Vielä en ole käynyt, haluaisin käydä. Kuulemma on aikamoinen turistitivoli.Oon käyny Markuksen aukiolla, tais olla 86. Tuli vitullinen vesisade ja koko tori ui.
Taidettiin olla Aurinkomatkojen matkalla. Olin 5 v silloin
Vielä en ole käynyt, haluaisin käydä. Kuulemma on aikamoinen turistitivoli.Oon käyny Markuksen aukiolla, tais olla 86. Tuli vitullinen vesisade ja koko tori ui.
Pyysi ihan luvan eli en tiedä miksi tästä pitää tehdä numeroa.Voi voi, James juuri tapoit Vesperin
Ylen Prismassa tuli jokin aika sitten mielenkiintoinen dokkari Venetsian(lahden?) tulvaporteista. Ovat asentaneet sellaisia meren pohjaan ja vaarallisen tulvan aiheuttavien erityisen isojen nousuvesien aikana pumppaavat ilmaa portteihin ja toinen pää nousee ylös muodostaen portin lahden suuaukoille. Laivaväylän liikenteen aiheuttama eroosio syö suoaluetta, joka voisi hillitä tulvia.Oon käyny Markuksen aukiolla, tais olla 86. Tuli vitullinen vesisade ja koko tori ui.
Ylen Prismassa tuli jokin aika sitten mielenkiintoinen dokkari Venetsian(lahden?) tulvaporteista. Ovat asentaneet sellaisia meren pohjaan ja vaarallisen tulvan aiheuttavien erityisen isojen nousuvesien aikana pumppaavat ilmaa portteihin ja toinen pää nousee ylös muodostaen portin lahden suuaukoille. Laivaväylän liikenteen aiheuttama eroosio syö suoaluetta, joka voisi hillitä tulvia.
Tästä voisi M asettaa juniorille henkilökohtaisen tavoitteen alkavalle tilikaudelle.Jos olisin Bondi, lähtisin kostoreissulle ja tappaisin kaikki eteen tulevat syyliset.
Mä lähtisin Islantiin ja Pohjois-Koreaan. Katotaan kuin käy.Jos olisin Bondi, lähtisin kostoreissulle ja tappaisin kaikki eteen tulevat syyliset.
Ja loppu on historiaa. Harvalla menee noin päin pariutuminen ja lisääntyminen.Sitten mennään moikkaamaan appiukkoa.