Itse asiassa Hrdina tuli myös mieleen. Mutta tosiaan katsellaan.wezq kirjoitti:Täällähän on mielenkiintoset spekulaatiot menossa. Itselleni tuli heti mieleen Jan Hrdina noista kuvauksista.. mutta tiedä sitten.
wezq kirjoitti:Täällähän on mielenkiintoset spekulaatiot menossa. Itselleni tuli heti mieleen Jan Hrdina noista kuvauksista.. mutta tiedä sitten.
Seesam kirjoitti:Ohhoh! Jos kyse on tosiaan näin kovasta vahvistuksesta, niin kyllä vetää sanattomaksi. Bobilla näköjään on todella paljon charmia/vetovoimaa pelaajamarkkinoilla.
Jahas, se on sitten ilmeisesti tämä tuttu kuvio? Mies pyrähtää HIFKiin hetkeksi ennen sopimuksen alkua HV:ssä.wezq kirjoitti:Täällähän on mielenkiintoset spekulaatiot menossa. Itselleni tuli heti mieleen Jan Hrdina noista kuvauksista...
Kiekoton kirjoitti:Jahas, se on sitten ilmeisesti tämä tuttu kuvio? Mies pyrähtää HIFKiin hetkeksi ennen sopimuksen alkua HV:ssä.
Stigu kirjoitti:Itse en ymmärrä, miksi Hrdina pitäisi palkata pariksi kuukaudeksi, kun ei mitä suurimmalla todennäköisyydellä kuitenkaan jää. Ellei sitten Bobin kanssa yhdessä vietetty vuosi Phoenixissä paina jotain?
Eli kun Hrdina lähtee, on perusongelmamme sama- mistä Guollan korvaaja?
Stigu kirjoitti:Itse en ymmärrä, miksi Hrdina pitäisi palkata pariksi kuukaudeksi, kun ei mitä suurimmalla todennäköisyydellä kuitenkaan jää. Ellei sitten Bobin kanssa yhdessä vietetty vuosi Phoenixissä paina jotain?
Eli kun Hrdina lähtee, on perusongelmamme sama- mistä Guollan korvaaja?
bull kirjoitti:No kun Guollan toipumiseen meneekin hiukka pidempään, niin Hrdina paikkaa. tämä siis veikkaus
Stigu kirjoitti:Itse en ymmärrä, miksi Hrdina pitäisi palkata pariksi kuukaudeksi, kun ei mitä suurimmalla todennäköisyydellä kuitenkaan jää.
scholl kirjoitti:Ennen Hrdinan pestiä HV:ssä,
Kyllä. 21.10.2006 alkaen. Eli samanlainen kuvio toteutuessaan, kuten Harkins viime kaudella Jokereissa.Kuvernööri kirjoitti:Eli Hrdinalla on siis pesti HV:hen jo tiedossa?
http://www.hv71.se/nyhet.asp?sid=1160Kuvernööri kirjoitti:Eli Hrdinalla on siis pesti HV:hen jo tiedossa? Itselläni kun ovat nuo ruotsin siirtomarkkinat vähän jääneet pimentoon.
Kuvernööri kirjoitti:Eli Hrdinalla on siis pesti HV:hen jo tiedossa? Itselläni kun ovat nuo ruotsin siirtomarkkinat vähän jääneet pimentoon.
Juhaht kirjoitti:Huhhuh, en olisi uskonut.
Koska kuulemme legendaariset sanat "kovin, ikinä, missään"...?
lintu kirjoitti:Jan Hrdina saapuu siis tänään Helsinkiin neuvottelemaan sopimuksesta IFK:n kanssa Bob Francisin STT:lle antaman lausunnon mukaan. Miehellä on artistisopimus HV-71:n kanssa alkaen lokakuun lopusta mutta hieman yli kuukaudeksi olisi varmasti kova nimi.
Taas Pena kyllä veti melkoisen nimen hatusta vaikka vain vähäksi aikaa tuleekin. Ei voi kuin kunnioittaa miehen tämän vuoden hankintoja. Muualle menee Stapeltonia ja Martin Kariyaa, meille tulee Hrdinaa ja Murrayta.
Ansaitsee ehdottomasti oman ketjunsa.