Jaymond Flurrie
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Colorado Avalanche.
Viestin lähetti Iker
Ovat varmaan tosi vihaisia. Raivoavat ja vaativat lääkärintodistusta näiltä vastuuttomilta työntekijöiltä...
Ihmisiä ne ovat valmentajatkin, joten kun joukkueesta yksi nuori mies kuolee, toinen loukkaantuu ja on poissa tolaltaan aiheutettuaan tämän hyvän ystävänsä kuoleman, yksi saattaa sairastaa syöpää... Saattaa olla, että jopa kylmä valmentaja löytää sen sydämensä, ja jopa hänestä tuntuu pahalta. Tuskin Hartleyn päällimmäisenä ajatuksena on se, kuinka nyt vituttaa että Snyder, Heatley ja Hurme eivät ole pelikunnossa.
No en mä suoraan tota tarkottanu. Mä ainakin sadattelisin huonoa tuuria tyyliin "Ei voi sattua että kaikki ne joille sattuu jotain enemmän ikävää on just Atlantasta". Ei se esim. mua tai Avs valmentajaa kosketa niin kovasti kuin just Hartleyta tai Atlantan faneja. Mulle Hurme on kuitenkin vain jääkiekkolija, ihan niikuin Saku Koivu tai Mika Oksa. Faneille ja valmentajille se on eri asia, kun ovat enemmän tai vähemmän päivittäin seuranneet potilaan peliuraa. Perheisiin en viittaa, sillä heitä se koskisi kuitenkin, oli kyseessä kiekkoilija, insinööri tai siivooja.