James Bond -elokuvien liveseuranta

  • 1 258 076
  • 37 010

Löysäranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Oranje
Kyllähän tämäniltainen matsi on ottelusarjan viimeinen ja ratkaiseva matsi, huomisesta eteenpäin mehustellaan uusinnoilla. Vahinko vaan ollaan ennakkosuosikin osalta jo 3-0 johdossa ja jännitys alkaa jo olla poissa, kunhan pelaillaan tämä pois alta. Pitkä sarja on takana ja katseet on jo pian aika suunnata seuraavaan kauteen. Illan matsissa ei nähdä pelitavallisia hienouksia, mutta onneksi kuitenkin joitakin hienoja yksilösuorituksia, esimerkkeinä eversti Moonin fyysinen preesens aloituksessa, Gravesin mailapeli klubilla ynnä Jinxin ja Mirandan suoritukset kautta matsin. Hyvällä @Niilo n ennakolla itse matsistakin saa enemmän irti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on vähän harmi että tuo Elba-kortti on pelattu. Olisi saattanut olla Craigin jälkeen juuri täsmälääkettä daltonmaisen setin verran. Tuo Craigin era kesti sen verran että luulisi nyt kutien olevan alkuun yksittäisissä hyvissä stooreissa.
Luulen, että Jameksi on jatkossakin valkoinen heteromies, koska se on vähän niin kuin homman ydin. Tämä on tietysti vain oma ennustukseni, ja asia saattaa muuttua, jos maksava yleisö äänestää jaloillaan.

Tiettävästi fanien ja tekoälyn suurin suosikki uudeksi Jameksiksi oli ainakin takavuosina Henry Cavill, joka oli Craigin vastaehdokas uudeksi Bondiksi, mutta lopulta kokemus ratkaisi. Cavill on syntynyt 1983, joten hän oli vain 22-vuotias, kun Jameksi valittiin. Jos ajatellaan, että seuraavan matsin kokoonpano valittaisiin vuoden tai parin sisällä, Cavill olisi suunnilleen saman ikäinen kuin 1953 syntynyt Brosnan Kultaisen silmän aikoihin.

edit. näppäilyvirhe vuosiluvuissa
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Luulen, että Jameksi on jatkossakin valkoinen heteromies, koska se on vähän niin kuin homman ydin. Tämä on tietysti vain oma ennustukseni, ja asia saattaa muuttua, jos maksava yleisö äänestää jaloillaan.

Tiettävästi fanien ja tekoälyn suurin suosikki uudeksi Jameksiksi oli ainakin takavuosina Henry Cavill, joka oli Craigin vastaehdokas uudeksi Bondiksi, mutta lopulta kokemus ratkaisi. Cavill on syntynyt 1983, joten hän oli vain 22-vuotias, kun Jameksi valittiin. Jos ajatellaan, että seuraavan matsin kokoonpano valittaisiin vuoden tai parin sisällä, Cavill olisi suunnilleen saman ikäinen kuin 1963 syntynyt Brosnan Kultaisen silmän aikoihin.
1953. Eli Brosnan oli n. 42-vuotias Kultaisessa silmässä.

Onko muuten George Lazenby nuorin Bond? Hän oli n. 29-30-vuotias ainoassa esiintymisessään.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Luulen, että Jameksi on jatkossakin valkoinen heteromies, koska se on vähän niin kuin homman ydin. Tämä on tietysti vain oma ennustukseni, ja asia saattaa muuttua, jos maksava yleisö äänestää jaloillaan.

Tiettävästi fanien ja tekoälyn suurin suosikki uudeksi Jameksiksi oli ainakin takavuosina Henry Cavill, joka oli Craigin vastaehdokas uudeksi Bondiksi, mutta lopulta kokemus ratkaisi. Cavill on syntynyt 1983, joten hän oli vain 22-vuotias, kun Jameksi valittiin. Jos ajatellaan, että seuraavan matsin kokoonpano valittaisiin vuoden tai parin sisällä, Cavill olisi suunnilleen saman ikäinen kuin 1963 syntynyt Brosnan Kultaisen silmän aikoihin.

Itse olen pohdiskellut tuota Barbara Broccolin puhetta isommasta muutoksesta ja tuossa Episodin jutussa käy selväksi että Broccoli halusi Elban, mutta daami kussut ilmeisesti sopimusneuvottelut.

Ja nyt kuitenkin Elba sitten olisi scouttaamassa mukana tummaihoista näyttelijää.

Ja kun miettii Hollywoodin diversiteettilarppia, en yllättyisi tummaihoisesta Bondista.
 

boerje

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Tampereen Ilves
Eilinen ottelu jäi väliin, mutta tänään ollaan taas katsomossa.

Tämän pelin kävin aikoinaan katsomassa isolta ruudulta. Otteluhan alkaa vauhdikkaasti, ja ensimmäinen vaihto luo toiveita tasokkaasta väännöstä. Valitettavasti ottelun edetessä pelin laatu heikkenee, eikä jälkipolville jää juuri kerrottavaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
1953. Eli Brosnan oli n. 42-vuotias Kultaisessa silmässä.

Onko muuten George Lazenby nuorin Bond? Hän oli n. 29-30-vuotias ainoassa esiintymisessään.
Joo, tuli näppäilyvirhe. 53 tietenkin. Australian Yrjö on tosiaankin nuorin. Connery oli 32 ensimmäisen Bondinsa ensi-illan aikoihin, Lazenby 30, Moore 45, Dalton 41, Brosnan siis 42 ja Craig 38.
 

Waluigi

Jäsen
Tämän pelin kävin aikoinaan katsomassa isolta ruudulta. Otteluhan alkaa vauhdikkaasti, ja ensimmäinen vaihto luo toiveita tasokkaasta väännöstä. Valitettavasti ottelun edetessä pelin laatu heikkenee, eikä jälkipolville jää juuri kerrottavaa.
Sama juttu, ja oli muuten vielä ENNAKKONÄYTÖS. Mä ja muut silmäätekevät. Siihen hyvät asiat jäikin.

Ja sitten liikkuu! Vielä kerran Pierce!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Game on!

Peli aaltoilee heti alkuun, mutta hyvällä jalalla Bond ja kumppanit luistelevat paineen alta pois.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mitä vittua mäkilähteen lärvi teki tässä matsissa
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Se oli Jameksi kuka keksi surffauksen ja samalla skeittauksen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös