Oltiinko tässä jo navetassakin? Nopeat on käänteet, ei meinaa mukana pysyä.Ja taas ammutaan
Tämähän se Craigin suurin vahvuus on. Hän pystyy nousemaan heikon käsikirjoituksen yläpuolelle, Brosnanista ei siihen ollut. Karismaa Brosnanilla on törkeästi, mutta toimintaan ei oikein riitä Mamma Miassa ja Mrs Doubtfiressä näytteleminen.Eihän tämä elokuvana ihmeellinen ole, mutta on se silti hienoa katsoa Graigia parhaimmillaan.
Tai M:ää, olisi varmasti saanut vittuilevan pomon kuoleman sysättyä petturin niskoille.Miksei Jameksi vain ampunut Mitchelliä?
Laidasta läpi , kun vastustaja tukkii keskikaistanBond luistelee pitkin laitoja. Kännissä pelissä?
Jälleen kerran raveissa ammutaan. Vaarallinen laji.
Tai M:ää, olisi varmasti saanut vittuilevan pomon kuoleman sysättyä petturin niskoille.
Ei ole kummoinen ihme että rakennusmateriaalien hinnat on nousussa eikä niitä riitä jokaiselle Kouhialle.Kenelle lähtee lasku näistä tuhoista?
Kyllä Jameksin viiden millin vuosiansiot tuohon riittää.Kenelle lähtee lasku näistä tuhoista?
Tipahdin jo yhden taistelukohtauksen aikana kärryiltä tai siis telineiltä. Mitä helvettiä?
Ensimmäinen kerta on aina hämmentävä. Jaksaa vaan harjoitella hyvien treenivastusten kanssa niin kyllä se siitä vuosien varrella alkaa avautua.Tipahdin jo yhden taistelukohtauksen aikana kärryiltä tai siis telineiltä. Mitä helvettiä?
Tässä on muuten itse asiassa hauska yhtymäkohta Craigin viimeiseen eli No Time to Diehin, sehän on juurikin sellainen Mrs. Doubtfire larppaus.Tämähän se Craigin suurin vahvuus on. Hän pystyy nousemaan heikon käsikirjoituksen yläpuolelle, Brosnanista ei siihen ollut. Karismaa Brosnanilla on törkeästi, mutta toimintaan ei oikein riitä Mamma Miassa ja Mrs Doubtfiressä näytteleminen.
Siinä on aika monta W123-Mersua kääntynyt takaisin portilta.Paikallisraveissa oli kyltti, alueelle ei alkoholia eikä teräaseita
Tässä on muuten itse asiassa hauska yhtymäkohta Craigin viimeiseen eli No Time to Diehin, sehän on juurikin sellainen Mrs. Doubtfire larppaus.
Sillä erolla että Mrs Doubtfire on oikeasti viihdyttävä elokuva.Tässä on muuten itse asiassa hauska yhtymäkohta Craigin viimeiseen eli No Time to Diehin, sehän on juurikin sellainen Mrs. Doubtfire larppaus.