Jani Nikon ura ohi

  • 3 947
  • 40

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Q
Aina Nikon loukkaantuessa on täälläkin viisasteltu, että Nikko aiheuttaa loukkaantumiset pelaamalla pää liian alhaalla. Tuuli on nyt kääntynyt :)

Niinpä, aina joukkoon mahtuu joku viisasteleva älykääpiö :o

Kiitokset Jani loistavista muistoista, sinä teit lättysyötöstä legendan, lopetit sm-liigan pisimmän pelin, pidit joukkuetta kasassa vaikeina aikoina, olet.... ILVES!
Onnea jatkoon! Ilveksen leirissä sinua ei unohdeta!
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Viestin lähetti Helinkopteri


Niinpä, aina joukkoon mahtuu joku viisasteleva älykääpiö :o

Kiitokset Jani loistavista muistoista, sinä teit lättysyötöstä legendan, lopetit sm-liigan pisimmän pelin, pidit joukkuetta kasassa vaikeina aikoina, olet.... ILVES!
Onnea jatkoon! Ilveksen leirissä sinua ei unohdeta!


En viisastele, enkä ole älykääpiö.

Kerroin vaan ääneen, mitä Nikosta ajateltiin ääneen ennen peliuran lopetusta. Tälläiset juhlapuheet, kuten Helinkopterin esittävät, lähinnä naurattavat.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Q


En viisastele, enkä ole älykääpiö.

Kerroin vaan ääneen, mitä Nikosta ajateltiin ääneen ennen peliuran lopetusta. Tälläiset juhlapuheet, kuten Helinkopterin esittävät, lähinnä naurattavat.

Arvon herra kuu, ajatteletko siis että on Nikolle oikein että hän ei PYSTY enää pelaamaan jääkiekkoa ammatikseen? Ja mikä siinä on vaikeata ymmärtää että vaikealla hetkellä me (Ilveksen fanit sekä jääkiekon ystävät) haluavat osoitaa tukeaan pelaajalle joka on meille niin paljon antanut.
Minua ei ainakaan naurata yhtään. Ja se mitä sinä ajattelit Nikosta ääneen ei kiinnosta minua ***kan vertaa kun en itse osaa ajatella kuin hiljaa :o

Nim. Lindrosin epäonnistunut sairaseläke
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Viestin lähetti Helinkopteri


Arvon herra kuu, ajatteletko siis että on Nikolle oikein että hän ei PYSTY enää pelaamaan jääkiekkoa ammatikseen? Ja mikä siinä on vaikeata ymmärtää että vaikealla hetkellä me (Ilveksen fanit sekä jääkiekon ystävät) haluavat osoitaa tukeaan pelaajalle joka on meille niin paljon antanut.
Minua ei ainakaan naurata yhtään. Ja se mitä sinä ajattelit Nikosta ääneen ei kiinnosta minua ***kan vertaa kun en itse osaa ajatella kuin hiljaa :o

Nim. Lindrosin epäonnistunut sairaseläke

Kuules nyt poika. Kerroin vaan mitä täälläkin yleensä oltiin mieltä Nikon loukkaantumisista (aiheutti ne itse suurinpiirtein) , silloin kuin Jani pystyi vielä pelaamaan. Minun puolestani nämä kyynärpäällä taklaajat tulisi poistaa pois liigsta, ettei tulisi Nikon tapaisia tapauksia.
 

kalle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aina Nikon loukkaantuessa on täälläkin viisasteltu, että Nikko aiheuttaa loukkaantumiset pelaamalla pää liian alhaalla. Tuuli on nyt kääntynyt

Samantapaisia ajatuksia kuin Q:llakin. Nikko pelasi erittäin riskialttiisti pieneksi pelaajaksi. Taklaukset, ne kaksi, jotka näin joko livenä tai TV:ssä (Kangasniemi ja Ruutu) olivat mielestäni kovia, mutta ehdottoman sääntöjenmukaisia. Joka tapauksessa, kaikki kunnia Nikolle, mies oli Ilveksen yv-pelin, jos ei sielu, niin se, joka teki usein sen ratkaisevan maalin. Jatka taistelua, niin olet tehnyt ennenkin..
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Q


Kuules nyt poika. Kerroin vaan mitä täälläkin yleensä oltiin mieltä Nikon loukkaantumisista (aiheutti ne itse suurinpiirtein)

Isi kuule tuo alkaa olla riidanhaastamista kiekkopesan malliin joten vetäydyn suosiolla syrjään.

ps. Yleisestä mielipiteestä sen verran että niin ifkillä kuin jokruillakaan ei ole omaa keskustelupalstaa...
 

Cpt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Todella valitettavaa kun ura loppuu tällä tavalla.
Tsemppiä Janille tulevaisuuteen.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Fc Lahti, Manchester United, La Lakers
Tsemppiä!

Juu vaikka ei meidän joukkueessa pelannutkaan niin selkeä herrasmiehen kuva kaverista jäi. Hyvä että tajusi lopettaa uransa toisin kun muutama muu taalaliigassa. Tsemppiä Janille ja toivottavasti pääsee jääkiekon pariin vaikka valmentamaan etc.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Loistava kaveri

tuo Nikko, pelasi sitten pää alhaalla tai ei.
Minä ainakin muistan pelkästään hyvällä Jania ja pahoittelen, ettei Jani ehtinyt pelata pitempään ja enemmän IFK:ssa.
Ruotsissakin pidettiin tästä symppispelaajasta koosta ja pelityylistä riippumatta.

Toisaalta on myös niitä jotka eivät ole ymmärtäneet lopettaa ajoissa. Tässäkin suhteessa nostan hattua Janille, että uskalsi tehdä lopettamispäätöksen juuri mainitsemistaan syistä. Jääkiekko ei ole sittenkään elämää suurempi asia (joillekin kylläkin).

Hyvä Jani.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Sääli

Jälleen joutui yksi hyvä pelaaja jolla olisi ollut vielä paljon annettavaa lopettamaan uransa vammojen vuoksi.

Jani Nikko kärsi käytännössä koko uransa jonkinlaisista loukkaantumisista. Vuoroin polvi oli rikki tai aivotärähdyksiä tuli kohdalle. Nikon HIFK aikakin meni pahasti pilalle vammojen vuoksi. Sen jälkeen kuitenkin HV:ssa ja myöhemmin Ilveksessä mies sai pelata hienoa kiekkoa uransa viimeiset kaudet.
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Kiitokset Janille

Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi tulevaisuuteen. Yksi parhaita Sport-kasvatteja. Vaasassa sut muistetaan aina, kuin myös varmaan kaikissa muissa kaupungeissa joissa olet pelannut. Mitä järkee on Ruutu+Kangasniemi & kumpp. mennä taklaamaan pelaajaa joka pää matalalla menee ylös vois, vaikka koukata mieluummin kuin taklata. Ottelurangaistus taklauksista joissa pelaaja loukkaantuu. Oli sääntöjenmukainen tai ei, niin suihkuun vaan miettimään tekosiaan. No, joka tapauksessa kaikkea hyvää sinulle. Onneksi on kuitenkin pää vielä yhtenä kappaleena.
 

Hammasharja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea, Jokerit, JYP
En tunne Jani Nikkoa henkilökohtaisesti, mutta hänen uraansa olen seurannut läheisesti jo useamman vuoden ajan. Ennen kaikkea silloin kun hän pelasi Helsingin IFK:ssa mies tuli tutuksi minulle. Hän ei käytännössä ikinä sikaillut - mitä nyt joskus taklasi varsin raivokkaasti, mutta hän osoitti olevansa muutenkin yksi jääkenttien herrasmiehistä. Nikkoa en pahemmin nähnyt purnaamassa tuomareillekaan.

Harmi että tämä päättyy näin ikävästi vasta 27-vuotiaana. Olisin halunnut nähdä miehen myöhemmin SM-liigajäillä, mutta näköjään kaikki on valitettavasti mahdollista.

Tsemppiä Nikko ja hyvää jatkoa elämällesi.
 

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Tsemppiä Janille jatkossa, teit aivan oikean ratkaisun, vaikka jäämmekin kaipaamaan sinua.

Vuosien päästä on kiva laittaa vanha ´00-01 #3 fanipaita päälle otteluihin, se tuokin paljon hyviä muistoja mieleen : Nikko ja #3 niin kuin 3.sija ja se pronssiottelu, missä ostinkin tuon paidan.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Aika surullinen kausi, kahden monivuotisen Ilveksen, Juha Hautamaan ja Jani Nikon urat päättyivät vielä nuorina miehinä kun pelivuosia olisi pitänyt olla jäljellä kahden käden sormilla laskettava määrä. Hautamaa ei muita seuroja liigassa edustanutkaan kuin Ilvestä ja Nikkokin sekä aloitti uransa, lopetti uransa, ja pelasi valtaosan siitä tutussa asussa

Kiitokset Jani Nikolle kiekkourasta. Nyt on edessä uudet haasteet.
 

Rocco

Jäsen
TERVEISET TOIMITETTU PERILLE

Tämän palstan alle sekä Ilveksen omien kotisivujen alle kirjoitetut terveiset yms on toimitettu Jani Nikon perheelle.

Sain eilen puhelinsoiton Janin isoveljeltä, entiseltä Sportin pelaajalta Anssi Nikolta ja Anssi kiitteli kaikkia jotka ovat Jania muistaneet. Myös perheen äiti lähetteli terveisiä.

Suurkiitos kaikille!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös