Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Mietin vaan että miksi se Rosa Klebbin kenkä oli siellä.Wanha kunnon asevarasto. Aika paljon historian siipien havinaa. Tämähän oli Bond-matsien 40-vuotisjuhla-aikaa.
Mietin vaan että miksi se Rosa Klebbin kenkä oli siellä.Wanha kunnon asevarasto. Aika paljon historian siipien havinaa. Tämähän oli Bond-matsien 40-vuotisjuhla-aikaa.
Uraa voi verrata Gordie Hoween tai Jaromir Jagriin. Tosin Jagr ei lopeta ilmeisesti koskaan.Ensi viikolla joukkueeseen liittyykin alkuperäinen Q pitkällä diilillä.
Hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa.Missä muussa oltiin sen omassa työhuoneessa
Tän takia teen etätöitä.Pitäisi ehdottomasti ottaa tavaksi pitää työhuoneessa viskikarahvia niinkuin Jaskalla ja M:lläkin on.
Pitäisi ehdottomasti ottaa tavaksi pitää työhuoneessa viskikarahvia niinkuin Jaskalla ja M:lläkin on.
Harvinaisen ruma auto! Ford Thunderbird?
Olen valitettavasti. Hyundai Matrix on myös samassa sarjassa.Ootko koskaan nähny Fiat Multipla
Sitä ei olekaan nähty kauden avausmatsin jälkeen.Nyt ollaan Jacques Planten kanssa vuodessa 1959. Ensimmäinen maalivahti, jolla oli maski jatkuvassa käytössä.
Pari kertaa oon ollut Islannissa, mutta en nähnyt yhtään pingviiniä. Olisi varmaan pitänyt käydä lentokentän ulkopuolella.
Siskolla oli joskus kasarilta peräisin oleva Honda Shuttle. Sekin jäi mieleen.Olen valitettavasti. Hyundai Matrix on myös samassa sarjassa.
Siskolla oli joskus kasarilta peräisin oleva Honda Shuttle. Sekin jäi mieleen.
Googletin. Näyttää siltä kuin perus-Civic olisi kasvatettu suuremmaksi. Hirveä!Siskolla oli joskus kasarilta peräisin oleva Honda Shuttle. Sekin jäi mieleen.