Janne Pesonen HIFK:n urheilujohtajana

• 244 092
  • 1 938

Oliko valinta sopiva?

• Kyllä

Ääniä: 92 18,2%
  • Ei

Ääniä: 273 54,0%
  • En osaa sanoa

Ääniä: 162 32,0%

• Äänestäjiä
    506

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
- Mikä on joukkueen vähimmäistavoite kaudelle?
- Mä sanoisin, että kun uskalletaan laittaa itsemme täysillä likoon, niin se on vähimmäistavoite. Se tuo sitten sen mitä se tuo. (Jotain tollasta Pesonen vastasi, ei ihan sanatarkka lainaus, ulkomuistista.)

Siis mitä vittua? Joukkue pelaa niin poskelleen, ettei Pesonen uskalla edes sanoa, mikä olisi tavoitteena. No, jotain positiivista sentään: Pesonen tajuaa, ettei näillä eväillä kevät jatku kovin pitkälle. Joskus olen miettinyt, että ne siellä johdossa oikeasti luulevat, että mopolla pääsee kuuhun ja Ville voisi tuoda mestaruuden.

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Nyt kun Pesoselta on mennyt ohi Rubin, Heljanko ja jo puoli varma Otto Leskinen niin jos nyt tässä on mokannut oman momentuminsa joukkueen rakentamisen suhteen, ei edellytyksiä ole onnistua tulevaisuudessakaan.

Ei kyllä hirveän vahvalta näytä, mutta ei tuomita vielä ennen kuin tiedetään ensi kauden joukkue. Tuosta kun livahtaa vielä Repo sormien välistä ollaan mielenkiintoisessa tilanteessa. Edeltäjänsä oli vastaavassa kanssa UJ uransa alkupuolelle.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Olen pettynyt ettei pyöri tuolla ”Make first round exit again”lippis päässä.

Kenenkään ei tarvisi kysellä ja tulisi kaikille selväksi ettei mitään urheilullista kunnianhimoa ole.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olen pettynyt ettei pyöri tuolla ”Make first round exit again”lippis päässä.

Kenenkään ei tarvisi kysellä ja tulisi kaikille selväksi ettei mitään urheilullista kunnianhimoa ole.

No sitä ei tiedä.

Pesosen lopullinen kunnianhimo mitataan siinä vaiheessa, kun Peltosen potkuja tai jatkosopparia mietitään.

Itse osaaminen taas mitataan keväällä, kun julkaistaan ensi kauden jengi.

Kauden aikana on hommattu ihan päteviä jäbiä (jos laskee vaan tryoutin läpäisseet):

Roine
Palmu
Somppi
Nurmi
Hovinen
Lundell
Larsen

Kun kesällä hommattu Miehokin on parantanu, niin oon jopa varovaisen positiivinen, että ensi kauden jengi voi olla ihan hyvä.

Mutta onko kunnianhimoa vaatia potkuja Peltoselle, jos taas päädytään sijoille 5-8?

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mutta onko kunnianhimoa vaatia potkuja Peltoselle, jos taas päädytään sijoille 5-8?
Minä en usko hetkeäkään, että Pesosen natsat riittävät Pyhän Lehmän kenkimiseen vaan sen päättää tilataksillinen puupäitä vailla minkäänlaista kompetenssia huippu-urheilusta.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No sitä ei tiedä.

Pesosen lopullinen kunnianhimo mitataan siinä vaiheessa, kun Peltosen potkuja tai jatkosopparia mietitään.

Itse osaaminen taas mitataan keväällä, kun julkaistaan ensi kauden jengi.

Kauden aikana on hommattu ihan päteviä jäbiä (jos laskee vaan tryoutin läpäisseet):

Roine
Palmu
Somppi
Nurmi
Hovinen
Lundell
Larsen

Kun kesällä hommattu Miehokin on parantanu, niin oon jopa varovaisen positiivinen, että ensi kauden jengi voi olla ihan hyvä.

Mikäli HIFK olisi selvinnyt tämän kauden ilman suurempia loukkaantumisia, niin paikka neljän joukossa olisi runkosarjassa hyvin todennäköisesti tullut ja jos Peltonen nyt IFK:n sinne selvittää, niin kaikesta huolimatta runkosarja on mennyt tuloksellisesti 8+ arvosanalla. Kunnon voittoputki tähän loppuun, niin arvosana paranee.

Vaikka yllä oleva toteutuisi, niin en usko HIFK:n pelaavan mestaruudesta. TOP 4 sija antaisi hyvät mahdollisuudet semifinaaleihin mikä lienee IFK:n maksimi. Toinen seikka, niin mielestäni HIFK:n ei kuulu pelata tämän tyylistä sekavaa altavastaajalätkää. HIFK on vähän, kuin joku Tanska jääkiekon MM-kisoissa, kun kaikki menee nappiin ja maalivahti pelaa hyvin. HIFK:n pitäisi olla yksi suunnanäyttäjistä suomalaisessa jääkiekossa. Mennä rinta kaarella sinne minne jääkiekon kehitys on menossa ja tuoda siihen sellainen IFK tyylinen fyysinen mauste. Nyt ollaan pelitavallisesti ja fyysisesti ottava osapuoli muutamia väläyksiä lukuunottamatta.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ässät vs Sport
  • 1.78
  • 4.40
  • 4.30
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy