Jahas, myös coolman löytää ehkä Jatkoajan historian ylistävimmästä ketjusta "jollekin jäänyt sama levy soimaan" vittuilua Jannelle? Siis ihan oikeasti? Ainoa levy, joka täällä soi paikallaan, on se missä sanotaan, että Jannelle vittuillaan! Vaikka onkin oma sanoma päällä, kannattaisi silti lukea ketju ensin, ennenkuin tulee näkemään jotain olematonta. Ihan sama kuin väittäisi, että täällä yhä moni kirjoittaa venäjäksi viestejä. Mua oikeasti riepoo tällainen osoitteeton syyttely - jos jostain viestistä eilisen matsin jälkeen löytyy vittuilua, niin olisi paikallaan nostaa nämä viestit esiin? Niinpä, ei voi nostaa esiin, kun niitä ei ole. Mä olen ollut kova Janne-kriitikko, mutta eilisen aikana mulla ei ollut ainuttakaan negatiivista ajatusta Jannea kohtaan. En silti tee hänestä jälkikäteen loistavaa veskaria, siitähän tässä ei ole kysymys. Oikeasti toivoisin, että mietittäisiin ennenkuin painetaan enteriä, jos viesti sisältää epätotuuksia. Epätotuus on se, että täällä vittuiltaisiin Jannelle. Mielipide on se, että täällä on aikanaan vittuiltu liikaa Jannelle. Näissä on eroa ja mielipidepalstalla olisi kiva lukea mielipiteitä, eikä epätotuuksia. Videoclippikerhosta puhuminen on mielestäni hyväntahtoista muistelua. Muutenhan Janne on nyt vihdoinkin aidosti adoptoitu - ja se on kova suoritus HIFK-perheessä!
Mitä tulee Jannen käyttöön kommentaattorina, odotan sitä ehkä jo tänä keväänä. Lunkka oli Petoklubilla haastateltavana Saipa-matsin katkolla ja hän oli erinomainen, rauhallinen analysoija. Varmasti on käyttöä laajemminkin. Ja mun tietääkseni duunin jatkuminen HIFK:ssa on miehestä itsestään kiinni.
Mitä tulee Jannen käyttöön kommentaattorina, odotan sitä ehkä jo tänä keväänä. Lunkka oli Petoklubilla haastateltavana Saipa-matsin katkolla ja hän oli erinomainen, rauhallinen analysoija. Varmasti on käyttöä laajemminkin. Ja mun tietääkseni duunin jatkuminen HIFK:ssa on miehestä itsestään kiinni.