Vieläkin puistattaa tuo Viuhkolan taklaus. Miten hän selvisi tuosta halvaantumatta? Tuon pahemmin ei juuri voi päätyyn törmätä. Tsemppiä Pikulle!
Onneksi törmäyksessä Pikun pää taipui eteenpäin, koska siihen suuntaan ranka taipuu joustavimmin.
Vieläkin puistattaa tuo Viuhkolan taklaus. Miten hän selvisi tuosta halvaantumatta? Tuon pahemmin ei juuri voi päätyyn törmätä. Tsemppiä Pikulle!
Get over it. Minä ainakin olen jo aika päiviä sitten pistänyt tapaus Granlundin täysin Kärppien omaan piikkiin. Ryssimistä mikä ryssimistä. Pesonen taas ei oikeastaan edes ole Kärppäkasvatti vaikka pohjoisen poikia onkin ja aikuisuransa aloitti Kärpissä. Pessi tuli Kärppiin vasta 17-vuotiaana B-junnuihin.Hienoa, loistavaa! En kyllä pikun kohdalla hetkeäkään epäillyt, mies on toista maata kuin granlundin siskokset ja järkisyy pesonen. Piti nyt tuokin saada mainita:) HYVÄ PIKU! Ja tietty Aho myös...
Viuhkola on puhunut aikaisemmin halustaan kokeilla joskus pelaamista myös toisaalla.
"Ehtii tämänkin sopimuksen jälkeen vielä käydä muualla, jos siltä tuntuu."
Onko maestron hermovenähdyksen tilasta kellään uutta tietoa? Näemmekö tämän tuiki tärkeän velhon oivalluksia ensi viikolla taistelemassa sarjapisteistä?
Kysäisin töissä asiantuntijalta, vastaus oli ihmettelyä julkisuuteen annetusta kuvauksesta, jossa siis ilmeisesti oli jotain omituista, mutta jos kyse on todella hermon venähdyksestä niin toipumisennuste on 2-3 kk. Pahimmassa tapauksessa tämän tuiki tärkeän velhon kausi voi siis olla jo ohi.Ei ole uutta tietoa minulla. Uskallan silti väittää, että olemme onnekkaita, jos näemmä tämän tuiki tärkeän velhon edesottamuksia vielä ennen playoffeja.
Kysäisin töissä asiantuntijalta, vastaus oli ihmettelyä julkisuuteen annetusta kuvauksesta, jossa siis ilmeisesti oli jotain omituista, mutta jos kyse on todella hermon venähdyksestä niin toipumisennuste on 2-3 kk. Pahimmassa tapauksessa tämän tuiki tärkeän velhon kausi voi siis olla jo ohi.