Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Zukovski esittelee Istanbulia. Jameksi oli tuolla jo 60-luvun alussa.
Panisin silti, jos saisin. Mutta valitettavasti olen saman pannut merkille.Jacqueline MacInnes Wood oli nuorempana oma suosikki, mutta on aavistuksen mennyt huonompaan suuntaan kun on tainnut käydä vähän kauneusleikkauksissa.
Ja silloinkin pääsi tsiigailemaan kgb:n neukkariin tosin periskoopilla.Zukovski esittelee Istanbulia. Jameksi oli tuolla jo 60-luvun alussa.
Nojoo, toki Jakkie meni tuollaiseksi ehkä kolmekymppisenä. Denisellä tuo touhu karkasi käsistä vähän vanhempana.Panisin silti, jos saisin. Mutta valitettavasti olen saman pannut merkille.
Denisellähän sitä kittiä ja silikonia vasta riittääkin.
Ja vierailee taas ensi viikolla.Zukovski esittelee Istanbulia. Jameksi oli tuolla jo 60-luvun alussa.
Joo Jameksi sanoi takaisin "haha Joo mä oon pannu tossa".Ja silloinkin pääsi tsiigailemaan kgb:n neukkariin tosin periskoopilla.
Näyttää siltä, että ihan juuri julkaisee sinkun Jauhojengistä.Mr Bullion näyttää siltä, että se on käräjäoikeudessa kotibileväkivallasta sekä suosikki-räppäri.
Siinä oli muuten kova sarja! Ei oo vähään aikaan näytetty.Trust me, i know what i'm doing.
Bond voisi yhden sledge hammerin heittää kun räjähtää.
Siinä oli muuten kova sarja! Ei oo vähään aikaan näytetty.
Taitaa tulla 2 min kiinnipitämisestä.Elektran hallissa on ikävän näköinen penkki jäähyaitiossa.
Dori Doroau oli hottis.Siinä oli muuten kova sarja! Ei oo vähään aikaan näytetty.
Elektran hallissa on ikävän näköinen penkki jäähyaitiossa.