Tulos-seurantaa piste pisteelta taalta mikali nappaa:
http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/index.html
http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/index.html
Mulla ei vaan enää toimi, yhtä bufferointia koko peli. Noh, tuli nähtyy kun Cho pieksi jonku toisen muijan ja kuultuu Marian 100 desibelin huudahdukset. Tästä Jarkon pelistä ei sitten näekään juuri muuta kuin still-kuvia minuutin välein.DAF kirjoitti:Juuri alkaa Jarkon peli starsportsilta.
Bili kirjoitti:Kiitos niille jotka hommas linkin Starsportsiin, näkyy ihan hyvin!
JAgE kirjoitti:Mulla ei vaan enää toimi, yhtä bufferointia koko peli. Noh, tuli nähtyy kun Cho pieksi jonku toisen muijan ja kuultuu Marian 100 desibelin huudahdukset. Tästä Jarkon pelistä ei sitten näekään juuri muuta kuin still-kuvia minuutin välein.
Master Chief kirjoitti:Niin siis kumman kautta seuraatte tuota matsia, PPLiven vai tuon mun antaman linkin kautta?
Ensin PPLiven kautta, mutta kun se lakkasi toimimasta, siirryin siihen toiseen. Sillä nyt sentään näkee liikkuvaakin kuvaa ;)Master Chief kirjoitti:Niin siis kumman kautta seuraatte tuota matsia, PPLiven vai tuon mun antaman linkin kautta?
emest kirjoitti:Siis pystyykö tuota kattoon suoraan netissä?
JAgE kirjoitti:Ensin PPLiven kautta, mutta kun se lakkasi toimimasta, siirryin siihen toiseen. Sillä nyt sentään näkee liikkuvaakin kuvaa ;)
kilonkingi kirjoitti:Tuota noin... Tuolla feidian ohjelma on siis se, jonka pitäisi toimia? Valitsin siitä kiinankielisestä kanavalistasta mielestäni starsportin, mutta mitään ei ole tapahtunut parikymmeneen minuuttiin. Olenko tehnyt jotain väärin vai kestääkö tässä vain niin kauan?
Jeffrey kirjoitti:Hienoa peliä Jakelta! Pitää kyllä vielä mainita, että kyllähän Ketolakin taisi pelata ihan ok pelin..
pala kirjoitti:Kannattaa kokeilla sitä BTV-6 -kanavaa. Sieltä tulee sama peli, toimii ainakin itsellä paremmin kuin tuo Starsport
edit. paitsi että juuri nyt vaihtoivat Henin-Hardennen matsiin.
edit2. Ja nyt kun vertailin noiden kanavia niin tuolla BTV:llä on parempi kuva, mutta pidempi viive (n. minuutti)