Viherpuiston Ruoska
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Anya ei ole tottunut ajamaan Zambonia.Agentti Amasovalta pari huonompaa vaihtoa tähän erään.
Anya ei ole tottunut ajamaan Zambonia.Agentti Amasovalta pari huonompaa vaihtoa tähän erään.
Narskuttelen ja on kiskot. Voisko noita kokeilla vaihtelun vuoksi?Rautahampaan hampaat löytyy verkkokaupasta
James Bond Jaws Teeth Silver-plated Paperweight - Numbered Edition
edit. Hieman tyyriit meikäläiselle
Taisin mainostaa kaupan tuotevalikoimaa kauden alla. Tuolla on kyllä kaikkea kivaa tarjolla, jos vain pinkka on kunnossa.Rautahampaan hampaat löytyy verkkokaupasta
Näemmä vaarallisempaa kuin itse polttaminen. Tai sitten Amasova veti poskisauhuja.Passiivinen tupakointi on epäterveellistä.
Roger vaikutti siltä, että naisten tyrmäystipat ja -pulverit ovat tulleet tutuksi. Ei tehnyt edes numeroa.Näemmä vaarallisempaa kuin itse polttaminen. Tai sitten Amasova veti poskisauhuja.
Rautahampaan hampaat löytyy verkkokaupasta
Mietinkin, että mikä täällä hohtaa. Nehän on teikäläisen kirkkaan valkoiset hampaat.Oon tainnu käyttää n. 50 x noiden hampaiden hinnan omiin leegoihin
Gogolilla on vuosikymmenten vodkankäytön vuoksi lähinäkö varsin heikko. Vastailee ja soittelee puhelimen värin perusteella.Mihin Gogol tarvitsee valkoista puhelinta? Soitetaanko sillä Valkoiseen taloon?
Voi olla. Ehkä islamistit ottivat siitä nokkiinsa.Maksoiko Sadat kuinka paljon sponsorirahaa tämän kauden kokoonpanolle? Melko hyvin Egyptin nähtävyydet edustettuna.
Mietinkin, että mikä täällä hohtaa. Nehän on teikäläisen kirkkaan valkoiset hampaat.
Siis toistakymmentä kiloa mennyt hampaisiin?
Nykyäänhän raha saattaa liikkua toiseen suuntaan. Pitää esimerkiksi kysyä lupa jos haluaa kuvata Eiffel-tornia iltavalaistuksessa. Voihan toki olla että luvan saa ilman rahallista korvaustakin.Maksoiko Sadat kuinka paljon sponsorirahaa tämän kauden kokoonpanolle? Melko hyvin Egyptin nähtävyydet edustettuna.