Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Hauskaa kun mainostetaan koulujen alkuja ja mulla alkaa kesäloma vasta puolentoista viikon päästä.
Onneksi jo tällä viikolla.Hauskaa kun mainostetaan koulujen alkuja ja mulla alkaa kesäloma vasta puolentoista viikon päästä.
Eikö sulle jo eilen sanottu, että nämä viestit Humble Brag -ketjuun?Hauskaa kun mainostetaan koulujen alkuja ja mulla alkaa kesäloma vasta puolentoista viikon päästä.
Parempi näin, ensi viikolla loma alkaa Kuopiorockista ponnistamalla ja siitä kohti olympialaisia.Onneksi jo tällä viikolla.
Osallistutko kesäkisoihinkin? Siis äskeisten talvilajien lisäksi?Parempi näin, ensi viikolla loma alkaa Kuopiorockista ponnistamalla ja siitä kohti olympialaisia.
On muuten rasittavaa hommaa.Tullut tuommoisella keltaisella vehkeellä ajettua, GTA V:n tehtävässä missä piti pölliä tollainen.
Kaikki noi puvut ja metallikourat ja muut vermeet ovat vähän epäkäytännöllisiä veden pinnalla. Tietty.Miks muuten laittaa toi sukellushemmo tonne Bondi ja Melina seuraksi. Eiks ois ollu vaan helpompi odottaa pinnalla
Ei sentään mitään verrattuna San Andreaksen kauko-ohjattavaan lentokoneeseen.On muuten rasittavaa hommaa.
Tämän takia Heliövaara on voitokas ja Kristatos ei.Ampukaa jo. Tämä on pahisten kolmas ottelu- ja mestaruuspallo tässä pelissä.