Viherpuiston Ruoska
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Todennäköisesti käy ensi kaudella katselemassa Vesperin jäädytettyä pelipaitaa.Jätti kuitenkin tarkistamatta videolta sen epäselvän Vesperin maalipaikan.
Todennäköisesti käy ensi kaudella katselemassa Vesperin jäädytettyä pelipaitaa.Jätti kuitenkin tarkistamatta videolta sen epäselvän Vesperin maalipaikan.
Todennäköisesti käy ensi kaudella katselemassa Vesperin jäädytettyä pelipaitaa.
Luuletko, että Vesperin viimeinen jengi ei tykkää Jameksin vierailusta?Voi olla räjähdysherkkä tunnelma yhä.
Puhelinluettelon kartta toimii aina.
Mä toivoisin, että joku sanois joskus mulle "Moi!".Alkoi tehdä mieli Panttereita. Mainonta on tehokasta.
Alkoi tehdä mieli Panttereita. Mainonta on tehokasta.
AIka usein oli myös se luurin ja koneen välinen piuha katkaistu. Jollain ollut tarve pelkälle luurille?Kuka muistaa aikakauden kun menit puhelinkoppiin.. Kartat oli aina pöllitty.
Omalta kylältä muistaa useamman puhelinkopin paikan. Ja mummolan lähellä nykäskylässä oli sellainen kanssa, kadun päässä.
Kannattaa myös esitellä käsiasetta kanssamatkustajille.Voisi testata joskus VR:n konnarille tuota silityspyyntöä.
Huoltajan tyttärelle. Eipä James arvannutkaan.Sitten opetellaan mailan erkkaamista.
Hämeentietä painoi eilen sellainen vähän reppana kaveri ja meinasin moikata, mutta ehdin onneksi kelata, että sehän voi olla vaikka Individual jatkiksesta ja painoin katseen turvallisesti asfalttiin.Mä toivoisin, että joku sanois joskus mulle "Moi!".