Uleåborgir
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jep, tuo toimii NYT hyvin, Jakke on 3-2-johdossa, Massu syöttää. Vaan ehtipä tuokin olla jumissa hetken verran...
emest kirjoitti:sulle mulle sulle mulle.. näyttää vähän siltä, että tie-breakissa tavataan.
Uleåborgir kirjoitti:Jarkko johti TB:tä 1-6 kunnes serveri pimeni.
Uleåborgir kirjoitti:Huomenna Niemistä vastassa on Schüttler. Siitä voitto niin himassa on taas 11 ATP-pistettä lisää ja 19 550 $ reihaa.
Bili kirjoitti:Nieminen voitti Massun 7-6 (1), 6-2. Huomenna vastaan tulee jälleen kerran Saksan Rainer Schuettler (ATP-88), jonka Jake on pieksänyt selvästi suoraan kahdessa erässä viimeisen kuukauden aikana 2 kertaa. Ottelu alkaa aikaisintaan klo 21.30.
Bili kirjoitti:Niin noi pisteet 11 tulee jos voittaa, ATP-raceen. Mutta ATP-Entryyn voitolla tulisi pisteitä 50.
Tuollahan ne on omalla rivillään:Uleåborgir kirjoitti:Mistä nuo entry-pisteet saa/löytää varmasti, ettei niitä vain sekoita noihin turhiin Race-pisteisiin.
Uleåborgir kirjoitti:Jaappanilaisilla kusi tekniikka. Ja niin kusee hurreillakin. Sen se teettää kun 100 jatkoaikalaista lataa pelitilannetta. Tänne ei ainakaan näy mitään. "Connection failed, try another server." Aina sama virsi. No, sille on ihan sama. Olen varma että Jakke hoitelee Massun varsinkin tuon murron jälkeen. Jos Jakke häviää syön männynkävyn.
kaizu kirjoitti:Hakkaako jengi refreshiä ?? Mulla oli liveseuranta eilen koko ajan päällä, en refreshannu kertaakaan ja hyvin pelitti.
kaizu kirjoitti:Hakkaako jengi refreshiä ?? Mulla oli liveseuranta eilen koko ajan päällä, en refreshannu kertaakaan ja hyvin pelitti.
Alamummo kirjoitti:Olisko joku myös niin ihqu että laittais sen linkin vielä tänne? Lupaan, etten refreshaa...
Uleåborgir kirjoitti:Mene tuonne http://www.stockholmopen.se/
ja etsi se live scoreboard-kuvake. Se on suurin piirtein oikeassa ylänurkassa.