Viestin lähetti Eddie
Itse uskon Niinimaan tuloon vasta kun se virallisesti varmistetaan, vaikka se näyttäisi kuinka selvältä. Eihän tuo Niinimaa ainakaan rosnon jälkeen ollut kärppiin tulossa. Eikö se aikonut palata malmöhön ja ei kuulemma vielä tiennyt missä pelaa keväällä. En epäile etteikö JPL olisi luotettava nimimerkki. Mutta onko JPL nähnyt sen sopimuspaperin missä on Niinimaan nimi tai onko JPL kuullut itse Niinimaalta, että tämä pelaa kärpissä. Jos kumpaakaan ei ole tapahtunut, on kaikki pelkkää spekulaatiota.
Ymmärrät varmaan, että mitään sopimuspaperia ei näe kovinkaan moni henkilö. Janneakaan ei tässä pariin kuukauteen ole Suomessa ollut mahdollista nähdä. Pysyn kuitenkin sanojeni takana. Se, keneltä sen olisin mahdollisesti kuullut, en kerro.
Kerroin joskus syksyllä, että Janne pelaa Kärpissä takuuvarmasti, jos työsulku alkaa. Jotkut Jokerifanit väittivät kivenkovaan, että Jokerit on myös kovasti kisassa mukana. Janne pelasi Kärpissä. Nyt sanon että Janne pelaa myös keväällä Kärpissä, jos työsulku jatkuu. Saa uskoa tai saa olla uskomatta. Ei kiinnosta.
Lisätään vielä... Epävarmuustekijöitä näissä tietenkin aina on, eikä edes valmis sopimuspaperi takaa että pelaaja 100% varmuudella jossain joukkueessa pelaa. Jokin asia voi aina mennä mönkään ja homma voi peruuntua. Mutta minun tietojeni mukaan Janne tulee Kärppiin viimeistään tammikuun lopussa. Todennäköisesti jo ennemmin.
Viimeksi muokattu: