Asia selvä. Ei taida IFKlla riittää myöskään 1-2 hankintaa. Olisi varmaan riittänyt, jos Lindbohm ei olisi hajonnut.
Hankintojen määrästä ollaan siten eri mieltä. Itse uskon, että tossa jengissä on potentiaalia pitkään kevääseen. 1-2 kiekollista pelaajaa tarvitaan, that's it.
Minä näen tuloksen takana kuplan, joka on puhkeamaisillaan, ellei jo puhjennut. Tämän olisi voinut estää reagoimalla puutteisiin aiemmin, mutta siihen Pesonen ei kyennyt. Tällä tavalla kuin jatketaan eli ei vahvisteta joukkuetta niin ei pomminvarmasti olla edes TOP4. Siitä voin ottaa sinun kanssasi perinteisen Jallu-vedon?
Ei tuo ole tuloksen taakse katsomista. Kerro nyt sitten, että miksi se kupla on puhkeamassa, ellei jo puhjennut. Mitkä pelilliset seikat tätä puoltavat? Edelleen tuloksellisesti ollaan kuitenkin koko kauden otannalla suoritettu hyvin.
Mitä tulee ehdottamaasi vetoon, kieltäydyn siitä kunnioittaen. En usko, että voittajaa saataisiin ikinä selville, koska uskon IFK:n tekevän vielä hankintoja. Toisekseen en juurikaan käytä alkoholia ja, jos käytänkin en Jallua. En myöskään voi olla varma, että olet oikeutettu Jallua juomaan (lue täysi-ikäinen). Viimeisenä ja tärkeimpänä syynä, en harrasta vedonlyöntiä. Toki voin runkosarjan päätyttyä myöntää sinun olleen oikeassa, jos:
1) IFK ei ole top 4 sijalla;
2) IFK ei ole tehnyt hankintoja 7.12.2024 jälkeen; ja
3) muistutat minua tästä.
Siitä huolimatta aiemmassa viestissäsi puhuit tästä samasta asiasta ”faktantarkistuksena” ?
No suorititko minkäänsortin faktantarkistusta ennen kuin aloit väheksymään Pesosen tekemistä tuon videon takia?
Edelleen MISSÄ IFK ON KERTONUT, ETTÄ RAHAA on rajallisesti? Ennen kuin IFK itse tämän kommunikoi (ei tule tapahtumaan) niin kyseessä on ihan samanlainen palstatotuus kuin moni muukin asia täällä. Eikö vain? Se ei vaan nyt sovi sinun agendaasi niin jatkuvasti jankutat sitä. Granbergin nimen nostaminen esiin tässä yhteydessä on vähän sama kuin sinut tai minut olisi palkattu paikkaamaan puutteita eli täysin irrelevanttia
Ei IFK ole sitä kertonut, tai ei ainakaan minun silmääni ole osunut, olet oikeassa. Seuran toimet kuitenkin indikoivat, että fyrkkaa ei liiaksi ole. Lisäksi viime tilikaudelta on tehty raskas tappio, jolloin on varmasti perusteltua puhua, että fyrkkaa ei liikaa olisi.
Kun agendat nostit esille, niin näytätkö minulle sen tiedotteen, haastattelun tai muun ulostuloa, jossa IFK kertoo nyt käynnissä olevan kauden olevan välikausi. Jätät tämän aina huomiotta, kun se ei sovi agendaasi.
Mitä tulee Granbergiin, niin kyllä hän oli hankinta siinä missä kuka tahansa muukin. Yhtälailla se on työtä vaatinut, vaikka hakuna mies oli sanalla sanoen erikoinen. Toki myös riskitön.
Samanlaisena palstatotuutena on kerrottu, että Lehterä haluaa pelata Stadissa niin vaikka helvetin iloinen olen hänen jatkostaan IFKssa niin en siitä valtavaa sulkaa saa Pesosen hattuun, sillä muita realistisia vaihtoehtoja tuskia monia hänelle oli.
Miksi tämä palstatotuus arvotetaan eri tavalla kuin se, että fyrkkaa ei ole? Onko kyse siitä, että agendaasi ei sovi antaa sulkaa Pesosen hattuun?
Minun on vaikea uskoa, että yksikään näistä nyt SaiPaan, Kärppiin, Tapparaan, Ilvekseen ja Jukureihin menneistä laatuvahvistuksista a) ei olisi ollut saatavilla tänne b) eivät olisi vahvistaneet joukkuetta, jossa Bottom6 osastosta muunmuassa helvetin monen pelaajan ei edes pitäisi pelata Liigaa. Se on itselleen valehtelua, jos näin kuvittelee. Toki, lupaan henkilökohtaisesti myöntää sinulle olleeni väärässä, jos Pesonen oikeasti löytyy meille laatupelaajan tai mielummin vielä monikossa.
Saatavuuteen en osaa sanoa. Ja uskon kyllä, että monikin näistä pelaajista olisi vahvistanut joukkuetta. En kuitenkaan näe yhtäkään näistä pelaajista ideaalihankintana IFK:n tilanteessa. Björk olisi ollut lähimpänä, mutta kuten olen aiemmin todennut, en olisi itsekään halunnut kesän selkäkeikkauksen jälkeen pelaamatta ollutta pakkia IFK:hon. Voihan tuo vetää Oulussa vitullisen kauden, mutta Stadissa olisi varmaan halvaantunut liukastuessaan ensi kertaa koppiin astuessaan.
On huvittavaa, että kitiset toiselle käyttäjälle sanojen suuhun laittamisesta ja samaan aikaan kerrot minun huutelevan 10 pelin kuntopuntarista? En ole tainnut siitä missään itse mainita? Melko säälittävää toimintaa sinulta, mutta ei se toisaalta yllätä.
Sinä mainitsit minulle siitä, että opettelisin lukemaan. Minä totean sinulle, että opettele ymmärtämään. En väittänyt sinun viitanneen 10 ottelun kuntopuntariin, väitin sinun tulevan viittaamaan siihen. Otin sinulta siis nolla-argumentin pois, minkä olisit kuitenkin pöytään iskenyt. No en voi sinulta kauhalla vaatia, jos olet lusikalla saanut.
Minähän annan myös kehuja tälle joukkueelle ja varsinkin sen pelaajille, kun niitä ansaitsevat. Tietäisit sen, jos tutustuisit enemmän viestihistoriaani, mutta tyypillisen tapaan Inkvisiittorille olet kaivautunut tasaisin väliajoin kiven alle. Olen mielelläni väärässä, mutta itse pidän todennäköisempänä IFKn tason olevan lähempänä nyt nähtyä kuin 15 ensimmäistä matsia.
Ollos huoleton, olen kyllä seurannut palstaa ihan riittävästi. Tiedän kyllä kuka nostaa Pesoselle kenkää ketjun esille, kun IFK häviää. Kehusikin ovat olleet kovin kädenlämpöisiä, mutta toki olemassa. Inkvisiittoriheittosi vain kuvastavat säälittävyyttäsi, eri mieltä olevat on pakko aina leimata jollain tavalla. Mutta en ole tästä yllättynyt, joillakin ei vaan perse kestä merivettä.