Surprise Me
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Gus Polinski - Polka king of the midwest
Mä en asu Porissa ja silti pidän itse Ässien pipoa, takkia jne. Autossa on Ässien parkkikiekko ja pieni pelipaita. Lapsilla on kypärissä Ässien tarra ja koulussa Ässien t-paitaa, pipoa. Olen kuolemaani asti patasydän ja minut saa haudata Ässien fanipaita päällä. Mainostan tamperalaisille Poria. Kerron, missä kannattaa käydä ja kuinka upeita paikkoja Porissa on. Jaan somessa lähes aina kuvia Porista ja markkinoin kaunista ja rakasta kotikaupunkia. Mutta en hyväksy sitä, että pelkkä porilaisuus tai entinen pelaaja-tausta yhdessä UTJ:n kanssa tekee Kotkanniemestä koskemattoman joka saa Korpisalon "mafia-tyylin" suojelun.Kyllähän joukkueiden organisaatio on usein sellainen että UTJ/GM on valmentajan yläpuolella. Kyllä se Keklukin voi amerikassa valmentajan erottaa jos kokee ettei peli ole sellaista mitä haluaa ja menestys ei riitä. Vaikkei Keklu ole päivääkään valmentanut. Joku näkemys pitää olla ja jos Korpisalon näkemys oli että peli oli muuttunut aktiivisemmaksi ja siinä pitäisi pysyä matkassa jotta menestytään niin mikä siinä mahtoi mennä väärin.
Uskomatonta paskaa ja porilaisten syyttelyä taas. Ässät on Porilainen seura, joten varmasti suurin osa hallilla käyvistäkin on Porilaisia. Koko Suomen viihdyttäminen ei ole Ässien asia. Vittu, mutta alkaa sapettamaan tämä Porilaisten jatkuva haukkuminen. Minä ainakin olen ylpeä siitä että asun Porissa ja kannatan Porilaista urheilua.
Arvostan molempia pelaajina ja ässä-legendoina, varsinkin Korpisaloa, mutta nyt haisee palaneen käry. Korppi ei vain kehtaa myöntää, että nyt tuli tehtyä virhe. Eikä siinä mitään, se on täysin ymmärrettävää ja anteeksi annettavaa, mutta niin kauan kuin tämä härkäpäisyys jatkuu, sitä syvämmelle Ässät menee ja sitä kauemmin jälkien korjaamiseen menee aikaa ja rahaa.