hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Muistan kuin eilisen. Eli aika huonosti.Tämähän oli eilen. Olin elokuvan julkaisun aikaan kaiken tietävä 18-vuotias. Nyt olen 41, enkä tiedä mistään vittuakaan.
Muistan kuin eilisen. Eli aika huonosti.Tämähän oli eilen. Olin elokuvan julkaisun aikaan kaiken tietävä 18-vuotias. Nyt olen 41, enkä tiedä mistään vittuakaan.
Renardin lääkäri on varmaan valmistunut samasta lääkiksestä kuin MI6:n.Noista päähän kohdistuneiden pommienkin seurauksista puhutaan, mutta niin vaan Renard pelaa.
Taas kerran, kyseinen kosla ei herätä lainkaan huomiota. Ruostunut Lada 1200 olisi parempi valinta.Jameksi ja munanjatke. Taas. En tykkää.
Tämähän oli eilen. Olin elokuvan julkaisun aikaan kaiken tietävä 18-vuotias. Nyt olen 41, enkä tiedä mistään vittuakaan.
Eli kaikki kännissä?Tässä muuten taisi olla suomalaisia konekuskeja
Viimeksi porattiin, nyt sirkkelöidään. Onko nää dokumentit jotain alitajuntaan vaikuttamaan pyrkivää Black&Deckerin piilomainontaa?Mielenkiintoinen sirkkeli. Tehoaakohan se mihinkään puuta vahvempaan?
Epäuskottava miekkari, kun Kalasnikovilla ei ammuttu ilmaan.Siellähän oli hulina-miekkarit.
Respect from Croatia.Siellähän oli hulina-miekkarit.