Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Kertokaa mulle miten tuo Jinkula on veden vallassa tuolla vaikka ilmeisesti katto sulaa päältä pois?
Tai Anglia kääntymässä katolleen.Minkälaiset talviominaisuudet Vanquishissa mahtaa olla? Olis ollut komeaa nähdä tässä vaikka Saab 96.
Ja siis itse Sean Connery kävi kaukalon laidalla tsekkaamassa, kun tätä matsia kuvattiin? Mitä lie ajatellut.
Kertokaa, miksi koko tämä jäätikköosuus on edes tehty??Kertokaa mulle miten tuo Jinkula on veden vallassa tuolla vaikka ilmeisesti katto sulaa päältä pois?
Pohti varmasti että nosti kytkintä juuri sopivaan aikaanJa siis itse Sean Connery kävi kaukalon laidalla tsekkaamassa, kun tätä matsia kuvattiin? Mitä lie ajatellut.
Haluttiin laatua.Kertokaa, miksi koko tämä jäätikköosuus on edes tehty??
Tai Anglia kääntymässä katolleen.
"Ai vittu ne timantit on edelleen tuolla taivaalla"Ja siis itse Sean Connery kävi kaukalon laidalla tsekkaamassa, kun tätä matsia kuvattiin? Mitä lie ajatellut.
Linglong, mahtava pito!Jameksin hakkapeliitat piti hyvin tiessä kiinni. Halvat kiinanihmeet ei pystyneet samaan.
Oi Elviira.
Takahuoneessa oli varmaan kilometrin verran käyttämätöntä filmiä. Siitä oli jo maksettu, eli pakko oli jotain sontaa kuvata.Kertokaa, miksi koko tämä jäätikköosuus on edes tehty??
Ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä.Kertokaa mulle miten tuo Jinkula on veden vallassa tuolla vaikka ilmeisesti katto sulaa päältä pois?
Ei kesken matsin mihinkään, ei vaikka olisin ManUn fani ja Brentford johtaisi 3-0.Hahahah, ne jotka lähti jo hallilta himaan missasivat Elviiran. Sen siitä saa.