Jari Viuhkola Jokereihin ?

• 9 385
  • 29
Tila
Viestiketju on suljettu.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jukebox kirjoitti:
En viitsi alkaa referoimaan ennen viestiäni lähetettyjä kommentteja, annetaan tämän olla.
Tunsit vain että tällä kertaa yleistäminen on ihan ok? Mutta ei ollut ok puhuttaessa filmauksista...Niinpä.

Jukebox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Taidat olla nyt provoamassa. Luepas viestit uudelleen niin kyllä siellä useampi oli ihan positiivisin mielin Pikusta ja kuten sanoin useimmat eivät uskoneet huhuun. Olin muuten itse filmaamista koskevassa osiossa varsin rauhallinen ja olen saanut fiksua ja toista kunnioittavaa keskustelua aikaan useampienkin Jokerifanien kanssa, sulta tuli kyllä kärkevää tekstiä sielläkin mutta miksi tehdä joka asiasta riita vain sen vuoksi että kannatamme eri joukkueita. Oliko tuo tämän osion kommenttini jotenkin pahasti sanottu? Kaikenhan voi nähdä loukkauksena jos riittävän negatiivisesti suhtautuu, no nyt loppui mun kirjoittelu ainakin joksikin aikaa näille osioille niin saat hakea riitaa muiden kanssa.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
Tämä on puhtaasti Junnon juonia. Minulla on varmassa tiedossa, että Junno olisi valmis tekemään mitä tahansa saadakseen Dagenaisin joukkueeseen. Nyt se on sitten kalastelemassa Dagenaisia ja on lähettänyt pikkufisun eli Viuhkolan ikään kuin syötiksi. Älä Masa syö sitä matoa, siellä on koukku sisällä !!

Pelaako muuten Tiki jo tänään ? Näin sen viimeksi Jokerit-kerho pelissä Jokerien pukukopin tienoilla. Varmaan sovitteli kamoja.
Voiko enää huonompaa "läppää" viljellä? Voin kertoa, että tämä mukahauska viestisi on yksi huonoimmista ikinä. Missään. Ei sillä, että yksikään mukahauska viesti hyvä olisi ollut, mutta tämä nyt on jo ihan omaa luokkaansa.

Ja olkaat nyt muutenkin hereillä näiden kuumien huhujenne kanssa. Joku Viuhkola ikinä tule Jokereissa pelaamaan, kait tuon nyt terveellä järjelläkin pystyy hahmottamaan?

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Kyynikko kirjoitti:
Mä taas näin itse Joulupukin Nordiksella eilen! Onkohan se meidän uusi valkku?

Ei ole. Karalahti soitti mulle päivällä se kerto et Joulupukki oli ennakkoon tuonut kävelykepin lahjaksi Teidän nykyiselle valkulle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.