ketjuruletti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- yks jengi Stadista
Naisten futiksen MM-finaalin päätyttyä nähtiin vähän samanlainen pikku suudelma. #metoo
Leskirouva Sciarra? Taisi sekin olla pari vuotta vanhempi kuin Jaska.Mites se Spectren muija
Leskirouva Sciarra? Taisi sekin olla pari vuotta vanhempi kuin Jaska.
Ei näitä fysiikan lakien mukaan vihelletä!Tätä vaihtoa olen joka vuosi ihmetellyt. Lentäjät kylvävät hermokaasua ilmaan, mutta lentävät itse ilman nassea, vaikka kone luultavasti ottaa ohjaamoon tulevan hengitysilman koneen ympäristöstä, joka on kyllästetty kaasulla.
Tätä vaihtoa olen joka vuosi ihmetellyt. Lentäjät kylvävät hermokaasua ilmaan, mutta lentävät itse ilman nassea, vaikka kone luultavasti ottaa ohjaamoon tulevan hengitysilman koneen ympäristöstä, joka on kyllästetty kaasulla.
If you can't take the gas, stay out of Fort Knox. Lähimetsässä voi kuulemma parkua elämän kovuutta.Tätä vaihtoa olen joka vuosi ihmetellyt. Lentäjät kylvävät hermokaasua ilmaan, mutta lentävät itse ilman nassea, vaikka kone luultavasti ottaa ohjaamoon tulevan hengitysilman koneen ympäristöstä, joka on kyllästetty kaasulla.
Näkisin tuossa kohtalaisen uhkakuvan operaation onnistumiselle, jos lentäjät kupsahtavat ja tippuvat taivaalta, ennen kuin Fort Knox on kaasutettu.If you can't take the gas, stay out of Fort Knox. Lähimetsässä voi kuulemma parkua elämän kovuutta.
Auricin kaltaiset tekijämiehet on aina asia erikseen. Nähdään mahdollisuus, ei uhkakuvaa.
Liipasinsormea kutitti ikävästi.Oliko se ohje, että ammutaan vasta kun pommi on purettu?
Taitaa mitata puolia minuutteja.Jotenkin nää juoksevat kellot ei täsmää näissä