Toisaalta pidetäänkö täällä liveseurantaa Jason Bournelle, aika hiljaista on I assume?Ensimmäinen Jason Bourne taisi ilmestyä aika samoihin aikoihin tämän tekeleen kanssa, ja kyllähän noita vertaamalla näki, kuinka menneeseen jämähtäneitä Bondit olivat.
Itse asiassa ei. Olomuodon muutoksessa lämpötila pysyy samana kunnes se muutos on toteutunut kokonaan. Eli siis se vesi oli 0 asteista vielä tuossa kohtaa.Jos muuten auringonvalon voimalla sulattaisi tuollaisen jäämökin niin luulisi että se vesi siellä iglussakin olisi jo aika lämmintä.
Jes mä oon aina tiennyt. Nämä on realistisia.Itse asiassa ei. Olomuodon muutoksessa lämpötila pysyy samana kunnes se muutos on toteutunut kokonaan. Eli siis se vesi oli 0 asteista vielä tuossa kohtaa.
Jossain tapauksissa siis vihelletäänkin fysiikan lakien mukaan.
Mulle tulee tosta vladista iso-D mieleen.
Vähän myös joku venäläisversio He-Manista.Mulle tulee tosta vladista iso-D mieleen.
Jes mä oon aina tiennyt. Nämä on realistisia.
Tämä nyt nähtävä höyryävä kasa filminauhaa ei liene kenenkään tämän ketjun seuraajan mielestä se paras Bond.Toisaalta pidetäänkö täällä liveseurantaa Jason Bournelle, aika hiljaista on I assume?
A-Studio pohjautuu Jameksien dialogiin.No eikös tämä ollut Avaraan luontoon verrattavissa oleva dokumenttisarja?
Mulla tulee liitteen henkilö mieleen.Vähän myös joku venäläisversio He-Manista.
Ja sieltä lähdettiin heti hassuttelulinjalle. Uniset Jason Bournet piipittää metsän laidassa ja parkuu elämän kovuutta. Jameksi on tänäänkin ottanut paikan ykkösketjussa!!!Tämä nyt nähtävä höyryävä kasa filminauhaa ei liene kenenkään tämän ketjun seuraajan mielestä se paras Bond.
Q on ilmiselvä Sir David Attenborough.No eikös tämä ollut Avaraan luontoon verrattavissa oleva dokumenttisarja?