Jari Sailio = Taistelua illasta toiseen joukkueen eteen.

  • 17 138
  • 53

TheRealMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mikäs firma on Sailion varannut. Vai joko kuuluu porukkaan kuka saa tehdä sopimuksen ihan kenen kanssa haluaa? Kyllä tuo NHL-peikko voi puraista kun joidenkin pelaajien kohdalle on vain yksi tarjous lähteä suureen kiekkomaailmaan.

Tuskin monikaan uskoi Wirtasenkaan sopimukseen mutta niin vaan kaveri lähti. Juuri Sailio ja Mäenpää saattavat olla potentiaalisia NHL:ään menijöitä. Vaikka kuinka Mikko onkin sanonut että pelaa seuraavana vuotena kerhossa mutta eiköhän hänenkin sopimuksestaan löydy pykälä mikä mahdollistaa siirron.
 

Keikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mikäs firma on Sailion varannut. Vai joko kuuluu porukkaan kuka saa tehdä sopimuksen ihan kenen kanssa haluaa? Kyllä tuo NHL-peikko voi puraista kun joidenkin pelaajien kohdalle on vain yksi tarjous lähteä suureen kiekkomaailmaan.
Meniköhän sinulta pointti ohi, vai menikö minulta? En väittänyt, ettei NHL olisi mahdollinen vaihtoehto, vaan että MM-kisoihin pääsy kuullostaa ko kaverin kohdalta melko utopistiselta. Joskaan ei yhtä paljoa kuin esim. Marko Anttilan kohdalla.
Tuskin monikaan uskoi Wirtasenkaan sopimukseen mutta niin vaan kaveri lähti.
Se mistä juuri puhuin, pätee Sailion tapaukseen ihan samalla tavalla. Wirtasella ei olisi ollut mitään asiaa änäriin ilman niitä hyvin pelattuja nuorten MM-kisoja, jotka myöskin pelattiin ison veden takana. Näin olen luotettavalta taholta kuullut.

Kyllä Sailiolla on ilman kisojakin ihan ok mahdollisuudet änäriin mennä, mutta kuten jo sanoin, parantaisivat hyvät näytöt Kanadassa kaverin osakkeita aika oleellisesti.

Juuri Sailio ja Mäenpää saattavat olla potentiaalisia NHL:ään menijöitä. Vaikka kuinka Mikko onkin sanonut että pelaa seuraavana vuotena kerhossa mutta eiköhän hänenkin sopimuksestaan löydy pykälä mikä mahdollistaa siirron.
Niin, kyllähän se on ihan yleisessä tiedossa, että Mäenpäällä on NHL-pykälä, mutta mies itse sanoi, ettei lähde kuin yksisuuntaisella sopparilla. Se taas miehen omien sanojen mukaan on näillä näkymin yhtä todennäköinen kuin 7 oikein lotossa.
 
Viimeksi muokattu:

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Ja itse asiassa aika vahvoja huhuja Säiliön lähdosta NHL:ään on liikkunut viime päivinä. Itse en kyllä uskoisi, että lähtee ihan vielä, varsinkin kun tuskin kisoihin pääsee. Jos ensi kaudellakin tekee ~30 paunaa ja kerää (taas) 10 paunaa lisää massaa kesällä, niin sitten varmaan todennäköinenkin lähtijä. Mutta onhan nuita yllätyssiirtoja ennenkin nähty. Mäenpään en usko missään nimessä änäriin lähtevän.
 

TheRealMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Meniköhän sinulta pointti ohi, vai menikö minulta? En väittänyt, ettei NHL olisi mahdollinen vaihtoehto, vaan että MM-kisoihin pääsy kuullostaa ko kaverin kohdalta melko utopistiselta. Joskaan ei yhtä paljoa kuin esim. Marko Anttilan kohdalla.

En nyt mitenkään sun tekstiin kiinnittäny huomiota vaan lähinnä mun pointti oli se että Sailio on yksi vahvimmista pelaajista jotka saattavat pelata ensi kauden NHL-organisaation alaisuudessa.

MM-kisoita on aivan turha puhua kyllä se on lähes silkka mahdottomuus. Melkein lotossa perättäisinä viikkoina 7 oikein on todennäköisempää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös