Janne Ojanen täysin aikansa elänyt

• 3 433
  • 29

tsei_tsei

Jäsen
Jantta: Jaa, no minä kuulin Ilveksen reeneistä semmosta, että reeneissä mennään kovaa, mutta kerran viikossa kun Raipe on hierojalla, niin silloin vasta kovaa mennäänkin. Kun Raipe ei oikein jaksa. Mielestäni tämä on uskottavampaa. Kyllähän Helmisen vauhdissa näkee, että ei niin hirveästi potkua löydy.

Tässä ei ole mielestäni mitään ihmeellistä. Eihän Helmisen tarvitse juosta tonysalmelaisena ympäri kenttää, kun pelikäsitys ja kiekon suojaaminen ja hallinta on loistavalla tasolla. Mielestäni Helmisen peliin vaikuttaa vähemmän nopeuden puute kuin Ojasella.

Mitä Ojaseen taas tulee, niin Aravirtahan sanoi, että tällä kaudella liike on parantunut. Itse rohkenen olla eri mieltä. Mielestäni Jannen huippukausi oli viime vuonna. Samaa mieltä minun kanssa on pistetilasto. Ojanen pelasi loistavan kauden, eikä päässyt maajoukkueeseen. 65 pistettä runkosarjassa ja pudotuspeleissa 3+4 neljässä ottelussa, ja Aravirta ei valinnut miestä.

Helmisen viime kausi taasen oli runkosarjassa 45 pistettä ja pudotuspeleissä yksi maali. Eli vastaava kausi kuin tänäkin vuonna. Itse pidän sekä Helmistä että Ojasta loistavina pelaajina, mutta kummankaan vauhti ei juuri tällä hetkellä riitä mielestäni maajoukkueeseen.

Itselleni on tämän kauden JOjanen ollut pettymys, tosin lähinnä loistavan viime kauden jäljiltä. Osan Ojasen tehoista Barkoville siirtää myös huippuvireinen Tarvainen. Hassinen kun on ollut pimennossa jo pitkään. Vertala sentään on piristymässä.

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Kyllähän nyt pienen provosoinnin voi kestää. Mutta kyllä tedän J:n mollaajienkin täytyy myöntää että kyllä se Janne vieläkin on pirun hyvä pelaaja. Syöttötaito ei ehkä ole ihan Raipen tasolla, mutta taklauspeli ja laitaväännöt sujuvat paljon paremmin. Loistava yhdistelmä kaikkea, vaikka sitä mahtavaa lämäriä voisikin useammin väläytellä. Se Majeskyn ajelu ja sukellus perään oli kyllä noloa.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Oli Janne aika hurjana taas lopussa. Loistavia passeja ja muutenkin vahva esitys. Kyllä todella ennenaikaista puhua Jannen ajan olevan ohi, vaikka ei kyllä Janne parhaimmillaankaan nyt ole.

Aleksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Teppo Numminen
Perheenlisäys

Niin, Jannen perheeseenhän syntyi tänään poika. Kuuleman mukaan tuollainen perhetapahtuma saattaa viedä joskus yöunet vähille (ainakin seuraavien kuukausien aikana). Tämähän ei ole mikään selitys Jannen tämän kauden peleille, mutta varmasti on vaikuttanut siihen, että isokasi on tehnyt vain 5 tehopistettä playoffeissa.

Tämän päivän matsissa tarkkailin Ojasta ja täytyy sanoa, että varsinkin ottelun alkupuoliskolla tuli paljon huonoja syöttöjä Ojaselta ja muutenkin peli oli saamatonta. Viimeisessä erässä sitten tahti muuttui ja turhaa kakkosta lukuun ottamatta kelpo suoritus Jannelta. Viimeisillä minuuteilla jo tuttua rynnistystä!

Että ei se Ojanen vielä viimeistä sanaa ole sanonut!

Tapparammiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
:D

No tämä ilta osoitti taas, että ei se Janne nyt ihan aikansa elänyt kaveri ole, vaan oli tärkeä lenkki joukkueen viemisessä finaaleihin Tepsiä vastaan.

Tallennan Jannen kolmannen erän nousun niiden jääkiekkoon liittyvien hienoimpien hetkien joukkoon, kuten myös Tarvaisen upean ratkaisumaalinkin.

Tappara on terästä!

Kiitos Tappara, kiitos! Tätä olen pitkään ja hartaasti odottanut ja varmast moni muukin on!

Ilvesläisille: loistavaa taistelutahtoa väsyneenäkin! Toivottavasti voitatte pronssia, olette sen nimittäin ansainneet.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy