Mainos

Jani Virtanen

• 11 039
  • 50

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Viestin lähetti Kärpät#18
Ilmotelkaapa Lekatielle, että tällainen olis vapaana. Tällä hetkellä meille kelpaa kuka tahansa!

Ja yhden pakin paikka on auki.

Jaa että Hermeksen sikavirtanen Kärppiin? Ei ikinä.

Enpä oikeasti arvannut että sinäkin näin alas vajoaisit. Ja minä kun luulin että minä alan olla epätoivoinen vahvistusten suhteen...

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
Re: Re: Re: Mr. Virtanen ja avojää

Viestin lähetti Juhaht
Tuo taklaus näytettiin mm. Hockye Nightissa useaan kertaan hidastettuna ja Heden päähän osui Virtasen olkavarsi, ei todellakaan kyynärpää.

Aivan sama, mikä siihen päähän osui, mutta se oli silti PÄÄHÄN kohdistunut taklaus. Onko se mielestäsi silloin sääntöjen mukainen, vaikka olisikin avojäällä tehty?

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
Kyllä se oli täysin sääntöjen mukainen taklaus siihenaikaan nykyään ei. Eikös tämä päähänkohdistunut taklaus otettu käyttöön vasta viimekaudella?.

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
Asia selvä. Puhdas taklaus... No ehkä säännöt on sitten muuttunut.
Mutta kun nykyään tulee jäähy/pelikielto paljon vähemmästäkin. Se tässä lähinnä vituttaa.

Viimeksi muokattu:

Lsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hede heitti juuri ennen Virtasen jyrän alle jäämistään nk. "kyykyt" - painokin taisi olla pitkälti vain toisella jalalla. Epäonnistunut, huono ja todella vaarallinen väistöyritys.

Päähän osui, lujaa ja täysin sääntöjen mukaisesti.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Juhaht
Statseja Svantelle..

Edit: tulipa sekava tuosta taulukosta.. No, kai siitä jotain selkoa saa.

Tattista vaan täältä dementiaosastolta. Kyllä näin sekava immeinen tuosta selvää saa.

Jäähyjä kaveri on ottanut vain Hermeksen ja HPK:n aikana. Sielläkö hänellä on ollut "roolinsa"?
Ihmettelen vain mikäli kaveria pidetään fyysisenä pelaajana niin miksi Färjestad? Pelasi siellä 25 matsia ja otti vaivaiset 16 min. jäähyä. Missä on rooli?

Onko kaverilla asenneongelmia vai sopeutumisongelmia kun on vaihtanut maisemia B-junnuista lähtien aika tiuhaan tahtiin?Tuntuu vain että tämä kaveri ei kuuluisi sm-liigaan. Bluesissa jo kahteen kertaan käväissyt mies on taas "kylässä". Ja sama valmentaja, siis Hannes. Huh, huh...

axe

Jäsen
Virtasestahan liikkuu legendoja Tapparan junnuvuosilta. Junnutappelussa pamautti kuulemma vastustajan pleksin nyrkillä paskaksi. Tapparan liigamiehistössä istui penkin päässä kaksi kertaa, yhden runkosarjassa ja yhden playoffeissa. Maanalaisten tietolähteiden mukaan kummallakin kerralla mies oli varmuuden vuoksi matkassa ihan puhtaasti poliisina, jos homma uhkaisi mennä mielettömyyksiin. Mainittakoon, että runkosarjassa vastassa oli (ainakin mun muistikuvan mukaan) IFK ja playoffeissa puolestaan varauduttiin Jokerien Darren Stolkia varten.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti axe
Maanalaisten tietolähteiden mukaan kummallakin kerralla mies oli varmuuden vuoksi matkassa ihan puhtaasti poliisina, jos homma uhkaisi mennä mielettömyyksiin. Mainittakoon, että runkosarjassa vastassa oli (ainakin mun muistikuvan mukaan) IFK ja playoffeissa puolestaan varauduttiin Jokerien Darren Stolkia varten.

No nyt tilanne meikäläisen yläpäässä muuttui välittömästi. Tää on ihan selvää sm-liiga kamaa. Blues hakee Calounin suojeliaa ja tälle kaverille voisi sittenkin löytyä oma rooli. Joka matsissa pukee ja istahtaa penkin päähän ja mikäli, sikäli, kun, niiin kentälle ja hommiin.
Joo, sainatkaa tää kaveri niin saadaan viihdykettä myös Bluesin porukkaan.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Noista Virtasen Bluesin aikaisista statseista sen verran, että jos mies saa kymmenessä puetussa pelissä pelata ehkä kaksi vaihtoa, on aika vaikea saada nimeä lehteen.

Virtanen on ainakin minun mielestäni erittäin käyttökelpoinen pelaaja silloin, kun sattuu ja tapahtuu. Monessa mielessä todella aliarvostettu, mutta ei ikinä mikään maalintekijä tms.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Dan O'Connell
Asia selvä. Puhdas taklaus... No ehkä säännöt on sitten muuttunut. Mutta kun nykyään tulee jäähy/pelikielto paljon vähemmästäkin. Se tässä lähinnä vituttaa.
Totta, se on vittumaista että nykyään puhtaista taklauksista tulee pelikieltoja ja jäähyjä. Toivottavasti siitä luovutaan, jotta pelissä on taas sellaista viihdykettä kun ennen vanhaan.

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
SM-liigassa on paremmat mahdollisuudet entistäkin vahvempaan roolipelaamiseen kuin P-Amerikassa, koska Suomessa saa kokoonpanoon nimetä kaksi pelaajaa enemmän kuin tuolla valtameren toisella puolella.

Eikö ole aivan sama, kuka siellä penkin päässä istuu kahdeksantena pakkina? Tarpeen tullen käyttökelpoinen Virtanen vai tuppia järsivä B-junnu? Minusta ei. Virtasen tyyliset pelaajat saattaisivat saada pelissä aikaankin.

Taidoiltaanhan tämä kaveri ei kaksinen ole. Oikein roolitettuna liigakamaa kylläkin.

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Virtanen-Pihlman

En ole varma asiasta mutta mieleni syövereihin on jäänyt muisto tappelusta jossa kyseinen Virtanen (Saipa) oli helisemässä juniori-Pihlmanin kanssa?Tappelu tapahtui pari vuotta sitten Hockey Night-ottelussa..asiasta enemmän muistavat kertokoon lisää..?!

GM

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders
Ei siitä pelaajaa ikinä tule,menee enemmänkin tuonne "nielikäisosastolle".Ainoa asia mitä kaverista jäi mieleen oli peli Lahdessa pelsuja vastaan,jolloin Virtasella ja Vopatilla oli "pieniä kokouksia"koko matsin ajan.

Polliisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänne vaan. 170cm ja 85kg 'fyysisyyttä' (hyppytaklauksia) ei riitä, ei millään. Niinkuin K#18 sanoi, niin paljon mielummin näkisin penkin päässä (tai kentällä) Jani Virtasen tai Pasi Nielikäisen, kuin jonkun jyrijunnilan tms.

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Aikamoista sekoilua tässä ketjussa. Siis kyllähän Vilin taklaukset ovat rautaisia - silloin kun ne osuvat, mikä on hyvin harvinaista herkkua. Blues-uransa aikana äijän avojäätaklaukset menivät yleensä metritolkulla ohi.

Mutta hyvä jätkähän Vili kuitenkin on ja äijän lausunnot ovat huippuluokkaa, pari esimerkkiä:

"Olen niin kova roolipelaaja että istun vaikka katsomon puolella jos siitä on joukkueelle hyötyä".

"Olen maalintekijä jumalan armosta!", tehtyään maalin Elitserienissä (taisi olla ensimmäinen moneen moneeeen vuoteen).

tiikeri

Jäsen
Viestin lähetti Blågula
Mutta hyvä jätkähän Vili kuitenkin on ja äijän lausunnot ovat huippuluokkaa, pari esimerkkiä:

"Olen niin kova roolipelaaja että istun vaikka katsomon puolella jos siitä on joukkueelle hyötyä".

"Olen maalintekijä jumalan armosta!", tehtyään maalin Elitserienissä (taisi olla ensimmäinen moneen moneeeen vuoteen).

