Janne Peltonen, Oulun Kärpät

  • 4 021
  • 10

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Janne Peltonen on osa Kärppien lahjakasta -05 ikäluokkaa. Kahden suunnan puolustaja, jonka ensi kausi menee Mestis/U20SM - akselilla. Sopimus siis vuoteen 2026. Ja tilastot:

 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Melkein tuntuisi, että A-junnuille voisi olla oma ketjunsa täällä jossa voisi yleisesti puhua kaikista pelaajista ja joukkueen edesottamuksista.

edit. no joo onhan tuolla tuo junnuketju itse asiassa.
 

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Liiga-joukkueen sopimuspelaaja on Peltonen ainakin. Toki voi puhua hänestä myös juniori- tai maajoukkueketjussa. Petofani päätti avata lopuillekin sopimuspelaajille omat ketjunsa ja noissa riittää varmasti seurattavaa U18-kisoissa sekä NHL-varaustilaisuutta ajatellen. Toivottavasti saavat joskus jatkoa.

Tiedä koska on sitten yleisesti oikea aika avata pelaajalle oma ketjunsa. Siihen tuskin on oikeaa vastausta, mutta ajoitus voi olla hienovarainen, jos on Liiga-debyyttiä, NHL-varausta, edessä useampia sopimusvuosia tai pelaaja on muuten puhutteleva. En ole tuomitsemaan, itse avasin esim. Kaarlehdon oman. :)
 

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Nää ketjujen avaamiset junnuille on tosiaan joo vähän tulkinnanvarainen juttu, mutta olen sitä mieltä, että jokainen sopimuspelaaja on oman ketjunsa arvoinen. Itse ehkä toimin toisin kuin monet toimisivat näiden junnujen kohdalla.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nää ketjujen avaamiset junnuille on tosiaan joo vähän tulkinnanvarainen juttu, mutta olen sitä mieltä, että jokainen sopimuspelaaja on oman ketjunsa arvoinen. Itse ehkä toimin toisin kuin monet toimisivat näiden junnujen kohdalla.
Ymmärrän kyllä pointtisi, mutta jotenkin tuntuu että tämä "pääpalsta" olisi tarkoitettu edustusjoukkueen ja liigan välisiin juttuihin mielestäni. Meinaa mennä sekaisin onko nämä Peltoset, huttuset ja hattuset noteerattavia vielä tässä vaiheessa ? Respektiä toki kaikille, mutta itse haluaa seurata edustusjoukkueen edesottamuksia.
 

Ukkopekka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Carolina Hurricanes
Ennen vanhaan on ruukattu avata ketju pelaajalle, jotka ovat olleet tyyliin Mikael Granlund, Ville Pokka, Jesse Puljujärvi ja Aatu Räty. Eli poikkeuksellisen kovat talentit ikäluokkaansa nähden, jotka myös erottuvat dominoinnillaan muusta joukosta.
Ajat kuitenkin muuttuvat ja mikäs siinä, vierivä kivi ei sammaloidu.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Täytettä tähänkin ketjuun. Seuraavaksi NHL-varauksesta saa onnitella Blackhawksin seitsemännen kierroksen mustaa hevosta Janne Peltosta! En pitänyt varausta missään kohtaa todennäköisenä, koska Peltonen ei mahtunut mm. lopulliseen U18 MM-joukkueeseen. Varaus ei silti yllätä allekirjoittanutta.

Edit. Kuvan puuttuminen kertoo omaa kieltään Peltosen tuntemattomuudesta. ;)


 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Täytettä tähänkin ketjuun. Seuraavaksi NHL-varauksesta saa onnitella Blackhawksin seitsemännen kierroksen mustaa hevosta Janne Peltosta! En pitänyt varausta missään kohtaa todennäköisenä, koska Peltonen ei mahtunut mm. lopulliseen U18 MM-joukkueeseen. Varaus ei silti yllätä allekirjoittanutta.

Edit. Kuvan puuttuminen kertoo omaa kieltään Peltosen tuntemattomuudesta. ;)



Katoin eka, että näillä ei ole edes nimeä, mutta kyllähän se siellä oli ku klikkasi linkin auki :D Kaikkea hyvää Jannelle tulevaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös