Toisaalta eilisessä Golden Eyessahan ne oli nimenomaan armeijan miehiä jotka siellä Moskovassakin painoivat menemään ja miliisit jahtasivat Bondia.Ihan rupesin miettimään että onko nämä Brosnanin Jameksit ainoita missä pahikset noin surutta rätistävät menemään konepyssyillä yms. raskaalla kalustolla kaupunkien keskustoissa ilman että minkäänlainen viranomainen eksyy paikalle? Toki esimerkiksi Live and let die:ssä rätistelivät melko surutta, mutta siinä se oli sentään selitetty sillä että Katanga/Big omisti paikat missä mellasti.
Melkoisen vittumainen hulikukkerikuskikin kyllä kun lähti silpimään vaan paikallisia streetfoodmarkkinalta.
Siinä näky myös nänni. Niitä ei kovin montaa näissä leffoissa näy. Tiedän koska olen pervo ja tarkkaillut erityisesti tätä asiaa.Tämä oli kyllä erikoinen kohtaus. Muija vähän katseli ympärilleen, sitten katse alas ja hymy kasvoille ja hommat jatkuu.
Eipä ole tosiaan monia. Ringo Starrin silloin tulevan vaimon sivutissi vilahti silloin mutta muuten harvinaista herkkua.Siinä näky myös nänni. Niitä ei kovin montaa näissä leffoissa näy. Tiedän koska olen pervo ja tarkkaillut erityisesti tätä asiaa.
Tuossa erittäin hyvin elokuvaan soveltuvassa suihkuttelukohtauksessa sen sijaan oli harmillisen paksua kangasta kiinalaisagentittaren paidan etumus.Siinä näky myös nänni. Niitä ei kovin montaa näissä leffoissa näy. Tiedän koska olen pervo ja tarkkaillut erityisesti tätä asiaa.
Mikähän on Q kiinaksi?Siellä joku Kiinan Q näköjään askarrellut vähän vekottimia.
Miksei Bondi ikimä seikkaile Etelä-Pohojanmaalla? Täällä on kaikkea jänskää, maisemat antavat tilaa stunttien keksimiseen, kuvakulmille on tilaa. Kysykää vaikka duudsoneilta.
Luultavasti ujous ja vaatimattomuus on syynä, suomalainen ei osaa ikinä markkinoida yhtään mitään. Eres pohojalaanen.
Joo mulle jäi vähän epäselväksi tämän kohtauksen tavoite, kun ei tosiaan edes nännit nöpöttänyt. No nähtiin me sentään Jameksen karvarinta.Tuossa erittäin hyvin elokuvaan soveltuvassa suihkuttelukohtauksessa sen sijaan oli harmillisen paksua kangasta kiinalaisagentittaren paidan etumus.
Joo mulle jäi vähän epäselväksi tämän kohtauksen tavoite, kun ei tosiaan edes nännit nöpöttänyt. No nähtiin me sentään Jameksen karvarinta.
On kyllä erikoista, että joku viitsii näitä Bond-elokuvia katsoa. Bondin näyttelijöistä etenkin Roger Moore ja Sean Connery ovat ihan perseestä.Jännä ettei tänne eksy kukaan kännissä vittuilemaan toisille "väärien" suosikkileffojen ja -näyttelijöiden takia. Toisaalta ihan hyvä näinkin.
Muistanko oikein, että Mission Impossible kakkosta kehuttiin silloin milleniumin aikoihin sillä, että Tomppa kruisailee moottoripyörällä, kun väsynyt Bond kaahaa tylsästi neljällä pyörällä? Äskeinen prätkäkohtaus jättää MI2:n kyllä kakkoseksi.
Prätkällä ajava kaverni totesi MI2 kyseisestä motskarikohtauksesta aikoinaan, että on se ihme kun sliksit muuttuvat nappuloihin kun mennään maastoon, ite en edes huomannut.Muistanko oikein, että Mission Impossible kakkosta kehuttiin silloin milleniumin aikoihin sillä, että Tomppa kruisailee moottoripyörällä, kun väsynyt Bond kaahaa tylsästi neljällä pyörällä? Äskeinen prätkäkohtaus jättää MI2:n kyllä kakkoseksi.
Juoni: Tami valtaamassa Sportia ja hoitanut Duudsonit avuksi?
Mietinpä äsken sellaisen jutun, että saatan kompensoida Tokion olympiakisailun liveurheilupuutettani Bond-elokuvien seurannalla.
Yhtä tärkeää maailmassa kumpikin, mutta nyt hieman kyrsii tuo mietintöni. Saatanan koronatautisuus.
On kyllä erikoista, että joku viitsii näitä Bond-elokuvia katsoa. Bondin näyttelijöistä etenkin Roger Moore ja Sean Connery ovat ihan perseestä.
MI2:sta tuttu Metallican I Disappear sentään vie Sheryl Crow'n biisiä sellaiset 100-0.
Mitä ihmettä vanha mies siellä oikein höpisee? Kahden tunnin aikana on jo nähty vaikka minkälaista urheilua: moottoriurheilua, kamppailulajeja, ammuntaa, sukeltamista, parkouria, laskuvarjohyppyjä jne.