Jani Hurme

• 8 583
  • 33
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche.
Viestin lähetti Iker
Ovat varmaan tosi vihaisia. Raivoavat ja vaativat lääkärintodistusta näiltä vastuuttomilta työntekijöiltä...

Ihmisiä ne ovat valmentajatkin, joten kun joukkueesta yksi nuori mies kuolee, toinen loukkaantuu ja on poissa tolaltaan aiheutettuaan tämän hyvän ystävänsä kuoleman, yksi saattaa sairastaa syöpää... Saattaa olla, että jopa kylmä valmentaja löytää sen sydämensä, ja jopa hänestä tuntuu pahalta. Tuskin Hartleyn päällimmäisenä ajatuksena on se, kuinka nyt vituttaa että Snyder, Heatley ja Hurme eivät ole pelikunnossa.

No en mä suoraan tota tarkottanu. Mä ainakin sadattelisin huonoa tuuria tyyliin "Ei voi sattua että kaikki ne joille sattuu jotain enemmän ikävää on just Atlantasta". Ei se esim. mua tai Avs valmentajaa kosketa niin kovasti kuin just Hartleyta tai Atlantan faneja. Mulle Hurme on kuitenkin vain jääkiekkolija, ihan niikuin Saku Koivu tai Mika Oksa. Faneille ja valmentajille se on eri asia, kun ovat enemmän tai vähemmän päivittäin seuranneet potilaan peliuraa. Perheisiin en viittaa, sillä heitä se koskisi kuitenkin, oli kyseessä kiekkoilija, insinööri tai siivooja.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Törmäsin eilen sattumalta lehteen(veikkaja?), jossa käsiteltiin Janin sairastumista. Valitettavasti en kuitenkaan ehtinyt lukemaan juttua loppuun.

Olisiko kellään Jatkoaikalaisella parempaa tietoa Janin tämän hetken kunnosta?

MustaEnkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Evolution
Juttelin miehen kanssa Amarillon jälkipeleissä edellisen TPS-Lukko pelin jälkeen. Kysyin hänen vointia ja mahdollista paluuta ja hän sanoi sen tapahtuvan aikaisintaan vuoden kuluttua. Sairaskertomustaan mies ei ymmärrettävistä syystä lähtenyt ravintolassa esittelemään tai erittelemään.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti MustaEnkeli
Juttelin miehen kanssa Amarillon jälkipeleissä edellisen TPS-Lukko pelin jälkeen. Kysyin hänen vointia ja mahdollista paluuta ja hän sanoi sen tapahtuvan aikaisintaan vuoden kuluttua. Sairaskertomustaan mies ei ymmärrettävistä syystä lähtenyt ravintolassa esittelemään tai erittelemään.

Tuo kuulostaa ainakin paremmalta verrattuna siihen käsitykseen mikä jäi tuon lukemani jutun jälkeen - normaali eläminenkin olisi ollut vaakalaudalla, jääkiekon pelaamisesta nyt puhumattakaan.

Hieno homma, jos mies on tervehtynyt niin hyvin, että saattaa päästää harjoittamaan vielä jääkiekkomaalivahdin ammattiaankin. Odottavan aika on varmasti pitkä vaikka noin lähellä käyneellä sitä osaa varmasti antaa ihan erialailla arvoa itse elämällekin.

Tsemppiä, ja ei muuta kuin maaginen come back vuoden päästä, jos ei aiemminkin.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Ohmi
Tuo kuulostaa ainakin paremmalta verrattuna siihen käsitykseen mikä jäi tuon lukemani jutun jälkeen - normaali eläminenkin olisi ollut vaakalaudalla, jääkiekon pelaamisesta nyt puhumattakaan.

Ei, kyllä Jamppa on ihan kondiksessa, siviilielämän tarpeisiin ainakin. On viime aikoina ollut Turkuhallissa matseissakin. Jo viime kesänä puhui, että aloittaa kovan treenaamisen kunhan kroppa antaa periksi. Uskoisin että henkisellä puolella ei ole kiireitä myöskään aloittaa rääkkiä, siinä määrin syvällä käytiin. Lockout taisi tulla kovan onnen sankarillemme kuin tilauksesta.

Viimeksi muokattu:

pygmalion

Jäsen
Alla olevassa linkissä on melko tuore YLEn, ilmeisesti Urheiluruudun, juttu Jampasta ja miehen nykytilasta. Ei tosiaan taida olla kiirettä kaukaloon tällä kaudella ainakaan.

Mutta sivumennen sanoen olisin valmis ottamaan riskin maalivahtik-kaksikolla Hurme-Karjalainen ensi syksynä...

Jamppa salilla

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy