Lugu kirjoitti:
Nyt kun hiihtäjät ja mäkihyppääjät ovat lomilla, Jarin täytyi löytää uusi gloryhunttauksen kohde.
Maanantaina kun Jarkko putosi avauskierroksella ja menneenä viikonloppuna oli nähty useita Sporden MonacoJarkkoTennis special raportteja, sanoin kaverille että kato vaan, nyt saamme todistaa loppuviikon juuri tälläisiä nostatus juttuja. Sporde kiertää Monacon Tennisclubia se sama tyhmä virne kasvoillaan ja pyytää muita pelaajia ja ex-pelaajia ja kaiken maailman muita tennisvaikuttajia kehumaan meidän Jarkkoa. Vähän niin kuin tämä Timo Repo, joka teki muutama vuosi sitten viihdemaailman supertähtien haastatteluja Maikkarille. 3-5 minuutin juttuihin oli aina saatu mukaan sama lause "rakastan formula ykkösiä ja Kimi Räikkönen on ehdottomasti minun suosikkini".
"Hetkittäin tuntuu siltä, että Niemisen saavutuksia arvostetaan Ruotsissa enemmän kuin Suomessa, jossa lähinnä 'iloitaan' siitä kun Nieminen häviää"
Tule Sporde näyttämään minulle kuka Suomessa toivoo Jarkon tappioita. Jos on media aikaisemmin epäillyt Jarkon mahdollisuuksia huipulle, se ei tarkoita sitä että Suomessa toivotaan Jarkon tappioita. Ääliö! Tämä on taas sen luokaa paskaa sinulta, että taas kerran ihmettelen - miten sinä voit olla toimittaja? Ai että jos pääsisin joskus suorana televisioitavaan väittelyyn Sporden kanssa, pääsisi oikein kunnolla sanomaan tälle urpolle suorat sanat. Ei näin surkeaa ja ennen kaikkea
TYHMÄÄ toimittajaa voi olla edes olemassa!
EDIT = Kun luin tuon yllä olevan kappaleen lähetyksen jälkeen, mieleen juolahti idea. Taidanpa lähettää Spordelle sähköpostia. Kerätä tämän loistavan ketjun parhaat palat yhteen ja siihen tottakai omat ajatukseni hänestä. Sporde kun ei varmaan Monacossa ehdi kiireiltänsä keskustelufoorumeja lukemaan, pistetääs meiliä. Tai oikeastaan pistetääs ihan tavallinen kirje menemään Maikkarin suuntaan! : ) Katsotaan vastaako...
Pieni loppukevennys... Kaikki jotka olette seuranneet Studio Impossible nimistä ohjelmaa Maikkarilta, muistatte varmaan tämän sketsin "koska minä olen Riki Sorsan veli". Pitää pistää meiliä menemään Saarelalle ja kumppaneille, että jos teette uusia jaksoja, tehkää tuo sama sketsi mutta muodossa "koska minä olen Jari Porttila, urheilumaailman ykkösjournalisti"...
Muistakaa katsoa tänään Tulosruutu kello 22:20. Kuuden minuutin ohjelmaan on kahteen minuuttiin ängetty kaikki päivän tulosurheilu, juontaja puhuu ne niin nopeasti että lähetyksen jälkeen ei varmaan itsekään muista mitä sanoi. Ja loput neljä minuuttia saamme sitten katsella Jari Porttilan erikoisraporttia Monacosta. Tuostakin neljästä minuutista vähintään 30 sekuntia menee siihen, kun Jari seisoo vakava ilme kasvoillaan kameran edessä, taustalla Monacon upeat rannat ja miljoonajahdit. Tämä on Jari Porttilan elämää urheilun keskipisteessä arvon suomalaiset. Onko siellä kylmä?