Jarkko Nieminen - kausi 2005

  • 127 011
  • 1 392
Tila
Viestiketju on suljettu.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jep, tuo toimii NYT hyvin, Jakke on 3-2-johdossa, Massu syöttää. Vaan ehtipä tuokin olla jumissa hetken verran...
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Joo, eipä oo paljo breikkipalloilla juhlittu, onkohan ollu vielä yhtään?

sulle mulle sulle mulle.. näyttää vähän siltä, että tie-breakissa tavataan.

edit: Ja samantien Jarkko sitten sai ensimmäisen breakkipallon, ja samalla eräpallon, mutta eipä tärpänny ainakaan vielä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
emest kirjoitti:
sulle mulle sulle mulle.. näyttää vähän siltä, että tie-breakissa tavataan.

Jarkko johti TB:tä 1-6 kunnes serveri pimeni.
 

Bili

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, HIFK, Anaheim
Uleåborgir kirjoitti:
Jarkko johti TB:tä 1-6 kunnes serveri pimeni.

Jarkko vei eka erän 7-6 (7-1 tie-break). Kummallakin vain 3 unforced errorsia ja Jakella 2 ässää, Massulla 5.

EDIT: Jarkko breikkas heti Massun syötön 2. erässä tilanne 1-0
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jaappanilaisilla kusi tekniikka. Ja niin kusee hurreillakin. Sen se teettää kun 100 jatkoaikalaista lataa pelitilannetta. Tänne ei ainakaan näy mitään. "Connection failed, try another server." Aina sama virsi. No, sille on ihan sama. Olen varma että Jakke hoitelee Massun varsinkin tuon murron jälkeen. Jos Jakke häviää syön männynkävyn.
 

Bili

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, HIFK, Anaheim
Nieminen voitti Massun 7-6 (1), 6-2. Huomenna vastaan tulee jälleen kerran Saksan Rainer Schuettler (ATP-88), jonka Jake on pieksänyt selvästi suoraan kahdessa erässä viimeisen kuukauden aikana 2 kertaa. Ottelu alkaa aikaisintaan klo 21.30.

Nyt on jälleen hyvät mahdollisuudet vähintään välieriin sillä puolivälierissä vastaan tulee Italian Davide Sanguinetti (44) Miehet ovat kohdanneet kolmesti aikaisemmin voitot Jarkolle 2-1, viimeksi voitto kuluvan vuoden Australian Openissa. Välierissä vastaan todennäköisesti tulisi Ruotsin Thomas Johansson (14), jota vastaan voitot ovat 1-1. Johansson päihitti Jarkon kk sitten Kiinassa erin 6-4, 6-4. Eli tavoitteena välieriin ensin ja revanssia ottamaan swedusta niiden kotikentällä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Huomenna Niemistä vastassa on Schüttler. Siitä voitto niin himassa on taas 11 ATP-pistettä lisää ja 19 550 $ reihaa.
 
Viimeksi muokattu:

Bili

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, HIFK, Anaheim
Uleåborgir kirjoitti:
Huomenna Niemistä vastassa on Schüttler. Siitä voitto niin himassa on taas 11 ATP-pistettä lisää ja 19 550 $ reihaa.

Niin noi pisteet 11 tulee jos voittaa, ATP-raceen. Mutta ATP-Entryyn voitolla tulisi pisteitä 50.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Bili kirjoitti:
Nieminen voitti Massun 7-6 (1), 6-2. Huomenna vastaan tulee jälleen kerran Saksan Rainer Schuettler (ATP-88), jonka Jake on pieksänyt selvästi suoraan kahdessa erässä viimeisen kuukauden aikana 2 kertaa. Ottelu alkaa aikaisintaan klo 21.30.

Sanotaan, ettei saisi nuolaista...

Mutta kamoon, realistikin saa hehkuttaa, jos siihen on syytä. Minkähänlaisilla viboilla lähtee Schuettler huomenna Niemistä vastaan, kun historia polttaa lähimuistissa? Niin tuttu kaveri ja turpaan tulee, taas.

Suomalainen tennispelaaja on nyt erikoisessa tilanteessa, sillä Johanssonin kanssa Nieminen lienee kansainvälisessäkin mielipiteessä Stockholm Openin suurin suosikki.
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Bili kirjoitti:
Niin noi pisteet 11 tulee jos voittaa, ATP-raceen. Mutta ATP-Entryyn voitolla tulisi pisteitä 50.

OK. Noilla virallisilla ATP-sivuilla yritetään hehkuttaa tuota keinotekoista Race-pistesysteemiä ja se sai Uleåborgirin tekemään tämän virheen.

Mistä nuo entry-pisteet saa/löytää varmasti, ettei niitä vain sekoita noihin turhiin Race-pisteisiin.

Virallinen ATP yrittää markkinoida Race-järjestelmää vaikka väkisin. Pidä Race tunkkisi sanon minä.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Uleåborgir kirjoitti:
Jaappanilaisilla kusi tekniikka. Ja niin kusee hurreillakin. Sen se teettää kun 100 jatkoaikalaista lataa pelitilannetta. Tänne ei ainakaan näy mitään. "Connection failed, try another server." Aina sama virsi. No, sille on ihan sama. Olen varma että Jakke hoitelee Massun varsinkin tuon murron jälkeen. Jos Jakke häviää syön männynkävyn.

Hakkaako jengi refreshiä ?? Mulla oli liveseuranta eilen koko ajan päällä, en refreshannu kertaakaan ja hyvin pelitti.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
kaizu kirjoitti:
Hakkaako jengi refreshiä ?? Mulla oli liveseuranta eilen koko ajan päällä, en refreshannu kertaakaan ja hyvin pelitti.

Veikkaan, että ainakin Japanilaisten liveseurannassa oli tämä ongelma. Kun tarpeeks moni jätkä hakkaa yhtä aikaa refreshiä, niin väkisinhän se menee tukkoon.

Eli jos nyt Jarkko selvittää Schüttlerin, niin seuraavalla kierroksella tulis vastaan Sanguinetti (Entry ranking 44), jolla on muuten eniten pelattuja turnauksia viimeisen vuoden aikana top50 äijistä (tosi mielenkiintoista tietoa:D). Semeissä tulis sitten vastaan Johansson/Srichaphan. Eli kyllähän tässä on mahdollisuuksia vaikka mihin.

Millonkahan Nieminen on viimeksi pelannut heikon matsin? Willyhän väitti, että Jarkolle tulee aina hyvän pelin jälkeen lähen poikkeuksetta huono matsi. Nyt näyttää vaan siltä, ettei isompia romahduksia tule ollenkaan, vaan tasaisuus on löytynyt!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
kaizu kirjoitti:
Hakkaako jengi refreshiä ?? Mulla oli liveseuranta eilen koko ajan päällä, en refreshannu kertaakaan ja hyvin pelitti.

Myönnän painaneeni refreshiä niin saatanasti. Sillä saa tilanteen näkyviin parhaimmillaan 20 sekuntia aikaisemmin kuin saisi antamalla tilanteen kehittyä omalla painollaan selaimessa. Riippuu tietenkin automaattisen päivityksen taajuudesta. Eli pyyntö kaikille, minä luvussa mukana, älkäätten refreshatko live scoreboardia niin kaikki pysyvät kelkassa kun Jakke tekee historiaa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kaino pyyntö

Olisko joku myös niin ihqu että laittais sen linkin vielä tänne? Lupaan, etten refreshaa...
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mjaahas. Mikäs nyt on taas. Aasiassa Schüttler oli ihan vastaantulija, mutta Tukholmassa pistää kampoihin Jarkolle ihan tosissaan ja ainakin ensimmäinen erä saksalaiselle. Nyt sitä kuuluisaa venymistä J.
 

fani#x

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eka erä Shuettlerille 6-3.. Nieminenki breikkas ainakin kerran mutta vastustaja siis kerran enemmän ja näin Jake on pienessä ahdingossa.
Uskon kuitenkin että Jake tämän hoitaa ellei otteluruuhka jo paina...?

Edit: Juu ja toisen erä ekassa pelissä Nieminen menetti heti syöttönsä eikä saanut yhtään pistettä.Ei hyvältä näytä mutta vielä on toivoa ja paljon..
 
Viimeksi muokattu:

Bili

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, HIFK, Anaheim
Schuettler mursi 2 erään heti Niemisen syötön.. Surkeaa.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Vähän huonolta kieltämättä näyttää, mutta Jarkko jos kuka pystyy nousemaan kuilun partaalta. Tsiigataan ny loppuun asti...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös