Hakkis on huomenna Oulu All-Starsin kokoonpanossa!Onnea Haggis! Yksi kovimmista "ei-omista-pojista", toivottavasti nähdään vielä joku päivä Kärppä-paita niskassa!
Hakkis on huomenna Oulu All-Starsin kokoonpanossa!Onnea Haggis! Yksi kovimmista "ei-omista-pojista", toivottavasti nähdään vielä joku päivä Kärppä-paita niskassa!
Omasta mielestäni, Ducks oli hyvä valinta Hakanpäältä, kun ottaa huonooon miten heikko Ducksin puolustus on. Hakkasi sai vain harkkapeleissä mahdollisuuden ja niiden näyttöjen perusteella tuli lähtö alas. Sääli sinänsä, tuossa jengissä olisi ollut mahdollisuus se paikka ottaa.Ei ole Hakkiksella lähtenyt oikein kulkemaan Kaliforniassa. Väärä seura väärällä hetkellä. Ihan vituttaa Hakkiksen puolesta.
Leijonien kevään maailmanmestari teki NHL-sopimuksen – nyt ei mahdu pelaamaan edes farmissa
Leijonissa keväällä MM-kultaa voittaneen Jani Hakanpään kausi Pohjois-Amerikassa on ollut todella vaikea.www.mtvuutiset.fi
No ei tuo hirveän huono puolustus ole ollut tällä kaudella ja jos ei edes San Diegossa pääse pelaamaan, niin ei se organisaatio kovin luottamusta herätä meikäläisen silmissä. En kyllä ala tästä vänkäämäänkään, koska olet varmasti katsonut Jani Hakanpään pelejä rapakon takana enemmän kuin minä, joten tiedät varmasti tilanteen paremmin. Mietin itse vain, että jossain toisessa organisaatiossa paikka top-kutosessa olisi itsestäänselvyys.Omasta mielestäni, Ducks oli hyvä valinta Hakanpäältä, kun ottaa huonooon miten heikko Ducksin puolustus on. Hakkasi sai vain harkkapeleissä mahdollisuuden ja niiden näyttöjen perusteella tuli lähtö alas. Sääli sinänsä, tuossa jengissä olisi ollut mahdollisuus se paikka ottaa.
En oo yhtään peliä nähnyt, mutta lähtökohdat piti olla hyvät murtautua Ducksin pakistoon.No ei tuo hirveän huono puolustus ole ollut tällä kaudella ja jos ei edes San Diegossa pääse pelaamaan, niin ei se organisaatio kovin luottamusta herätä meikäläisen silmissä. En kyllä ala tästä vänkäämäänkään, koska olet varmasti katsonut Jani Hakanpään pelejä rapakon takana enemmän kuin minä, joten tiedät varmasti tilanteen paremmin. Mietin itse vain, että jossain toisessa organisaatiossa paikka top-kutosessa olisi itsestäänselvyys.
Ja Hakkishan pistettiin farmiin waivereiden kautta, joten mikä tahansa muu jengi olisi voinut napata hänet ilmaiseksi.
Pitää muistaa, että vaikka hän ei mahtuisi pelaamaan edes AHL:ssä enää, maksetaan hänelle tästä kaudesta se 800 000 taalaa käteen. Siinä on myös syy, miksi hän ei sieltä palaa Eurooppaan.
Hakanpäällä taitaa olla lähes minimisopimus (yksisuuntaisista), joten tuskinpa sekään oli este siirtymiselle. Tuollahan maksellaan välillä miljooniakin ihan holtittomasti.Sopimus lienee myös este sille, miksi mies ei kelvannut waivereilla kellekään. Periaatteessa miehen olisi saanut "ilmaiseksi", mutta tuo yhdensuunnan lappu ei sen sijaan ole ilmainen millekään tiimille.
Maksellaan joo, mutta se 800 000 on kuitenkin 800 000. Jos mikään seura ei koe Hakanpään olevan vahvistus omaan joukkueeseen niin ei sitä huvikseen aleta sieltä ottamaan pois. Se 800k on sitten kuitenkin pois muusta palkkakattoon mahtuvasta rahasta.Hakanpäällä taitaa olla lähes minimisopimus (yksisuuntaisista), joten tuskinpa sekään oli este siirtymiselle. Tuollahan maksellaan välillä miljooniakin ihan holtittomasti.
No juuri sehän minunkin pointtini oli, että Hakanpäälle ei koettu tarvetta muualla. Mikäli tarvetta olisi ollut, tuo soppari ei varmasti olisi ollut este. Se kun on käytännössä "ilmainen" nhl-mittapuulla. Lähinnä alkuperäinen viestini oli siis nimimerkin 1971 väitteeseen, että Hakanpää olisi valinnut väärän seuran. Ei hakkis näytä kelpaavan muillekaan, joten tuskinpa Anaheim kovin väärä valinta oli. Saattoi olla jopa ainoa vaihtoehto.Maksellaan joo, mutta se 800 000 on kuitenkin 800 000. Jos mikään seura ei koe Hakanpään olevan vahvistus omaan joukkueeseen niin ei sitä huvikseen aleta sieltä ottamaan pois. Se 800k on sitten kuitenkin pois muusta palkkakattoon mahtuvasta rahasta.
Hakanpäästä juttua
Suomalainen yllätysnimi komeilee kivuliaan NHL-tilaston kärkisijoilla – kanadalaissivusto hehkuttaa: ”Hän on ylittänyt kaikki odotukset”
Anaheim Ducksin puolustaja Jani Hakanpää on löytänyt 28-vuotiaana peliinsä aivan uuden tason.www.is.fi
Hakkis mahtuis koska vain minun Kärppiin pelaamaan. Toivottavasti palaa aikanaan Ouluun kun NHL-elämä on ohi.Oikein herkistyy kun lukee tätä juttua. Hieno ihminen, hieno pelaaja!
Ainakin se pisti kesällä kiinni lähes puoli milliä Oulussa sijaitsevaan omakotitaloon, joten eiköhän hänellä jotain aikeita ole Oulun suhteen myöhemmin.Hakkis mahtuis koska vain minun Kärppiin pelaamaan. Toivottavasti palaa aikanaan Ouluun kun NHL-elämä on ohi.