Kelpaa katsella ottelu-uusintoja.Aika tyylikäs taulutelkkari M:lla.
Ois muuten hauska tietää, että miten moni katselee näitä leffoja kesäisin ekaa kertaa.Elokuvan suurin huti ei ole lopun avaruusosio vaan Jawsin totaalinen sulaminen lopussa. Sorry spoileri, jos joku menettää vasta tänään Moonraker-neitsyytensä.
Eiköhän se vielä "näytä paikkoja" Jameksille.Taas hyvännäköinen kopteri-lentäjä! Sääli vaan että ovat kuolevaa sorttia.
Kuinka monta 16-vuotiasta Suomessa nyt sattuu minäkin vuonna olemaan. Ainakin jos vanhempien vastuullisuuteen kasvattamisessa sekä ikärajojen tottelevaisuuteen voi luottaa.Ois muuten hauska tietää, että miten moni katselee näitä leffoja kesäisin ekaa kertaa.
Ja siitä hyvästä joutuu Jussin koirankoppiin puremaan tuppea. Lopullisesti.Eiköhän se vielä "näytä paikkoja" Jameksille.
En edes tiedä miten monta kertaa olin nähnyt nämä leffat ennen kuin täytin 16 vuonna 2006.Kuinka monta 16-vuotiasta Suomessa nyt sattuu minäkin vuonna olemaan. Ainakin jos vanhempien vastuullisuuteen kasvattamisessa sekä ikärajojen tottelevaisuuteen voi luottaa.
Uusimmissa juuh, mutta vanhat tuli telkusta jo ennen way over kun puolet palstalaisita oli syntynyt.Ois muuten hauska tietää, että miten moni katselee näitä leffoja kesäisin ekaa kertaa.
Ei mun mielestä. Zorinin palatsi ei taida olla ranskalaistyyppinen, mutta en ole ihan varma.@Viherpuiston Ruoska @Denverin Munasyndi onko sama linna kuin Kuoleman katseessa
En edes tiedä miten monta kertaa olin nähnyt nämä leffat ennen kuin täytin 16 vuonna 2006.
Ei kai näitä sokkona olisi voinut vetääkään?En edes tiedä miten monta kertaa olin nähnyt nämä leffat ennen kuin täytin 16 vuonna 2006.