Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Jani Virtanen SaiPaan sekä Teemu Siren Tapparaan (vuokra)

• 1 956
  • 29

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eh... Noo, pidä mielipiteesi, mikäs minä olen vastaan väittämään. Olen kuitenkin nähnyt Sirenin matseja jo junnuajoista saakka, ja voin sanoa, että miehessä ei ole MITÄÄN samaa, kuin Tomek Valtosessa. Siinä missä toinen pelaa sikaa, harrastaa selkääntaklaamista ja muutenkin käy kuumana kuin höyryveturi, on toinen hyvinkin siististi pelaava kaveri.

Mutta sittenpähän näette. Ja tuo "tappelu" Zidlickya vastaan oli täysin naurettava. Siren tuskin olisi jäällä enää seissyt, jos olisi tapellut tshekin kanssa. Mutta ainakaan ei pelkää, se on hyvä.

Sittenpähän näette. Mutta tosiaankin kannattaa muistaa, ettei Sireniltä kannata kummoisia tehoja odottaa, ei ole Teme pelannut kuin hajavaihtoja viime kuukausina.

susi

Jäsen
Tähän asti ainakin radion ja Juha Lindgrenin mukaan tämä "Poliisi" ja "BluesinTomekValtonen" on pelannut todella erinomaista peliä. Mäkisen maaliin Sireniltä vahva ja hieno alustus.

Luulisin myöskin, ettei Tapparan valmennus noita maaleja Sireniltä mitenkään erityisesti odota. Sitä vahvaa pelaamista, taklaten ja mustelmia kaihtamatta, sellaista peruspeliä. Kulmavääntäjiä sekä kovia taklaajia ei joukkueessa koskaan ole liikaa. Mahdolliseet maalit ym. vain ylimääräistä extraa.

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti juhaht
Eh... Noo, pidä mielipiteesi, mikäs minä olen vastaan väittämään. Olen kuitenkin nähnyt Sirenin matseja jo junnuajoista saakka, ja voin sanoa, että miehessä ei ole MITÄÄN samaa, kuin Tomek Valtosessa. Siinä missä toinen pelaa sikaa, harrastaa selkääntaklaamista ja muutenkin käy kuumana kuin höyryveturi, on toinen hyvinkin siististi pelaava kaveri.

Mutta sittenpähän näette. Ja tuo "tappelu" Zidlickya vastaan oli täysin naurettava. Siren tuskin olisi jäällä enää seissyt, jos olisi tapellut tshekin kanssa. Mutta ainakaan ei pelkää, se on hyvä.

Sittenpähän näette. Mutta tosiaankin kannattaa muistaa, ettei Sireniltä kannata kummoisia tehoja odottaa, ei ole Teme pelannut kuin hajavaihtoja viime kuukausina.

Jaahas ja Siren syöttänyt Tapparan 0-1 maalin. Itsekin pidän Sireniä hyvänä pelimiehenä ja toivotan onnea ja menestystä Tapparassa. Onneksi on vain vuokralla.

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Radioselostuksen perusteella Siren runnoi kiekon väkisin maalille ja Mäkinen sai sen sohaistua sisään. Todellinen tahto(räkä)maali. :)

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Eikös niitä "räkämaaleja" sitten hyväksytä?
Olen kyllä sitä mieltä että sirius on vahvistus joukkueeseen kuin joukkueeseen ... etnekin IFK:n luulisi ottavan hänet, pääsis varmaan ykköseenki :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy