos ja alee alee huudot sekä jatkuvat taputukset on niin ***** ärsyttävää! Muutenkin äijällä on tollainen leuhka toi selostusääni, "hei suomalaiset, vittu mä jos kuka tiedän tenniksestä jotain, onhan mun sukunimi Hedman". Hitto kun ei näy Yle24...
Niin ja tässä vaiheessa kaikki jo varmaan tietävätkin sen, eli Eurosport näyttää Agassin ja Niemisen matsin. Onpa onni, että juuri tänään Italian ympäriajossa on välipäivä ja saamme seurata kaikkien aikojen tennispelaajan ja suomalaisen nuoren haastajan kamppailun alusta loppuun ilman mitään pyöräilytaukoa! Toivottavasti myös sää suosisi tätä matsia... *sormetristissä*
Tähän vielä HCM'n kristallipallon kertomaa tulevasta ottelusta: Agassi avaa pelin syöttövuorolla. Yksi kaksoisvirhe, pari ässää ja yksi voitettu pallo, 1-0 jenkille. Nieminen hermoilee oman avaussyöttönsä ja Agassi murtaa, 2-0. Tästä edetään niin, että Jake pitää oman syöttönsä jatkossa, samoin Agassi, erä siis Andrein nimiin 6-3. Erätauolla Nieminen miettii maailmaa pyyhkeen alla (kattokaa vaikka!) ja toiseen erään tulee aivan uudesti syntynyt suomalainen! Toinen erä yhdellä syötönmurrolla Niemiselle 6-4. Kolmas erä on vieläkin tasaisempi. Tie break Agassille 7-3, erä 7-6 ja tilanne nyt 2-1. Nieminen ei luovuta, vaan vie 4.erän, taas tie-break ja tiukka sellainen - 10-8. Viides erä on virheiden sävyttämä, Agassi on väsynyt, samoin kolme karsintamatsia pelannut Nieminen. Uskomaton taistelu kääntyy meille 3-3 tilanteessa. Nieminen saa murtopallon ja ohittaa verkolle nousseen jenkin vasemmalta puolelta. Suomalainen tuulettaa polvillaan maassa ja yleisö on saanut uuden suosikin! Omassa syötössään Nieminen hermoilee, mutta onnistuu ja siirtyy 5-3 johtoon. Agassi vilkaisee katsomossa istuvaa Steffi Grafia ja toteaa, että eiköhän meidän perheen tennikset ole jo pelattu. Jake the manille vika erä 6-3, koko ottelu 3-2 ja legenda nimeltä Andre Agassi on kaadettu!
GO JARKKO GO ! ! !