Tom Cruise tämänkin stuntin muistaakseni omi itselleen?
Cruise ollu 21 ku tää o tehty
Tom Cruise tämänkin stuntin muistaakseni omi itselleen?
Juu, mutta tarkoitin, että aika monta näissä nähtyjä stuntteja tomppa on painanu itse menemään.Cruise ollu 21 ku tää o tehty
Tästä itse asiassa hauska huomio, Rookeri on nimittäin ainoa Jameksi joka ei koskaan tilaa Martinia. Rakastettuni leffassa hän toki juo sellaisen, mutta kyseisen juoman hänelle tilaa majuri Amasova.James kävi baari-tiskillä eikä tilannut Martinia. Tipaton menossa ilmeisesti.
Tilastot kertovat ihan muuta. ÄKK oli viime vuoden heinäkuussa viidenneksi katsotuin Jameksin matsi. Taakse jäivät Rakastettuni, Kuuraketti ja Kuoleman katse sekä kaikki Indiana Jonesin matsit. Mielenkiintoinen havainto listasta on, että 1.7. lauantain myöhäisillassa näytetty jälkilähetys Lupa tappaa -dokumentista oli suositumpi kuin ensimmäinen Vaarallinen tehtävä. Siitäs sait, Ethan Hunt!Miksi Mooren hyvä putki pitää katkaista tämän illan pökäleellä, tässähän olisi tullut viikon tauko jos en olisi lauantaina katsonut uusintaa. Luulisi Nelosenkin huomaavan katsojaluvuista, että tänään tulevaa ottelua ei ole kukaan juuri jaksanut katsoa aikaisempinakaan vuosina, niin olisivat jättäneet näyttämättä.
Kanuunankuularallit - siinäpä oivia dokumentteja! Jollain moottoriurheilufoorumilla voitaisiin varmasti järjestää Kanuunankuularalli -live-seuranta. Sääli vain että omat advanced statsini kertovat, että näitä dokumentteja ei ihan hirveän usein televisioida. En ymmärrä miksi...Rookeri on myös ainoa Bond joka ei aja Aston Martinilla. Rookeri kyllä ajaa Aston Martinilla Kanuunakuularalli-leffassa, siinähän mies esittää sellaista parodiaversiota itsestään.
Tähtien taistoa odotettavissa.Sen verran on väsyneiden miesten viikko että kävin perkele itse juoksulenkillä ennen illan matsia. Toivottavasti tarttuu!
Illan matsi on eittämättä heikko, mutta ei se niin huono ole kuin täällä osa väittää. Ihan hyviä juttuja ja loppu selvästi Pallosalaman vastaavaa parempi.
Jahas, ja sitten murisee! Tai siis ei murise vaan loistaa tähtitaivas.