Avataan kaverille oma ketju.
Janne Tavi SaiPaan - SaiPa 2012-13
Kaksivuotisella suoralla sopparilla kaveri taloon. Itselläni ei ole kauhean tarkkaa kuvaa kaverista, mutta siinä kohdin kun kaverilla on näyttää 16 tehtyä maalia Pelsuissa tällä kaudella, niin minä olen todella tyytyväinen hankintaan!
Janne Tavi SaiPaan - SaiPa 2012-13
- Tulen SaiPaan ennen kaikkea kehittämään omaa pelaamistani. Uskon, että SaiPassa on siihen hyvät mahdollisuudet. Nuori ja nälkäinen joukkue on pari viime kautta pelannut nousujohteisesti ja hivuttautunut kohti pleijareita tänä keväänä jo onnistuen siinä. Siihen porukkaan on mukava liittyä, Tavi kertoo.
Päättyneellä kaudella Tavi kirjautti liigauransa ennätyspisteet tekemällä 60 ottelussa tehopisteet 16+11=27. Maalimäärä riitti Pelicansin sisäisen pörssin kolmanteen ja pistemäärä neljänteen sijaan.
- Viime kausi oli tuloksellisesti ok ja pelillisesti tasainen. Toki nälkää jäi paljon enempäänkin, mutta hyvää oli se, että pystyin pitämään oman tasoni suht korkeana.
Kaksivuotisella suoralla sopparilla kaveri taloon. Itselläni ei ole kauhean tarkkaa kuvaa kaverista, mutta siinä kohdin kun kaverilla on näyttää 16 tehtyä maalia Pelsuissa tällä kaudella, niin minä olen todella tyytyväinen hankintaan!