Denverin Munasyndi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Oudosti tuli Vesperille. Toki tuli kolmantena tilanteeseen, joten varmaan siksi.Illan ensimmäinen suihkukomennus.
Oudosti tuli Vesperille. Toki tuli kolmantena tilanteeseen, joten varmaan siksi.Illan ensimmäinen suihkukomennus.
Luin ensin näkymättömät rahat ja ajattelin, että Sanchezilta saa vinkkejä rahojen putsaamiseen.Nyt pitäisi saada ne näkymättömät tahrat putsattua.
Vesper angstaa suihkussa, ja Jameksi joutuu vaihtamaan jo kolmannen jerseyn seuraavaan erään. Huoltajat tykkää!
Daltonin ei edes tarvinnut nuolla koskaan.Meni aivan Daltoniksi tämä hempeily.
Luin ensin näkymättömät rahat ja ajattelin, että Sanchezilta saa vinkkejä rahojen putsaamiseen.
Vasta kolmas palo on ongelma.Mut sehän paloi
Daltonin ei edes tarvinnut nuolla koskaan.
Mä oon aina ajatellut, että kuskilla ei ole väliä, mutta Le Chiffrelle lähetetään viesti, että afrikkalainen sotaherra vaihtoi jo hiippakuntaa, joten pidä pää ylhäällä, poika!Oliko toi autonkuljettajakaveri joku Renen vaimon rakastaja vai ihan oikeasti pahisten puolella?
Luin ensin näkymättömät rahat ja ajattelin, että Sanchezilta saa vinkkejä rahojen putsaamiseen.
Koko illan tuleeMä oon aina ajatellut, että kuskilla ei ole väliä, mutta Le Chiffrelle lähetetään viesti, että afrikkalainen sotaherra vaihtoi jo hiippakuntaa, joten pidä pää ylhäällä, poika!
Kuka nyt Bondeja jaksaisi uusintana katsoa...@Roger Moore kirjoittelee vain moderaattoriketjuun, mutta ei jostakin syystä jaksa tänne...
Jotkut tykkää Bondeista, toiset kommentoi Jatkoajan pelikieltoja.Kuka nyt Bondeja jaksaisi uusintana katsoa...
Kuten sanottu niin syytän systeemiä tästä. Voidaan kysyä että tykkäskö ne tästä näytelmästä, vai pistetäänkö taas kioski kiinni?
Olisko enemmän noppapelien mies?Lieteristä ei ole näihin peleihin. Taitaa olla ns. scared money.
Saatikka kirjoitella niistä naurettavia jääkiekko-havaintoja kolme iltaa viikossa. Johan tuota joku jo jossain ketjussa ihmettelikin.Kuka nyt Bondeja jaksaisi uusintana katsoa...