Ropellilämäri
Jäsen
Power breakilla katsotaan tabilta vihollisen viimeiset muutokset. Uskon, että katkon jälkeen alkaa tapahtua.
Nimenomaan. Kylmä sota kuumimmillaan (heh), oli olemassa vain hyvät (=länsi) ja pahat (=itä ja kommunismi), ei välimuotoja. Vanhaa tekniikkaa, vanhoja autoja, mahtavaa ajankuvaa, ym. ym.Onhan tässä leffassa kyllä mukava svengi. Näistä leffoista juuri tämä on kyllä varmaan aidoin sellainen kylmän sodan vakoilujännäri.
Kaikennäköistä hännystelijää on liikenteessä, että ei voi tyytyä hyvään ekaan erään.Tällä kertaa oli vähän luotettavampi kuski noutamassa lentokentältä.
Vihulla onkin perinteisempi Elielinaukiolta poimittu taksi.Tällä kertaa oli vähän luotettavampi kuski noutamassa lentokentältä.
Köyhä!Ite oon aina joutunu laukun kantaan hotellissa
On hotelleja ja hotelleja.Ite oon aina joutunu laukun kantaan hotellissa
Aikoinaan kun matkustin "Hassen siivillä" Kanarialle niin välilaskun aikana sai itse listiä rotat Sofian lentokentän vessassa, joten kai siinä sitten matkalaukkukin menee mukana. Nykyään tilanne lienee eri.Ite oon aina joutunu laukun kantaan hotellissa
Ja väärinhän se meni. Kokeet pitäisi pitää finaalien jälkeen, ei harkkakaudella.Siinä tuli tietokilpailusitaatti.
Ei pääsykokeita maisteriksi valmistumisen jälkeen pidetä.Ja väärinhän se meni. Kokeet pitäisi pitää finaalien jälkeen, ei harkkakaudella.
Ehkä turkkilainen rouva olisi oikea vastaus?Ali Kerim Beylla ihana voihkiva rouva. Eipä ole meikäläiseltä koskaan vongattu noin.