Lappeenrannassa joskus SaiPa - JYP pelin jälkeen Radio Keski-Suomen kaukalonlaita-toimittaja Anssi Ritari kyseli mieheltä kuulumisia. Virtasen kommentit menivät kutakuinkin näin: "No joukkue pelas loistavasti ja taisteli tosi hyvin, mutta henkilökohtasesti olin ihan perseestä".

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Re: Virtanen-Pihlman

Viestin lähetti Myrvold
En ole varma asiasta mutta mieleni syövereihin on jäänyt muisto tappelusta jossa kyseinen Virtanen (Saipa) oli helisemässä juniori-Pihlmanin kanssa?Tappelu tapahtui pari vuotta sitten Hockey Night-ottelussa..asiasta enemmän muistavat kertokoon lisää..?!

Pihlman otti ihan tasaväkisen matsin, ei ainakaan ollut ottavana osapuolena. En muista tarkemmin.

Virtanen otti myös HPK:n paidassa Gladia vastaan ja pärjäsi hyvin.

Kyllä Virtanen kelpaisi Jypin takalinjoille, puolustavan pakin rooliin pystyy ihan hyvin. Eikä kautta llman maalia :)

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ottiko Tappara? Jos ei, niin ajelepas Jani tänne meillepäin. Olisi hommia.

Vaicci#63

Jäsen
Minua ainakin hieman pelottaa sellaine kuvio, että Virtanen tulee tänne, ja Ilkka tyrmää toiveet saada kannattajien toivoma hampaaton kanukkipakki. Kaarna kehuu Virtasta ja samalla kertoo että "näillä mennään".

Lähes pahin kauhuskenaario.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Vaicci#63
Minua ainakin hieman pelottaa sellaine kuvio, että Virtanen tulee tänne, ja Ilkka tyrmää toiveet saada kannattajien toivoma hampaaton kanukkipakki. Kaarna kehuu Virtasta ja samalla kertoo että "näillä mennään".

Lähes pahin kauhuskenaario.

Ei tuo kauhean pahalta kuulosta, vaikken Saipan tilannetta varsinaisesti kovin hyvin tunnekaan. Virtanen on kotimainen vittupääpakki ja voisi minun puolestani tehdä HIFKissä, miksei Saipassakin, hampaattoman kanukkipakin hommat. Säästyneelle ulkolaispaikalle voidaan sitten hankkia vaikkapa pelin- tai maalintekijä, esimerkiksi Machulda :)

Mutta toisaalta. En minäkään protestoisi, jos hampaaton äidintappajan näköinen pohjoisamerikkalainen psykopaatti meidän pakistoon ilmestyisi. Edellisessä kappaleessa puhui lähinnä järki, tämä kanadalaispsykon diggaaminen on taas herkän ihmisen tunnetasoreagointia.

axe

Jäsen
Vapaa mies on taas. Oli ilmeisesti Tapparan mukana yleensäkin vain sparraamassa vähän kaventunutta ryhmää, kun pari pakkia oli Lake Placidissä yms.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti JHag
Ei tuo kauhean pahalta kuulosta, vaikken Saipan tilannetta varsinaisesti kovin hyvin tunnekaan. Virtanen on kotimainen vittupääpakki ja voisi minun puolestani tehdä HIFKissä, miksei Saipassakin, hampaattoman kanukkipakin hommat.
Nähty ja koettu tuo Virtanen jo parikin kertaa. Kiitti mulle riitti, kolmas kerta ei toden sano tällä kertaa. Saatte ottaa Virtasen ihan mieluusti, tehdäänkö vaikka alustava sopimus asiasta...?

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Ted Raikas
Nähty ja koettu tuo Virtanen jo parikin kertaa. Kiitti mulle riitti, kolmas kerta ei toden sano tällä kertaa.

Mies on ollut väärässä roolissa / joukkueessa? Ei siitä mitään kiekollista pakkia saa. Jos saa olla pelkästään ikävä ihminen, niin varmasti täyttää paikkansa. Joten ei mitään alustavia, vaan nimeä paperiin vaan ja äijä tänne! :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy