Jarkko Immonen - kausi 2005-06

  • 35 648
  • 155

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Prucha-Immonen-Sykora

NHL.comin shift chart perusteella Immonen pelasi ensimmäisessä erässä Pruchan ja Sykoran kanssa. Ensimmäinen vitja oli Straka-Nylander-Jagr. Toisessa erässä Sykora ja Jagr vaihtoivat paikkoja, mutta kolmannessa erässä Jagr palasi Strakan ja Nylanderin ketjuun ja Sykora Immosen rinnalle.
 

McWerkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Enpä huomannut kenenkään aikaisemmin maininneen, mutta Rangersin sivujen mukaan Immonen palkittiin ottelun 3.tähtenä
 

salonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Red Wings
Jarkolle merkattu 4 taklausta, on muuten koko pelin eniten...meidän taitopelaaja!

Kyllähän tuo mieltä lämmittää kun maalin jälkeen joku noupadi numero 68 onnittelee ujoa Rantasalmen sulttaania...

Ja mainittakoon vielä tuon toisen suomalaisen -3 vastustajilta, eli jokaisen takaiskumaalin aikana kentällä...
 
Viimeksi muokattu:

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Calal+ näyttää NYR:n pelin

Canal+ näyttää huomenna 21.00 ottelun Boston-NYR, joten jos Immonen jatkaa ylhäällä saamme nauttia hänen edesottamuksistaan.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Humpauttaja kirjoitti:
Arvaa vituttaako, ku ei oo tota kanalia mahdollisuutta katsoa?
Sitten varmaan kannattaa mennä johonkin juottolaan, jossa matsin voi katsoa. Jos Jyväskylässä päin olet niin Grand Star Cafe ainakin näyttää.
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Hele kirjoitti:
Canal+ näyttää huomenna 21.00 ottelun Boston-NYR, joten jos Immonen jatkaa ylhäällä saamme nauttia hänen edesottamuksistaan.
Pystyykö peliä mahdollisesti kuuntelemaan netin välityksellä? Jos pystyy, niin mistä?
 

The Rock

Jäsen
InfernalDark kirjoitti:
Pystyykö peliä mahdollisesti kuuntelemaan netin välityksellä? Jos pystyy, niin mistä?

Täältä pystyt kuuntelemaan pelin kuin pelin, mitä NHL:ään tulee. Voit vieläpä valita haluatko kuunnella ottelun koti -taikka vierasselostajan tunnelmoimana.
 

Zuuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toinen maali Immoselle toisessa ottelussa. Jarkko ohjasi noin minuutti ennen toisen erän loppua Potin heittämän kiekon yv:llä maaliin. Thomas maalissa oli voimaton.
 

late67

Jäsen
Suosikkijoukkue
jyp
Ja taas heiluu.
Rantasalmen Sulttaani iskee Ny Rangersin johtoon hienolla yv ohjauksella 2-3 Bostonia vastaa toisen erän lopussa, Hienoa!
Toinen ottelu, ja jo toinen maali Jakelle!!!!!!
Ura nousuun, hyvä Immonen!
 

late67

Jäsen
Suosikkijoukkue
jyp
Älä unta näe Pee! Ehkä kymmenen vuoden päästä, kun Jarkko tulee jäähdyttelemään miljonäärinä ja nostaa Jypin taas nousuun?
(ostaa Jypin osakkeita isona starana kuten Kapanen ja Timonen...)
Toivotaan menestystä Rantasalmen miehelle!
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
late67 kirjoitti:
Toivotaan menestystä Rantasalmen miehelle!

Toivokaa mitä toivotte, mutta minua Immosen NHL-uran hieno alku ei kiinnosta lainkaan. En toki toivo miehelle mitään huonoakaan, mutta minua ei paljoa nappaa, vaikka joku entinen jyppiläinen tekisi kuusi maalia jokaisessa NHL-pelissään. Se vain pienentäisi mahdollisuuksia saada tällainen mies takaisin oman suosikkijoukkueeni - elikäs siis JYPin - riveihin.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Pee kirjoitti:
Toivokaa mitä toivotte, mutta minua Immosen NHL-uran hieno alku ei kiinnosta lainkaan.

Ihmeellinen logiikka.

Minusta ainakin on hienoa jokaisen TPS-taustaisen pelaajan onnistuminen. Oli liigana sitten NHL, Elitserien tai joku muu.

Minusta jyppiläisten kannattaisi olla ihan tyytyväisiä Immosen uraan, kun ei sieltä liikaa ole miehiä NHL:aan lähtenyt.

Jäätävä alku kyllä Immoselta. Harva mies vetää NHL:ssa maali ja piste per ottelu tahdilla. Noo, ei noilla näytöillä olisi ikinä Tepsiin mahtunutkaan.
 

Zippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo, JYP
Kyllä jos perssuoli pitkällä töitä väännetty, todistettu, että AHL:n kuviot ovat hanskassa, pelaajan unelmien täyttymys = pelaaminen NHL:ssä ja ei yhtään paskassa vitjassa ja vielä alku on loistava...kyl siinä mielellään liputtaa Immosen puolesta! Ei siin mittään, toiveensa kullakin. Kukapa ei haluaisi Immosta vielä takaisin Jypiin, mutta antaa miehen kiusata ensiksi oikein olan takaa amerikassa. Arvokas pelaaja Jypille, mutta Immosen hyvät suoritukset NHL:ssä nousevat vielä arvoon arvaamattomaan ja siinä on jypin kannattajille myöhäiltävää, että missäs seurassa Immosesta tuli lopulta tähtipelaaja ja samaisesta seurasta tie vei Pohjois-Amerikkaan ;)

Mutta tämä Boston-ottelu oli vasta uran toinen NHL-ottelu Immoselle, mutta toivon hyvää jatkoa ja pysymistä siellä ylhäällä :)
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Grainger kirjoitti:
Ihmeellinen logiikka.

Minusta ainakin on hienoa jokaisen TPS-taustaisen pelaajan onnistuminen. Oli liigana sitten NHL, Elitserien tai joku muu.

Minusta jyppiläisten kannattaisi olla ihan tyytyväisiä Immosen uraan, kun ei sieltä liikaa ole miehiä NHL:aan lähtenyt.

Jäätävä alku kyllä Immoselta. Harva mies vetää NHL:ssa maali ja piste per ottelu tahdilla. Noo, ei noilla näytöillä olisi ikinä Tepsiin mahtunutkaan.

Ei kannata yleistää, että tuo olisi jyppiläisten mielipide. Eiköhän tuo ole ihan pelkästään Peen mielipide.

Ja mitä itse peliin tulee, aika varmaa pelaamista Jarkolta, nätti maali ja kolmannessa erässä hyvä tarjoilu Pruchalle.
 

Höyry

Jäsen
Hienoo Jarkko!!!

Tottkai on hienoo et Immonen menestyy NHL:ssä! Aika ovela toi Pee:n asenne. Ei ole vaan ihan realistinen. Toivotaan siis edelleen että JYPissä tulee pelaamaan niin hyviä pelaajia että NHL vie. Parempi niin päin kuin et JYPissä pelais pelaajia jotka ei ENÄÄ kelpaa NHL:ään. Olis kyllä hienoa jos JYP pelaajat muistas JYPpiä ja pelais jäähdyttelyvuodet JYPissä. Missä esim. Joni Lius pelaa ensi kaudella??? Taitaa lopettaa kokonaan ja siirtyä myymään Mission luistimia. Olisko hienoo pelata viimeinen kausi JYPissä? Onkohan seurakaan tehnyt kaikkensa? Kyllä ottaa päähän toi JYPpiläisyyden häviäminen. Kohta häviää koko JYP!! Takas se JYP joka taisteli ja voitti kaikki kolmannet erät, JYP joka pelaa agressiivista jääkiekkoa (A-Junnut on sentään aina pysyny perusjyppiläsenä joukkueena tossa asiassa), ja JYP jossa on persoonallisuuksia kuten Lehikoinen, Arvaja, Arttu Jokinen, Viljanen, + muut taiteilijat.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Kyllä "omia poikia" tulee aina seurattua sillä mielenkiinnolla, että pärjäisivät
tuolla pienessäkin kaukalossa. Olen yllättynyt miten hyvin Immosella on nämä
kaksi peliä kulkenut NHL:ssä! Itse odotin hänen olevan maitojunan miehiä..
Ehkä AHL on opettanut kovuutta ja röyhkeyttä? Enivei, tosi hienoa jarkko!
2 peliä, 2 maalia!
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Jarkolle ei pisteitä viime yön ottelussa, mutta kuulemma vahva peli taas. Tarkkaa puolustuspelaamista ja oivaltavia syöttöjä. Näillä otteilla Jarkko saa kyllä ensi kaudeksi vakipaikan Rangersien riveistä. Tällä kaudella taitaa tulla kutsu vielä alas kunhan Rucchin palaa pelaavaan kokoonpanoon ja ehkä JYPin kannalta hyvä niin, Jarkon kannalta ei niinkään.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Groove Armada kirjoitti:
Itse odotin hänen olevan maitojunan miehiä..
Ehkä AHL on opettanut kovuutta ja röyhkeyttä?

Immosestahan ajoittain puhuttiin jo Suomen aikoina, miten hän on muka liian pehmeä NHL-jäille ja muuta vastaavaa. Mutta muistellaanpa, kuka oli jo JYPissä paitsi paras pelintekijä niin myös yksi ahkerimmista taklaajista ja vääntöpelaajista. Kyllä, Jarkko Immonen. En oikein ymmärrä, mistä nuo puheet pehmeydestä ovat ylipäätään peräisin. Ässä-ajoilta?
 

FiveHole

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kraken, Giants
Suomi-Salama kirjoitti:
Immosestahan ajoittain puhuttiin jo Suomen aikoina, miten hän on muka liian pehmeä NHL-jäille ja muuta vastaavaa. Mutta muistellaanpa, kuka oli jo JYPissä paitsi paras pelintekijä niin myös yksi ahkerimmista taklaajista ja vääntöpelaajista. Kyllä, Jarkko Immonen. En oikein ymmärrä, mistä nuo puheet pehmeydestä ovat ylipäätään peräisin. Ässä-ajoilta?
Itse asiassa ainakin minä huomasin Immosen viimeisellä JYPin kaudella miehen voima-pelaamisessa huikean eteenpäinmenon. Tai sitten silmäni vasta aukesivat sille viimeisellä kaudella. Mutta Jarkon vääntöä oli kuitenkin ilo katsoa, ja siinä vaiheessa aloin itse uskomaan, että miehellä on mahdollisuuksia pärjätä rapakon toisellakin puolella. Tunnustan, että itse kyllä pidin Immosta pehmeähkönä aiemmat kaudet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös