Viestin lähetti Janos
IFK:n "luotto"maalivahtivalmentaja Kaarelahan sai potkut silloin kuin Suhonen ja Blomqvistkin, ja nyt haluaisinkin tietää, onko Kaakku enää maajoukkueen mv-koutsi SLC:ssä?
Viestin lähetti Aksu
Omat lähteeni kiekkoliiton touhuissa mukana olevilta valmentajilta on yksipuolisen tuomitseva. Kaarela ei anna veskarin käyttää luontaisia vahvuuksiaan vaan pyrkii muuttamaan pelitapaa mieleisekseen. Kovin väite oli, että Kaarela olisi pilannut monta huippuveskaria pelkästään jääräpäisyytensä vuoksi. Vaikea sanoa kun en ole toiminut hänen kanssaan. Nythän Bacström voi taas mennä Hifkiin takaisin (ensi kaudeksi) kun Kaakku on lentänyt kotipesästään poies.
Viestin lähetti Henkku
No, jos tuloksia katsotaan niin tässä voi hyvinkin olla perää. IFK:n veskaritilanne on ollut niin sekava monen vuoden ajan. Kesken kauden on jouduttu turvautumaan hätä"apuun" a la Thomas ja Duffus, pois ovat lähteneet kitkerissä merkeissä esim K. Kapanen, Lundell, Bäckström... eli käytännössä ollaan oltu tuontimiesten tai (aiemmin) Lindforsin varassa. Ja mitä pelitapaan tulee, monet ovat ihmetelleet Kaakun valmennuksessa olleiden veskarien tapaa mennä erittäin helposti jäihin.
Omituisin ehkä on ollut meneillään olevan kauden kuvio. IFK:n liigaryhmän kolmesta veskarista selkeästi parasta pidetään Mestiksessä melkein joulukuulle saakka. Nyt sitten Riksman on ottanut paikkansa, ja Kaakku on... niin, missä?
Viestin lähetti Aksu
Niin. Bacström on ainoa kenen kanssa olen jutellut ja häneltä tuli syksyllä 2000 (kun tuli Saipaan) niin kitkerää kommenttia Kaarelasta, ettei viitsi edes sanoa. Bacström on monesti maininnut haluavansa hifkin ykkösmaalivahdiksi ja nythän siihen olisi oiva tilaisuus kun Jokeri-imperiumin Tukholman sateliitilla ei mene kovin hyvin. Sitä paitsi Nikke on todella hyvä maalivahti (ainakin Saipassa). Kauden 2000-2001 unohdetuin liigaveskari (väärä seura...).
Viestin lähetti Pete#35
Onhan se varmasti ammattimies,käsitykseni mukaan juuri Riksman on ollut mota vuotta reissussa Kaakun takia ainakin osaksi.Lundelilla ja Bäckströmilläkin oli huhujen mukaan vaikeuksia hänen kanssaan.Anyway oli miten oli!Olen itse treenannut yhden kauden Kaakun puntti ohjelmalla ja ihan hyvin se ainakin toimi.Keep up the good work,jutellaan lisää molarisivuilla.
Viestin lähetti ace
Missä nuo molarisivut on? Haluisin päästä mukaan molarikeskusteluihin.
Itse en oikein allekirjoita jääkiekkoliiton linjaa maalivahtivalmennuksessa. Tosin en mikään hirvee asiantuntija (vielä) ole, mutta tuntuu että Suomessa kaikki veskat pitää kouluttaa samaan muottiin. Kari Lehtonen on torjuntatyyliltään kyllä todella piristävä poikkeus suomalaseen maalivahtikaartiin.